Liefdes topic - Pagina 10

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 28 ... 47  Volgende
Dotpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 10 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 10 Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 17:53

Ik mis het zo ._____."

Ik wil gezellig met iemand kunnen knuffelen, tegen hem aan zitten, films kijken..
Zoenen

Ik wist niet dat ik het zo kon missen. En ik wil het weer ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
Liefdes topic - Pagina 10 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 10 Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 18:08

Ik mis Jort... WHEEEEEEEE!
Bluewisp
Founder
Liefdes topic - Pagina 10 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 10 Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 20:49

Ik heb het gevoel dat ik aan het vallen ben voor een hele goede vriend van mij, en het is zijn eigen schuld. Er is zoveel gebeurd tussen ons (niet gezoend, ook niet gesekst ofzo, maar wel gewoon tsja gewoon dingen hahaha), en ik besef me een beetje hoe leuk hij eigenlijk kan zijn. Maar ook weer niet.. ook weer wel, ik weet het niet..
Brightspots
StarClan
Liefdes topic - Pagina 10 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 10 Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 21:24

San,
I know the feeling... Zo ben ik ook verliefd op een jonge dat een hele goede vriend is; maar hij heeft al een vriendin.
En trouwens, stiekem heb ik het gevoel dat dat ook leegte opvulling voor mij is...

En dan nu...

Vandaag, mijn eerst werk dag. Super awesome (en er zijn een hoop knappe jongens daar >>)
Maar ok. Het is net een maand of zo uit tussen mij en mijn vriend. En vandaag is hij 4 X bij MacDonalds geweest waar ik vandaag voor het eerst werkte. En het erge is. Hij had zijn vriendin mee. En ik was een tafel een het opruimen. Met OPZET ging hij daar dicht bij staan en met zijn nieuwe vriendin zoenen! Gatverdamme!
Maar ik heb er wel goed mee omgegaan; ik heb hem behandeld zoals ik elke vreemdeling zou behandelen of in dit geval gast/klant.
Maar toch! Ik voelde me vreselijk.
Inkmask
StarClan
Liefdes topic - Pagina 10 DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 10 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 23:43

F*ck yeah ~
Dotpaw
Member

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 10 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 23:59

Inkmask schreef:
F*ck yeah ~

Me needz to know >3
Saxon
Deceased
Liefdes topic - Pagina 10 TXwFxEo
Quinty
1529
Actief
"I'm not heartless. I just learned to use my heart less"

CAT'S PROFILE
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 23:29

I hate it, stupid feelings ;w;

Hij heeft z'n examen gedaan, ik zie 'm dus al bijna niet meer. En nu is 'ie een midweek weg gegaan met twee vrienden van hem/me. But, there was a girl with him.
Alright, ze is een vriendin van me en ik weet dat ze meer als broer en zus zijn, maar dan nog ;w;

I hate it.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Liefdes topic - Pagina 10 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 2:09

Ik ben een beetje bang voor volgend jaar..
Heb geen idee of die goede oude gevoelens weer op laaien als ik weer bij 'm in de klas zit. (waar ik kans op heb) Of at least in zijn leerjaar.
Dreamheart
StarClan
Liefdes topic - Pagina 10 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 2:36

Mweh why will he always come back..
just when you almost forget him..
Not funny Dx
Deandra.
Member
Miss Moustache
19

CAT'S PROFILE
Deandra.
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 21:56

All the lovesongs make sense // All those fairytales are full of shit, one more f*cking lovesong, I'll be sick.

*crossed feelings*
Foxface
Member
Berry-chan
589
Actief

CAT'S PROFILE
Foxface
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 22:09

i dont want to love or be loved, and that has a very good reason..
Whispersong
StarClan
Liefdes topic - Pagina 10 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 10 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 9:09

Nu ik hier op de groep ben zie ik hem helemaal niet meer... en voordat ik hier kwam was hij al een week ofzo ziek... ;.;
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 10 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 15:49

No love for me.. ._. Dat die ene goede vriend van je, die je al sinds groep 1 ofzo kent, moet zeggen dat hij je méér dan leuk vind.. En dat jij daar dus niks voor voelt. En dat moet je dan recht in zijn gezicht zeggen. It kills me deep inside.
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 10 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 15:55

SwiftHeart schreef:
No love for me.. ._. Dat die ene goede vriend van je, die je al sinds groep 1 ofzo kent, moet zeggen dat hij je méér dan leuk vind.. En dat jij daar dus niks voor voelt. En dat moet je dan recht in zijn gezicht zeggen. It kills me deep inside.

Oh god ik ken het.. Dan zit je echt van... -.-' why me ;-;
Jay Jay
Member
Liefdes topic - Pagina 10 WlJsk0S
The one who misses this guy <3
356
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Jay Jay
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 10 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 15:57

Hij SMS't me eindelijk teruuuug <3 I love him soo much but.... I still don't know of he loves me D'x the feeling is killing me ;-;
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 10 Icon_minitimewo 13 jun 2012 - 7:58

Fireheart schreef:
SwiftHeart schreef:

Indeed. En ik wil gewoon vrienden blijven. Maar dan ben ik bang dat hij dat niet niet meer wilt.. ;s
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 10 Icon_minitimewo 13 jun 2012 - 10:39

SwiftHeart schreef:
Fireheart schreef:
SwiftHeart schreef:

Indeed. En ik wil gewoon vrienden blijven. Maar dan ben ik bang dat hij dat niet niet meer wilt.. ;s

Vast wel. Maak dat gewoon goed duidelijk naar hem toe en probeer daarna ook gewoon normaal tegen hem te doen (al is dat soms lastig). Ik en die vrienden van mij zijn nu ook nog gewoon vrienden :3
Bluewisp
Founder
Liefdes topic - Pagina 10 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 14 jun 2012 - 14:20

Ik heb het gevoel dat ik hem leuk begin te vinden.
Maar hij doet gewoon iets, het is niet eerlijk. Maar ik kan hem niet leuk vinden, want hij is zo.. hij.

Dilemma's Dilemma's.
Dotpaw
Member

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 0:34

Something awesome happend Very Happy

We hadden LO, en gingen voetballen. Ik met mijn gebruikelijke luiheid//randomheid ging samen met een bffje doelpaal voor de doelpalen staan. Vervolgens was de jongen (M) die ik leuk vind keeper en hij vroeg wat we aan het doen waren, wij dus uitleggen dat we doelpalen waren. Hij haalde lachend zijn schouders op en wij bleven doelpalen. Vervolgens is iedereen (inclusief hij) op de andere helft van het velt. Dus ik en Kimberley gaan helemaal spastisch doen als de bal op ons afkomt, want wij waren de enige bij het doel. Dus Kip gaat in het goal staan en trapt heel simpel die bal weg. Vervolgens komt een jongen (X) van het andere team, en zegt dat we bij hen horen(de 5 beste voetballer van de klas). Komt M dus en zegt dat we zijn oelpalen zijn. Zegt X vervolgens dat wij ben hen moeten horen en snel naar het andere goal moeten rennen. En wat zegt M; "Het zijn doelpalen. Die kunnen niet rennen, homo,"

*Glunder* We zijn geliefd en gewilt <33
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 9:12

X) Kan best op een liefde uitlopen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 10 Icon_minitime

Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 10 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 28 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: