|
|
197
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 21 jul 2011 - 9:31 | |
| Hoi! Ik ga aankomende vrijdag de hele zomervakantie weg! Ik kan afentoe wel online kmen. Als het nog niet dduideoijk is kijk dan even naar de post van yucka. Voor ycka geld namleijk het zelfde! |
|
| |
143
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 21 jul 2011 - 17:24 | |
| De vakantie wordt uitgesteld, dus ik blijf nog een weekje gewoon online, dus vanaf 2/8 t/m 16/8 ben ik er niet. |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 21 jul 2011 - 19:25 | |
| hellow Ik ga de 27de op vakantie. Er is internet waar ik heen ga, maar kom niet veel online waarschijnlijk. ik ben de 14de weerterug als we op schema lopen^^
Hollystar/Purplestorm/Graypaw en nog veel meer X3
|
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 21 jul 2011 - 21:21 | |
| ik ga volgende week vrijdag naar de beekse bergen.Ik weet niet zeker of we daar internet hebben dus het zekere vooor het onzekere |
|
| |
383
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 21 jul 2011 - 22:32 | |
| Ik ga morgen rond 1 uur naar Frankrijk. We hebben er een net nieuw huisje en het is nog onbekend of er al internetverbinding is. Ik ben er tot en met volgende week zondag. Ik wens jullie een fijne week :3 (Ik ben morgen ook nog tot 1 uur online, promiss!)
Dit geld voor Silverpool ~ Moonclaw ~ Dotkit ~ Xana ~ Swanfeather etc. |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 22 jul 2011 - 13:17 | |
| Maandag ga ik twee weekjes naar Italië. Ik heb er zo zin in. «3 Maar, het zal wel betekenen dat ik niet of zeer weinig online kan komen. RPGen zit er in ieder geval niet in.
Ik ben weer terug op 8 augustus.
Gr. Maaike (Littlepaw/Silverfang) |
|
| |
171
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 22 jul 2011 - 13:26 | |
| okee ik nu ook even xD tijdens de santpoortse feestweek ga ik naar mijn opa en oma waar ik alleen in de avond intrnet heb(als het meezit) dit is van 30 Juli tot 8 augustus. Maar ik betwijfel of ik ook in de avonden er ben. Dit geld voor: Flameclaw,Thunderstrike,Whitepaw,Snowpaw en de rest van de kudde
xxGaby |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 22 jul 2011 - 18:37 | |
| Hey poppetjes ik zit nu oP het heerlijke eiland samos, en ik heb internet verbinding. Ik zal dusnaf en toe even kijken of de boel niet afbreekt XD Maar veel zal ik dus denk ik niet online zijn. Wat ik wel nog even aan jullie allemaal kwijt wil: IEDEREEN EEN SUPER MEGA LEUKE VAKANTIE TOEGEWENST!!!!!!!! |
|
| |
105
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 23 jul 2011 - 16:53 | |
| Ik ben voorlopig even afwezig, k heb even geen inspiratie voor WC. Dus weet niet hoe lang het duuren zou. Tot die tijd deel ik ook even een paar acctjes, zo dat ik anderen niet tot last ben. |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 24 jul 2011 - 18:41 | |
| Zoals jullie hebben gelezen, gaat het niet geweldig met me. Ik denk dat ik er gewoon een jaartje mee stop, met WC. Sorry voor de topics die jullie met Shadowrose hebben. De rest van mijn accounts worden, als Bluestar dat doet, verwijderd. Ik ga ze niet nog een keer weggeven. Sorry dat dit moest gebeuren.
Groetjes, Shadow |
|
| |
Mentos 236 Actief Take me to the place where the moon shines gold.
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 24 jul 2011 - 20:29 | |
| Het spijt me zeer voor iedereen die een topic met een van mijn acc heeft. Maar mijn internet vaalt. Dat komt omdat ze hier aan het werken zijn. Ik kan er maar af en toe op. Het is dan nog niet te zeggen of ik kan posten. Ik zal de komende week misschien niet on kunnen komen dus. Het spijt me echt zeer.
Dit geld voor: Goldenmoon, redflower, whiteshadow, fightpaw. Maar Ik zal toch proberen te antwoorden op jullie posten.
Groetjes me xxx |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 27 jul 2011 - 12:45 | |
| -kita met een late reactie- Oww ja, Het geld voor: Shadowheart Lionclaw Chikita Winterpaw Yeastpaw Oww ja en Flashy ^^ |
|
| |
168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 29 jul 2011 - 18:51 | |
| - Crowfeather schreef:
- De vakantie wordt uitgesteld, dus ik blijf nog een weekje gewoon online, dus vanaf 2/8 t/m 16/8 ben ik er niet.
XD, ben er nu vanaf morgen niet meer. Ik heb gehoord dat het internet het daar nóg niet doet, dus misschien kom ik online.. |
|
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 30 jul 2011 - 11:01 | |
| Sorry dat ik nu pas reageer, maar ik was vergeten te zeggen dat ik er vanaf 27 Juli t/m 31 Juli niet ben c: Maandag ben ik er weer. Ik vond even de tijd om een PC in te nemen en dit te zeggen XD Ik logeer bij mn nichtje. Afwezigheid geld voor deze accountjes: - Night - Brokenstar - Batflight
En voor msn, dus voor de mensen die ik op msn heb, als jullie denken waar ik naar verdwenen ben, nu weet je het XD
Tot maandag everyone! |
|
| |
73
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 30 jul 2011 - 16:14 | |
| Omdat mijn inspi nu al een hele tijd onder nul zit ben ik van plan om even een break te nemen:c ook zal ik de volgende 3 weken afwezig zijn wegens vakantie ;c geld voor: Blacktail Darkness Songbird Greenpaw ETC ... |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 2 aug 2011 - 19:24 | |
| Vanwege inspiratieloosheid zal ik een tijdje niet meer online zijn of ergens op reageren. |
|
| |
32
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 2 aug 2011 - 21:25 | |
| Ik zal dus eventjes(of een tijdje) een time-out moeten nemen.
De reden's hiervoor zijn simpel. Te weinig tijd(mag nu zelf 5 uur per dag op de pc.) en te weinig inspi nog. Na deze vakantie zal ik dus niet meer posten. Ik kom wel nog on. natuurlijk, maar ik zal tijdens schooldagen niet meer rpg-en. Tijdens de vakantie's zal ik dit natuurlijk wel weer doen.
In de tussentijd(deze vakantie) kom ik wel nog on.
Dit geldt alvast voor Moonriver, Lunarkit, Vanillekit, Inca, Indi, Dewpaw, Whitepaw*, en Firelight.
Vragen, stel ze gerust. |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 4 aug 2011 - 10:57 | |
| Ik zal de komende 16 dagen niet online zijn omdat ik op reis ga naar Itaile Dit geld voor: mezelf, Ravenpaw, Phantom en Longtail ik heb daar ook geen internet dus worden het echt 16 warrior-loze dagen |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 5 aug 2011 - 22:34 | |
| Zondag ga ik op vakantie. *Sarcastische yay* Twee weken in een tentje.. Bye afwasmachine, hallo afwassen.. Ik heb het niet zo op camperen. |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 9 aug 2011 - 7:51 | |
| vanaf donderdag ben ik 1 week weg,
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|