|
|
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 25 mei 2012 - 17:53 | |
| Ik mis het zo ._____."
Ik wil gezellig met iemand kunnen knuffelen, tegen hem aan zitten, films kijken.. Zoenen
Ik wist niet dat ik het zo kon missen. En ik wil het weer ;-; |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 25 mei 2012 - 18:08 | |
| Ik mis Jort... WHEEEEEEEE! |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 25 mei 2012 - 20:49 | |
| Ik heb het gevoel dat ik aan het vallen ben voor een hele goede vriend van mij, en het is zijn eigen schuld. Er is zoveel gebeurd tussen ons (niet gezoend, ook niet gesekst ofzo, maar wel gewoon tsja gewoon dingen hahaha), en ik besef me een beetje hoe leuk hij eigenlijk kan zijn. Maar ook weer niet.. ook weer wel, ik weet het niet.. |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 25 mei 2012 - 21:24 | |
| San, I know the feeling... Zo ben ik ook verliefd op een jonge dat een hele goede vriend is; maar hij heeft al een vriendin. En trouwens, stiekem heb ik het gevoel dat dat ook leegte opvulling voor mij is...
En dan nu...
Vandaag, mijn eerst werk dag. Super awesome (en er zijn een hoop knappe jongens daar >>) Maar ok. Het is net een maand of zo uit tussen mij en mijn vriend. En vandaag is hij 4 X bij MacDonalds geweest waar ik vandaag voor het eerst werkte. En het erge is. Hij had zijn vriendin mee. En ik was een tafel een het opruimen. Met OPZET ging hij daar dicht bij staan en met zijn nieuwe vriendin zoenen! Gatverdamme! Maar ik heb er wel goed mee omgegaan; ik heb hem behandeld zoals ik elke vreemdeling zou behandelen of in dit geval gast/klant. Maar toch! Ik voelde me vreselijk. |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 8 jun 2012 - 23:43 | |
| |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 8 jun 2012 - 23:59 | |
| - Inkmask schreef:
- F*ck yeah ~
Me needz to know >3 |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 9 jun 2012 - 23:29 | |
| I hate it, stupid feelings ;w;
Hij heeft z'n examen gedaan, ik zie 'm dus al bijna niet meer. En nu is 'ie een midweek weg gegaan met twee vrienden van hem/me. But, there was a girl with him. Alright, ze is een vriendin van me en ik weet dat ze meer als broer en zus zijn, maar dan nog ;w;
I hate it. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 10 jun 2012 - 2:09 | |
| Ik ben een beetje bang voor volgend jaar.. Heb geen idee of die goede oude gevoelens weer op laaien als ik weer bij 'm in de klas zit. (waar ik kans op heb) Of at least in zijn leerjaar. |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 10 jun 2012 - 2:36 | |
| Mweh why will he always come back.. just when you almost forget him.. Not funny Dx |
|
| |
Miss Moustache 19
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 10 jun 2012 - 21:56 | |
| All the lovesongs make sense // All those fairytales are full of shit, one more f*cking lovesong, I'll be sick.
*crossed feelings* |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 10 jun 2012 - 22:09 | |
| i dont want to love or be loved, and that has a very good reason.. |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 12 jun 2012 - 9:09 | |
| Nu ik hier op de groep ben zie ik hem helemaal niet meer... en voordat ik hier kwam was hij al een week ofzo ziek... ;.; |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 12 jun 2012 - 15:49 | |
| No love for me.. ._. Dat die ene goede vriend van je, die je al sinds groep 1 ofzo kent, moet zeggen dat hij je méér dan leuk vind.. En dat jij daar dus niks voor voelt. En dat moet je dan recht in zijn gezicht zeggen. It kills me deep inside. |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 12 jun 2012 - 15:55 | |
| - SwiftHeart schreef:
- No love for me.. ._. Dat die ene goede vriend van je, die je al sinds groep 1 ofzo kent, moet zeggen dat hij je méér dan leuk vind.. En dat jij daar dus niks voor voelt. En dat moet je dan recht in zijn gezicht zeggen.
It kills me deep inside. Oh god ik ken het.. Dan zit je echt van... -.-' why me ;-; |
|
| |
The one who misses this guy <3 356 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 12 jun 2012 - 15:57 | |
| Hij SMS't me eindelijk teruuuug <3 I love him soo much but.... I still don't know of he loves me D'x the feeling is killing me ;-; |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 13 jun 2012 - 7:58 | |
| - Fireheart schreef:
- SwiftHeart schreef:
- No love for me.. ._. Dat die ene goede vriend van je, die je al sinds groep 1 ofzo kent, moet zeggen dat hij je méér dan leuk vind.. En dat jij daar dus niks voor voelt. En dat moet je dan recht in zijn gezicht zeggen.
It kills me deep inside. Oh god ik ken het.. Dan zit je echt van... -.-' why me ;-; Indeed. En ik wil gewoon vrienden blijven. Maar dan ben ik bang dat hij dat niet niet meer wilt.. ;s |
|
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 13 jun 2012 - 10:39 | |
| - SwiftHeart schreef:
- Fireheart schreef:
- SwiftHeart schreef:
It kills me deep inside. Oh god ik ken het.. Dan zit je echt van... -.-' why me ;-; Indeed. En ik wil gewoon vrienden blijven. Maar dan ben ik bang dat hij dat niet niet meer wilt.. ;s Vast wel. Maak dat gewoon goed duidelijk naar hem toe en probeer daarna ook gewoon normaal tegen hem te doen (al is dat soms lastig). Ik en die vrienden van mij zijn nu ook nog gewoon vrienden :3 |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 14 jun 2012 - 14:20 | |
| Ik heb het gevoel dat ik hem leuk begin te vinden. Maar hij doet gewoon iets, het is niet eerlijk. Maar ik kan hem niet leuk vinden, want hij is zo.. hij.
Dilemma's Dilemma's. |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 16 jun 2012 - 0:34 | |
| Something awesome happend We hadden LO, en gingen voetballen. Ik met mijn gebruikelijke luiheid//randomheid ging samen met een bffje doelpaal voor de doelpalen staan. Vervolgens was de jongen (M) die ik leuk vind keeper en hij vroeg wat we aan het doen waren, wij dus uitleggen dat we doelpalen waren. Hij haalde lachend zijn schouders op en wij bleven doelpalen. Vervolgens is iedereen (inclusief hij) op de andere helft van het velt. Dus ik en Kimberley gaan helemaal spastisch doen als de bal op ons afkomt, want wij waren de enige bij het doel. Dus Kip gaat in het goal staan en trapt heel simpel die bal weg. Vervolgens komt een jongen (X) van het andere team, en zegt dat we bij hen horen(de 5 beste voetballer van de klas). Komt M dus en zegt dat we zijn oelpalen zijn. Zegt X vervolgens dat wij ben hen moeten horen en snel naar het andere goal moeten rennen. En wat zegt M; "Het zijn doelpalen. Die kunnen niet rennen, homo," *Glunder* We zijn geliefd en gewilt <33 |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 16 jun 2012 - 9:12 | |
| X) Kan best op een liefde uitlopen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic | |
| |
|
| |