|
|
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 11 jun 2011 - 18:46 | |
| Reasons;
- Proefwerkweek - Nieuwe puppy - Afspraken maken voor vakantie - Al mn huisdieren hebben aandacht nodig - Afkicken van computer - Schrijven - Dansen
Ik kom wel online, maar waarschijnlijk minder.
|
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 11 jun 2011 - 18:52 | |
| Moet hard gaan studeren voo komende week, examens... Dus ik zal proberen om online te komen, maar mijn post worden zowieso minder! (En iedereen succes bij zijn examens, he!! ) |
|
| |
SF-A2-Miki 97
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 14 jun 2011 - 22:41 | |
| Ik heb van Woens. T/M vrijdag kamp, so..
Dit geld voor: -Yellowfang -Moonclaw -Silverpool -Dotpaw -Xana |
|
| |
Demi 179 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 17 jun 2011 - 8:58 | |
| Dit weekend camping Midner actief tot zondag/maandag - Rainbowpaw - Yeastpaw - Snakewhisper - Appletree - Icy - Spirit - Bluewave - Divestream - Rainflower - Tearpaw - Wavesun - Shadowrose |
|
| |
Mentos 236 Actief Take me to the place where the moon shines gold.
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 18 jun 2011 - 14:22 | |
| Ik heb volgen de week examens dus waarschijnlijk kom ik minder on ik zal wel nog on komen om eens te kijken naar de topics. maar het kan zijn dat ik niet zo snel antwoord als normaal sorry!!! ik wou dat het vakantie was en de 23 kom ik alleen s'avonds on sorry
Laatst aangepast door Goldenmoon op wo 22 jun 2011 - 19:40; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
TessaLyra 150
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 18 jun 2011 - 14:26 | |
| ik be vanaf 5 juli naar zeeland een meeting met een meisje van een andere site.. en ik blijf daar sowieso een week miss langer |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 18 jun 2011 - 14:43 | |
| hallo mensjes,
door een grote stomme ruzie waar ik weggelopen ben, heeft mijn vader mijn acount geblokeert met een wachtwoord. Ik heb het geluk dat ik in het weekend nog wel af en toe mag, maar ik wil me afwezig melden tot waarschijnelijk na de zomvervakantie. |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 18 jun 2011 - 15:47 | |
| Dit weekend kom ik erg weinig online, denk ik.
~Mousefur. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 22 jun 2011 - 22:33 | |
| Ik zal er aankomend weekend niet zijn vanwege familiereunie. Lkkr aan de biertap.
Maar daarna heb ik PWW, dus dan zal ik ook nie al te actief zijn. |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 23 jun 2011 - 13:46 | |
| ok even al mijn afwezigheids datums invullen voor in de Zomer 15 Juli-27 Juli Ben ik er helemaal niet. (dit kan nog veranderen, weet niet hoe het loopt. Ik weet ook niet of er wi-fi is, als het er is zal ik niet vaak on komen maar probeer dan eens in 2 dagen.) 6 augustus - 12 augustus zal ik veel minder zijn, mijn beste vriendin komt en wil aandacht 8D maby elke avond nog even maar zal niet veel kunnen onderhouden. 23 augustus - 5 september ben ik weer compleet afwezig ( kan maby een of twee keer online komen, maar dat zal betaald internet zijn dus kan het niet vaak.) dit geld voor: Dreamheart, Takarashi en Redeye Fijne vakantie alvast iedereen X |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 23 jun 2011 - 15:32 | |
| Ik ben maandag 27 juni tot donderdag 30juni afwezig. Dit komt door kamp, waar ik dit jaar heen ga :3. Ik zal dus geen enkele mogelijkheid hebben om te reageren of om online te komen. Edit: Geld ook voor: paintedclaw, Diesel, Skyclaw, Tigerheart, Warriorclaw & Aquafur |
|
| |
169
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 23 jun 2011 - 17:07 | |
| Ik ben volgende week afwezig in verband met een toetsweek :3 Dit geld voor:
- Bones - Ghostpaw - Cindersoul - Kayleigh - Coonstripe - Patchpaw |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 24 jun 2011 - 10:38 | |
| Misschien hebben jullie het al een beetje gemerkt, maar ik ben een beetje inactief de laatste dagen, ik post niet veel en dat soort dingen. Ik weet niet precies wat er met me is gebeurd, maar ik heb het gevoel dat ik na de toetsweek ben ingestort en ik voel me ook al niet lekker sinds vorige week woensdag, dus sorry als ik niet snel post, maar ik heb er nu gewoon niet veel zin in, ik probeer zo snel mogelijk terug te komen, maar ik kan niet zeggen hoe snel. |
|
| |
Sara 110
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 24 jun 2011 - 20:27 | |
| Ik ben er dit hele weekend niet. Ga met een vriendin naar Groningen. 8D
Dit geldt voor:
Lionsoul, Mousefur, Viperfang, Goldenpelt, Caramelfur, Flintkit, Wolfclaw; en nog een paar. xD |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 25 jun 2011 - 20:07 | |
| Sorry voor de lange afwezigheid! Toetsweek is eindelijk over, maar school moet er nog wat dingen tussen proppen als uitjes, sponsorlopen en boeken inleveren, dus soms zal ik niet online zijn. Ik zal al m'n posts weer inhalen ^^ Van m'n moeder mag ik ook niet lang achter de pc, dus dat is wel een belemmering. Ze wil ook niet dat ik RPG, dus eigenlijk weet ze het niet ^^" Maar goed, ik probeer weer actief te worden :3 |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 30 jun 2011 - 10:17 | |
| Ik ga vanaf morgen(1 juli) t/m 22 of 23 juli op vakantie naar Frankrijk. Ik weet niet of we daar internet hebben, maar afhankelijk van dat zal ik wel of niet online komen. |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 30 jun 2011 - 10:26 | |
| Ik ga volgende week zaterdag twee weekjes op vakantie naar Engeland. 'k heb er gigantisch veel zin aan (:
maar dat is vanaf 9 t/m 23 juli
Dan weten jullie dat vast. Ik zal de eerste week niet online kunnen komen, Tweede week wel (: Dan hebben we internetverbinding in het huisje
Mvg, - Bluestar - Mistyvine - Dittanyleaf - Breezepaw - Jaypaw - Timberkit - Sandspots - Willowtear - Tenderkit
kortom; Sanne-Marijn
|
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 30 jun 2011 - 10:43 | |
| En ik ben officieel weer terug! Hè, lekker, zo'n weekje effe geen WC, maar wel vol gemis. Ik heb elke dag een kijkje genomen op WC, kan ik niet nalaten [^^] En nu ga ik de vakantie spenderen aan het actief maken van al mijn accounts op forums, anime kijken en thuis klusjes doen met harde muziek! Ik ben zo vrolijk, omdat het uit is met me vriendje. VRIJHEID EN OPLUCHTING! Vanavond wordt weer (misschien) een of twee posten voor WC, voor mijn come-back Maar, waar ik eigenlijk hier in dit topic voor post, is dat ik dit weekend misschien weinig online kom, want grote kans dat we weer eens plannen hebben. Excusez-moi daarvoor |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 30 jun 2011 - 11:32 | |
| ik ben 2 weken weg vanaf zondag...
op vakantie.
-.- |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 30 jun 2011 - 14:10 | |
| Op 8 Juli ben ik offiieel 2 weken op vakantie...
^_^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|