|
|
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 12 jan 2012 - 16:50 | |
| Vanwege school kan ik waarschijnlijk niet elke dag online komen. |
|
| |
8
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 20 jan 2012 - 16:40 | |
| Ik ben gedeeltelijk weer terug 8D
Toetsweek is voorbij op donderdag maar ik ga weer wat meer online komen ^^
Pan/Limelight |
|
| |
31
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 4 feb 2012 - 18:55 | |
| Ik zal volgende week ongeveer de hele week niet online zijn, i.v.m. met wintersport. Dit geldt voor:
- Nightwish - Charsoul - Hollly
en de rest :'D
|
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 4 feb 2012 - 19:09 | |
| Ik ben door 1 dagje wintersport maandag ook niet online, maar dat maakt vast niet zo veel uit denk ik... ^^ |
|
| |
433
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 9 feb 2012 - 18:08 | |
| Aankomende weekeinden ben ik waarschijnlijk heel erg weinig tot helemaal nooit meer online. De reden er achter gaat jullie niet aan. Mijn privé leven is heel erg fijn de laatste tijd. Als ik kortaf, of wat dan ook reageer, dan komt het daar door.
Geld voornamelijk voor Cinderfall. Lianne uit. |
|
| |
Maria 150
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 9 feb 2012 - 18:10 | |
| Ik zeg alvast dat ik die vakantie die komt er niet ben waarschijnlijk. En dit weekend heb ik een kampje waardoor ik er ook niet ben of heel weinig... Spotpaw |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 13 feb 2012 - 9:12 | |
| ff mijn bff hiervoor een schop geven. Okee ik zit thuis zwaar in de problemen(reden weten, pb maar) Maar daardoor ben ik dus mijn laptop kwijt. Ik weet niet of het me lukt om hem weer terug naar mijn kamer te krijgen. Anders moeten jullie mij een tijdje missen. Ook wil ik melden dat mijn cadeau voor de valentijsevent wss niet afkomt. Ik ga nog wel een poging wagen maar ik ben niet zeker ergens van. xx Gabs
Dit geld voor een hoop accounts maar de bekendste is Snowcrystal maar ook even voor de mensen die Whisperwind nodig hebben |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 13 feb 2012 - 22:34 | |
| Internet ligt eruit hier. Ik kan dus voor onbepaalde tijd niet online komen.
Geldt Voor; Lostpath, Lostvoice, Severus, en de andere xd |
|
| |
Viktor 67
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 14 feb 2012 - 20:08 | |
| Met school en andere zaken is de fut er een beetje uit, ik zal vanaf de vakantie meer proberen te posten ;D |
|
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 17 feb 2012 - 7:09 | |
| Door priveredenen kan ik lang niet meer online komen, dat geldt voor: Malona Silverpaw. en Silverstream |
|
| |
Maria 150
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 17 feb 2012 - 8:41 | |
| ik ga nu voor een week weg om te snowboarden. Zal niet/weinig reageren... Geld ook voor Spotpaw |
|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 17 feb 2012 - 11:47 | |
| de komende 2 weken zal ik afwezig zijn, want ik zit 2 weken in afrika. pas op 3 maart zal ik weer online kunnen komen.
dit geld ook voor Darkshadow |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 17 feb 2012 - 13:44 | |
| Het kan best zijn dat ik niet reageer op een topic.. Misschien even in algemene onzin topic in verband met dat ik vakantie heb en ik dus ook naar mijn opa en oma ga waar geen internet is. Ook wil mijn moeder dan dingen gaan doen in de vakantie. Ik ben de laatste tijd ook erg inspiloos voor posts dus sorry daarvoor Petalpaw. Ik zal proberen nog te reageren. Ik zal proberen zo vaak mogelijk op WC te komen ^^ Fijne vakantie iedereen! ;3 xoxo Magic |
|
| |
Cesanne 71
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 17 feb 2012 - 21:07 | |
| Hey iedereen =) Ik ga voor ongeveer een weekje weg, dus jullie zullen mij hier jammer genoeg niet vinden Dit geldt ook voor mijn andere katjes Fluffytail en Nimblekit. |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 22 feb 2012 - 18:52 | |
| Hoihoihoi again ^^"
Woawkaay, morgen naar nederland, naar mijn oma. Valt nog wel mee, alhoewel ik tot de avond niet online kom. Het hangt er vanaf hoe laat we terug zijn, en of ik niet al slaap :'D Voor de rest weet ik nog niet wat ik ga doen, sow, dat was het :3
Geld voor Moonstripe, Mintkit & Ashcloud nu ook ~ |
|
| |
Horo, the wise wolf. C: 193
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 23 feb 2012 - 9:31 | |
| ik kan vandaag waarschijnlijk (bijna) niet online komen: dit geld voor: Runelight, Lionpath, Diamond, Longtail, Thornpaw, Nightrise en de rest van de bende ;D |
|
| |
105
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 23 feb 2012 - 10:57 | |
| Druk druk druk, het spijt me D;
Dit geld voor: - Applekit - Squirreltail |
|
| |
164
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 23 feb 2012 - 16:29 | |
| ik ga een weekje naar oostenrijk ben zaterdag pas weer terug (3 maart) maar ik ben een beetje de wc inspiratie kwijt ik kom dus wat minder online. |
|
| |
73921 253
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 24 feb 2012 - 9:01 | |
| ik zou de laatste tijd wat minder online komen Sorry daar voor. kijk in mijn onderschrift voor wie het geld. |
|
| |
Vocabitch, Juul! >:} 66
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 24 feb 2012 - 9:28 | |
| Ik zal wat minder tot even niet meer posten de laatsten tijd. Ik ben een beetje insiratieloos voor WC... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|