|
|
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 6 feb 2013 - 15:35 | |
| Dreams are so beautiful, even though I know it is just me lying to myself. If there was a single breath I could take, a single day I could live through, a single moment in time, I would spend it with you..
We may never meet, we may never know each other so well, I want to rid my mind of such thoughts. I want to find you, I want to love you. But, if you are happy being single..
I guess I will be happy for you.. |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 9 feb 2013 - 17:57 | |
| Het is gedaan. Dat waar ik zo bang voor was is gebeurd. Hij heeft haar gevraagd en zij zei ja.
En dan te bedenken dat ik misschien nog een roos wilde kopen voor Valentijnsdag. |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 9 feb 2013 - 21:59 | |
| - Cinnamonpaw schreef:
- Het is gedaan. Dat waar ik zo bang voor was is gebeurd.
Hij heeft haar gevraagd en zij zei ja.
En dan te bedenken dat ik misschien nog een roos wilde kopen voor Valentijnsdag. Awh, wat rot voor je Cato D: ! -- OMG OMG ik ga morgen naar de tent in zijn dorp en hij gaat ook komen. What's going to happen tomorrow ;o ? |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 9 feb 2013 - 22:13 | |
| - Cindersmoke schreef:
- Cinnamonpaw schreef:
- Het is gedaan. Dat waar ik zo bang voor was is gebeurd.
Hij heeft haar gevraagd en zij zei ja.
En dan te bedenken dat ik misschien nog een roos wilde kopen voor Valentijnsdag. Awh, wat rot voor je Cato D: ! -- OMG OMG ik ga morgen naar de tent in zijn dorp en hij gaat ook komen. What's going to happen tomorrow ;o ? ` Juah ;c Veel succes & plezier ^^ |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 10 feb 2013 - 0:52 | |
| @Cato, How terrible //hugg
Like als of ik weer helemaal op nieuw verliefd ben... Ik voel me zo gelukkig als ik aan hem denk, mijn K~. He's sooo sweet <3 He's soo strong <3 And he's handsome... <3 I can trust him I can cry on his shoulder He's there to make me smile He's always there for me when I need him <3 En en en... Ik voel me zo gelukkig, zo super gelukkig, elk moment dat ik aan hem denk <3 Elk moment wanneer ik hem in de ogen kijk <3 Elk moment dat hij me zoent, echt... I feel like boom in a good way <3 Just like boom and there are lots of butterfly's around me <3
|
|
| |
Kevin 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 10 feb 2013 - 0:58 | |
| I, well...
Repeat previous post. Nothing to add.
K~ |
|
| |
Puck 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 10 feb 2013 - 19:39 | |
| kjhfsuehdushjsuf feelings ;_; |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 28 feb 2013 - 19:08 | |
| The story of yesterday..
- It's long x'D:
Dinsdagavond zat ik zoals gewoonlijk lekker te whatsappen met m'n vrienden. Hun wisten al een tijdje dat ik een crush had op een bepaalde jongen, nou ja, eigenlijk wist zo ongeveer de hele klas het, but so what :'). Eén van m'n vriendinnen had me overgehaald hem woensdag te gaan vragen, aangezien we een tussenuur hadden het vijfde. Ik was superbang, omdat we ook nog eens een varkenshart moesten ontleden die dag. Maar ik vond het vertellen aan hém een stuk enger. Het hart ontleden was geweldig, by the way. Omdat m'n twee vriendinnen die mee zouden gaan eerst naar hun huis gingen, zat ik eerst in de aula met m'n andere twee vriendinnen, die van niks wisten. Twee van de jongens wisten het ook en die zouden hém meesmokkelen het bos in. (Het bosje tegenover de school.) Op een gegeven moment zag ik hen alle vier weglopen. Eentje ging gewoon mee maar goed. Iets later kreeg ik een whatsapp bericht van één van m'n beste vrienden met 'kom'. Iets later arriveerden mijn twee vriendinnen, die me op zouden gaan halen. We liepen een stukje verder achter de jongens aan. Hun gingen zitten op een bankje in het bos en wij stonden er bij. Het was een tijdje stil tot dat een van de jongens zei: 'We zijn hier allen tezamen gekomen omdat iemand hier iets wil zeggen tegen iemand anders.' And I was like; I'M FREAKING FREAKING SCARED. Híj zat ook op het bankje, met z'n capuchon op. Ik begon helemaal te trillen, zo eng vond ik het. Myrthe, een van m'n vriendinnen, zei: 'Kom op Sharon, zeg het nu maar..' Met een knikkende Famke naast haar. Ik stond nog altijd helemaal te trillen en zei zachtjes: 'Ik durf het niet..' Ik kreeg een knuffel en de jongens waren zo van: 'Gebeurd er nog wat of niet!' Michael, één van m'n vrienden keek me een keer veelbetekenend aan maar toch, ik durfde het echt niet. En dat zei ik toen maar hardop, zodat iedereen het kon horen, inclusief híj. En toen ging Myrthe voor hém staan. 'Oké, omdat Sharon het niet durft, wil je met Sharon?' Het was een tijdje stil en iedereen had zijn ogen op hem gericht. Behalve ik, ik stond beschaamd naar de grond te staren. Zelfs m'n schoenen waren nog interessanter zeg maar. Op een gegeven moment kwam het antwoord: 'Nee, sorry..' Ik keek op, keek naar Famke en Myrthe en zei: 'ZIE JE NOU.' Myrthe negeerde me en vroeg aan hém: 'Heb je haar wel leuk gevonden?' Híj: 'Jaa, nee, jaa.. eehm niet heel erg ofs.' 'Vind je haar wel het aardigste meisje van de klas dan?' 'Eehm, jaa denk ik ..' Híj was inmiddels helemaal rood aangelopen. Er was niets meer van die stoere guy over, zo stoer als hij in de klas was, zo breekbaar was hij op dat moment. 'Vind je haar knap?' ging Myrthe verder. 'Eehm, als ik dat zeg dan denken jullie direct dat ik haar leuk vind ens.' was zijn antwoord. 'Ja dus.' zei Stan (ook een van de jongens die erbij was). Toen keek ik hem aan en hij mij en toen keken we allebei tegelijk weer weg. Eindelijk durfde ik wat te zeggen. 'Wel superstoer dat je alles eerlijk zegt, dat waardeer ik meer dan alles.' Ik was niet een keer verdrietig geweest ofs. Toen ging het over Famke en Michael, omdat die laatst wat hadden en die twee waren er allebei ook. Later ging het ook over de rest, een heel gesprek over de liefde ens. Intussen stond dus iedereen te kijken bij het raam van school, al zag je helemaal niets. Een paar meisjes stonden verderop een beetje te kijken en te luisteren. Toen we met z'n zevenen weer terug liepen naar school besloten we de klas niets te vertellen. Maar het maakte al niet meer uit, toen we binnenkwamen bleek dat ik en híj wat hadden, Famke en Michael waren ook weer samen en hadden zelfs gezoend. Nou, er was dus helemaal niets gebeurd.. Maar nu heb ik m'n beste vriend terug <3, híj en ik zijn weer geweldige vrienden en ik ga zaterdag waarschijnlijk naar zijn voetbalwedstrijd <3 <3 <3 Thank you for reading xD |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 7 maa 2013 - 20:41 | |
| I'm in love <3 Eigenlijk was ik het al, maar nu ineens meer dan toen. Ik wou dat ik hem kon zien, dat ik nog bij hem op school zat... Gelukkig kan ik hem (hopelijk) nog bereiken via één van mijn vriendinnen. - I wish I could do this <3:
|
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 7 maa 2013 - 22:01 | |
| Nee, please, no .w. Ik wil niet weer verlieft zijn, ik wil 't niet meer, niet na al die tegenslagen .w. |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 7 maa 2013 - 22:08 | |
| ik was verliefd op een meisje waar van ik eigenlijk al wist dat ze me niet leuk vond. ik heb het haar toch vertelt en ze vond me leuk als een vriend enzo. ook al wist ik het eigenlijk al het was wel lekker om te zeggen.
ik heb laatst weer tegen een meisje gezegd dat ik haar leuk vind ze heeft niet echt gereageerd ze zij alleen ahww...en nu blijkt dat ze waarschijnlijk naar Engeland gaat verhuizen....... |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 8 maa 2013 - 20:37 | |
| Wiieeh, m'n crush is weer single, yay <3 En als ik naar hem kijk kijkt hij ook best vaak naar mij.. ;u; |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 27 maa 2013 - 20:08 | |
| *Vloekt alles bij elkaar&
Why ;3; |
|
| |
Esmee 565 Actief You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 28 maa 2013 - 22:24 | |
| Vandaag hadden we eitjetik wedstrijd, en iedereen stond dus voor me neus zodat ik niks meer zag, en toen ging m'n crush me optillen =33 |
|
| |
Kevin 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 29 maa 2013 - 14:09 | |
| @Thistlepaw Tiser? @Rhymekit aww wat lief! Jij was bijna letterlijk in de wolken dus ea? Ik geloof dat iedereen wel zo'n beetje weet dat <3 en ik wat ruzie hadden, maar volgens mij is het nu wel weer aardig goed (?), dus ik zie haar vanavond weer na karate. Moet ik trouwens niet de bus missen, zie net dat ik nog een halfuurtje heb |
|
| |
Kiki/Kiek 63 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 29 maa 2013 - 14:12 | |
| Nog steeds heel erg verliefd en gelukkig in een relatie met m'n vriendin (die sommige misschien kennen als Crush van WS). En over vier weekjes is 't ongeveer 26 april en dan is 't al een jaar geleden dat ze tegen me bekende op msn dat ze me leuk vond, en dat we samen iets begonnen. Aahhh :3 |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 29 maa 2013 - 14:26 | |
| Hierboven; Alvast gefeliciteerd Kiek <3
---
Ughhh. Feels. I am friendzoned so hard .. :') |
|
| |
127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 29 maa 2013 - 14:28 | |
| Alsikdithierkanplaatsenxd
Aww, al 2 stelletjes gekoppeld, nog 1 te gaan yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
|
|
| |
260
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 29 maa 2013 - 14:32 | |
| Dit is toch onmogelijk. M'n crush vroeg me mee uit met zijn groepje, en ik zei nee. Niet omdat ik hem 'leuk' vindt, ik voelde gewoon niets. Ik heb geen gevoelens meer er voor. Dus nu moet ik happy zijn, aangezien ik dus niet meer een crush heb, maar ergens voel ik me fucking schuldig aangezien ik steeds tegen hem aan het zeiken was. Nou, ik denk dat ik het hier bij laat, maar nu zit hij steeds via hyves tegen mij te zeiken. Soms denk ik echt, Chriss, je bent hopeloos. |
|
| |
Nath 311 Actief Only the end matters
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 31 maa 2013 - 18:14 | |
| I can't say that I've a crush on you, yet. I can say that I like you more then average. I just don't trust myself and any feelings~
Miep .3. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic | |
| |
|
| |
|