Afwezigheids-Topic - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Afwezigheids-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27 ... 50  Volgende
Thunder
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 4 DPKsfdL
197

CAT'S PROFILE
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 21 jul 2011 - 9:31

Hoi! Ik ga aankomende vrijdag de hele zomervakantie weg! Ik kan afentoe wel online kmen. Als het nog niet dduideoijk is kijk dan even naar de post van yucka. Voor ycka geld namleijk het zelfde!
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfeather
Member
143

CAT'S PROFILE
Crowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 21 jul 2011 - 17:24

De vakantie wordt uitgesteld, dus ik blijf nog een weekje gewoon online, dus vanaf 2/8 t/m 16/8 ben ik er niet.
Hollyfur
Member
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 21 jul 2011 - 19:25

hellow
Ik ga de 27de op vakantie.
Er is internet waar ik heen ga, maar kom niet veel online waarschijnlijk.
ik ben de 14de weerterug als we op schema lopen^^

Hollystar/Purplestorm/Graypaw en nog veel meer X3
Chikita
Member
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 21 jul 2011 - 21:21

ik ga volgende week vrijdag naar de beekse bergen.Ik weet niet zeker of we daar internet hebben dus het zekere vooor het onzekere Razz
Moonclaw
Member
383

CAT'S PROFILE
Moonclaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 21 jul 2011 - 22:32

Ik ga morgen rond 1 uur naar Frankrijk. We hebben er een net nieuw huisje en het is nog onbekend of er al internetverbinding is. Ik ben er tot en met volgende week zondag. Ik wens jullie een fijne week :3 (Ik ben morgen ook nog tot 1 uur online, promiss!)

Dit geld voor Silverpool ~ Moonclaw ~ Dotkit ~ Xana ~ Swanfeather etc.
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 22 jul 2011 - 13:17

Maandag ga ik twee weekjes naar Italië. Ik heb er zo zin in. «3
Maar, het zal wel betekenen dat ik niet of zeer weinig online kan komen. RPGen zit er in ieder geval niet in.

Ik ben weer terug op 8 augustus.

Gr. Maaike (Littlepaw/Silverfang)
Whitewing
Member
171

CAT'S PROFILE
Whitewing
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 22 jul 2011 - 13:26

okee ik nu ook even xD
tijdens de santpoortse feestweek ga ik naar mijn opa en oma waar ik alleen in de avond intrnet heb(als het meezit) dit is van 30 Juli tot 8 augustus. Maar ik betwijfel of ik ook in de avonden er ben.
Dit geld voor:
Flameclaw,Thunderstrike,Whitepaw,Snowpaw en de rest van de kudde

xxGaby
Darkfire
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 4 Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 22 jul 2011 - 18:37

Hey poppetjes ik zit nu oP het heerlijke eiland samos, en ik heb internet verbinding. Ik zal dusnaf en toe even kijken of de boel niet afbreekt XD
Maar veel zal ik dus denk ik niet online zijn. Wat ik wel nog even aan jullie allemaal kwijt wil:
IEDEREEN EEN SUPER MEGA LEUKE VAKANTIE TOEGEWENST!!!!!!!!
Darkflower
Member
105

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 jul 2011 - 16:53

Ik ben voorlopig even afwezig, k heb even geen inspiratie voor WC.
Dus weet niet hoe lang het duuren zou.
Tot die tijd deel ik ook even een paar acctjes, zo dat ik anderen niet tot last ben.
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 24 jul 2011 - 18:41

Zoals jullie hebben gelezen, gaat het niet geweldig met me. Ik denk dat ik er gewoon een jaartje mee stop, met WC. Sorry voor de topics die jullie met Shadowrose hebben. De rest van mijn accounts worden, als Bluestar dat doet, verwijderd. Ik ga ze niet nog een keer weggeven.
Sorry dat dit moest gebeuren.

Groetjes,
Shadow
Goldenmoon
Member
Mentos
236
Actief
Take me to the place where the moon shines gold.

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
Goldenmoon
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 24 jul 2011 - 20:29

Het spijt me zeer voor iedereen die een topic met een van mijn acc heeft. Maar mijn internet vaalt.
Dat komt omdat ze hier aan het werken zijn. Ik kan er maar af en toe op. Het is dan nog niet te zeggen of ik kan posten. Ik zal de komende week misschien niet on kunnen komen dus. Het spijt me echt zeer.

Dit geld voor: Goldenmoon, redflower, whiteshadow, fightpaw.
Maar Ik zal toch proberen te antwoorden op jullie posten.

Groetjes me xxx
Chikita
Member
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 27 jul 2011 - 12:45

-kita met een late reactie-
Oww ja, Het geld voor: Shadowheart Lionclaw Chikita Winterpaw Yeastpaw Oww ja en Flashy ^^
Shadowglare
Member
168
Actief

CAT'S PROFILE
Shadowglare
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 18:51

Crowfeather schreef:
De vakantie wordt uitgesteld, dus ik blijf nog een weekje gewoon online, dus vanaf 2/8 t/m 16/8 ben ik er niet.

XD, ben er nu vanaf morgen niet meer. Ik heb gehoord dat het internet het daar nóg niet doet, dus misschien kom ik online..
Night
Member
846

CAT'S PROFILE
Night
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 30 jul 2011 - 11:01

Sorry dat ik nu pas reageer, maar ik was vergeten te zeggen dat ik er vanaf 27 Juli t/m 31 Juli niet ben c:
Maandag ben ik er weer. Ik vond even de tijd om een PC in te nemen en dit te zeggen XD Ik logeer bij mn nichtje.
Afwezigheid geld voor deze accountjes:
- Night
- Brokenstar
- Batflight

En voor msn, dus voor de mensen die ik op msn heb, als jullie denken waar ik naar verdwenen ben, nu weet je het XD

Tot maandag everyone!
Silverwing
Member
73

CAT'S PROFILE
Silverwing
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 30 jul 2011 - 16:14

Omdat mijn inspi nu al een hele tijd onder nul zit ben ik van plan om even een break te nemen:c ook zal ik de volgende 3 weken afwezig zijn wegens vakantie ;c
geld voor:
Blacktail
Darkness
Songbird
Greenpaw
ETC ...
Jumpfoot
Member
121

CAT'S PROFILE
Jumpfoot
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 19:24

Vanwege inspiratieloosheid zal ik een tijdje niet meer online zijn of ergens op reageren.
Moonriver
Member
32

CAT'S PROFILE
Moonriver
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 21:25

Ik zal dus eventjes(of een tijdje) een time-out moeten nemen.

De reden's hiervoor zijn simpel. Te weinig tijd(mag nu zelf 5 uur per dag op de pc.) en te weinig inspi nog. Na deze vakantie zal ik dus niet meer posten. Ik kom wel nog on. natuurlijk, maar ik zal tijdens schooldagen niet meer rpg-en. Tijdens de vakantie's zal ik dit natuurlijk wel weer doen.

In de tussentijd(deze vakantie) kom ik wel nog on.

Dit geldt alvast voor Moonriver, Lunarkit, Vanillekit, Inca, Indi, Dewpaw, Whitepaw*, en Firelight.

Vragen, stel ze gerust.
Dewkit.
Member
166

CAT'S PROFILE
Dewkit.
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 4 aug 2011 - 10:57

Ik zal de komende 16 dagen niet online zijn omdat ik op reis ga naar Itaile
Dit geld voor: mezelf, Ravenpaw, Phantom en Longtail
ik heb daar ook geen internet dus worden het echt 16 warrior-loze dagen Razz
Dotpaw
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 4 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 5 aug 2011 - 22:34

Zondag ga ik op vakantie.
*Sarcastische yay*
Twee weken in een tentje..
Bye afwasmachine, hallo afwassen..
Ik heb het niet zo op camperen.
Crookedstar
StarClan
460

CAT'S PROFILE
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedi 9 aug 2011 - 7:51

vanaf donderdag ben ik 1 week weg,
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 4 Icon_minitime

Afwezigheids-Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: