Liefdes topic - Pagina 9

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 28 ... 47  Volgende
Breakingdawn
StarClan
Liefdes topic - Pagina 9 DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 9 Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 21:39

omg Joos yay for you <33
geen Alex zeker maar toch epic x'DD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderpaw.
Member
Herbert
439

CAT'S PROFILE
Tinderpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 9 Icon_minitimevr 30 maa 2012 - 8:22

Het is iets te verwarrend voor mij geworden
Beautysoul
StarClan
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 9 Icon_minitimevr 30 maa 2012 - 8:35

H-h-hij glimlachte naar mij.............................................................
WAAROM MAAK IK ALTIJD EEN BLOOPER BIJ HEM IN DE BUURT! >.<
Arrrg......... laatst fietste we langs hem met mijn vriendinnen en roept Vriendin M; ''Heey! Moet je niet even hoi zeggen tegen bo?!'' en hij zo. ''hooooi'' ik schaam me DOOD!
Dotpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 9 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 9 Icon_minitimevr 30 maa 2012 - 14:56

Breakingkit schreef:
omg Joos yay for you <33
geen Alex zeker maar toch epic x'DD

Ouioui.
Ik ga nog steeds voor Alexiepalexiekoetsjikoetsh heuwr >3
Wolfie
Member
Mighty Miss M >:]
331

CAT'S PROFILE
Wolfie
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 9 Icon_minitimevr 30 maa 2012 - 15:24

♥w♥

Vandaag vertelde de jongen op wie ik een beetje verliefd ben dat hij ook op mij is... I feel so happy now ♥♥♥
Snowface
Member
Miss Guidetti for you~ {But my friends call me Bo :')}
184

CAT'S PROFILE
Snowface
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 9 Icon_minitimevr 30 maa 2012 - 15:36

Wolfie schreef:
♥️w♥️

Vandaag vertelde de jongen op wie ik een beetje verliefd ben dat hij ook op mij is... I feel so happy now ♥️♥️♥️

OMG happy you :3 ik weet nog steeds niet of die van mij op mij is Sad
Blizzardstorm
Member
Soof
202

CAT'S PROFILE
Blizzardstorm
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 9 Icon_minitimevr 30 maa 2012 - 15:38

Joos;; You lucky bastard! Veel plezier en het gaat vast lukken.

Marieke;; Aww, mijn liefde is nog niet gearriveerd. Nooit niet.
Ty
Member
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 9 Icon_minitimema 23 apr 2012 - 13:37

Hij...... Was..... Ziek Sad Zaterdag al en nu nog steeds Sad *Snuit haar neus* Mweeeeh! MAAAAAAR we hadden vrijdag een diner met mijn korfbal team bij hem thuis en toen was hij nog gezond <333. Maar zaterdag was hij ziek D: Toen moest IK aanvoerder zijn terwijl hij dat altijd was. Toen moest IK het shirt aan die hij meestal aanhad en toen moest IK mijn handtekening zetten op de plek waar ZIJN handtekening moest staan. D: I MISS HIM D: Sad Now ill be for ever lonely...... Because i think he......doesn't feel the same ass me Sad
Icespirit
Member
Melissa
285
Actief

CAT'S PROFILE
Icespirit
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 18:45

*Blaast stof van het topic af*

Eens zien ... Elk meisje in mijn klas, buiten de huppelkutjes dan, heeft een vriendje. I'm forever alone, like always :}

Mijn beste vriendin heeft iets met een jongen die mij een jaar lang heeft uitgescholden, maar momenteel doet 'ie wel aardig tegen me. Dus dat komt wel goed.
Een klasgenoot van me heeft iets met mijn ex Laughing Ik haat hem, hij haat mij, dus dat zit wel goed ><
Mijn ex-vriendin heeft nu een vriendje, dunno him, nevermind ;-;

Mijn crush well ... ik wandel nu al anderhalf jaar achter hem aan. Door mij is het uitgegaan met zijn vriendin, was ik blij mee, maar goed. Morgen begint hij aan zijn eindexamen, voor twee weken lang. Daarna ben ik 'm kwijt ;-;

Dan ben ik mijn beste vriend kwijt. Damn ><

/kruipt in een hoekje
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 9 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 17:00

@Icespirit

ik zou nu meteen actie nemen! Stop een briefje in zijn jaszak dat hij op een bijpaalde plek moet kijken (b.v onder de bloempot in de aula) daar staat een kleine aanwijzing. Je schrijft ook op dat briefje dat hij er morgen om ... uur weer moet kijken. Weer een aanwijzing, dat zet je er weer op hoelaat. steeds zo door, tot je geen aanwijzingen meer kunt geven -of hij bijna zijn eindexamen heeft dan zet je je naam erop. Goed plan?
Twilightsparkle
Member
Rainbowlicious ~
260

CAT'S PROFILE
Twilightsparkle
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 9 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 18:32

Meap, mijn stalker is best wel nice tegen me ;p
Eerst stalkte hij me echt verschrikkelijk, maar hij is nu niet meer zo irritant :]
Yay, en me blijft forever single~<3
Flamepath
Member
508

CAT'S PROFILE
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 9 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 18:42

Ik val weer op mn ex geloof ik O_O DAT WIL IK NIET D:
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 19:12

O.O eruggg
Autumnpaw
Member
Danii c:
369

CAT'S PROFILE
Autumnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 9 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 17:49

okee. ik moet het even kwijt, maar ik val op een donderse sukkel die denkt dat ie heel stoer is enso, maar ik ken gewoon een andere kant van hem. wij zaten elkaar in de eerste paar weken gewoon de hele tijd te plagen en met elkaar te flirten. daarna kreeg ik zijn nummer van een van mn vriendinnen en toen belden en smsten we steeds, zo cute. ik mis die tijden, en toen werd ik echt smoorverliefd op hem. ik weet niet meer wat ik moet..
Brightspots
StarClan
Liefdes topic - Pagina 9 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 9 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 17:55

Elke nacht droom ik over mijn rot-ex vriend.
Hij heeft me totaal belazerd na een anderhalf jaar verkering.
In de laatste maand van onze relatie is hij de hele tijd met een ander wezen flirten.
En toch!
Ik mis hem!
Ik droom over hem!
Ik haat het!
Ik word gewoon gek of zo!
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 9 Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 15:20

@ Atummpaw Is het contact dan minder geworden? Je kunt weer contact maken als je wil..

@Brightpaw Jeetje wat erg..... Kun je niet lekker veel met je vriend(inn)en doen? Het kan dan al een stuk minder worden.
Lightpaw*
Member
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 9 Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 23:39

Do you know how it feels? When you get dumped? When you have to life with a broken heart?
Ik wist het niet. Tot dat het mij overkwam. Het is zo'n drie weken geleden. Een week na dat het uit was belde ik mijn ex op om dat ik vond dat het nog niet uit gepraat was. Maar toen vertelde hij mij dat hij al een ander had; na een ANDERHALF JAAR verkering te hebben gehad. Hij had me vervangen. Althans zo voelde het. Maar ik weet het zeker. Ik was kwaad, verdrietig en diep, heel diep gekwetst. Maar toen dacht ik zo; hij is niet vreemd gegaan, dus ik mag niet boos zijn!
Tot vandaag. Nu mag ik wel degelijk boos zijn, watte, ik mag woedend wezen! Ik was gewoon geschiedenis aan het verwijderen om mijn computer op te ruimen. Mijn ex zat wel eens op mijn pc wanneer ik bij voor beeld nog uit school moest komen. Maar blijkbaar had hij op MIJN computer gewoon met een ander wijf staan praten... En ze hadden het over de keer dat zij "het" hadden gedaan. Ik was/ben er nog lang niet klaar voor! Ik wou/wil nog maar net zoenen! En dan flikt hij me dit! Ik voel me zo kapot, gekwetst, woedend, kapot... Maar tegelijkertijd blij. Waarom? Ik weet wat ik kwijt ben. En dat is een ontzettende klootz*k! Maar ik ben zo kwaad, verdrietig en alles! Ik haat dit! Ik hield zo veel van hem! Zo veel! Ik was zo dol op hem! Ik hield echt van hem. Echte liefde! Pure liefde! En om dat hij geen geduld had... Had hij gewoon al met een ander toen hij het met me uit maakte!
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 11:02

Phoe, dat is echt heel lastig, sorry als ik onervaren over kom- dat ben ik ook. Weet je... ik zou wraak hebben genomen, maar jij moet doen waar je je het beste bij voelt.
Lightpaw*
Member
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 11:25

Wraak, wraak, wraak. Weetje hoe vaak dat woordje door mijn hoofd heeft gespookt? En ik heb dat ook zo graag willen doen... Alleen ik be rijk er niks mee. Ik laat mijn ex gewoon lekker kapot gaan van binnen, en ik laat hem goed zien wat hij kwijt is.
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 11:38

Goed, het is jouw ex.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 9 Icon_minitime

Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 28 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: