We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 17:29
Ik hoefde ze niet te kennen op de basisschool ? XD Ik voel me echt..dom thehe x'3 Als ik in mijn klas zit..en al die verhalen van anderen hoor wat die allemaal al kennen, dan voel ik me echt olie dom *-*
Post count: 13
Spottedleaf
StarClan
Chi c: 2800 Actief
CAT'S PROFILE Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 17:32
Je bent nhi dom hoowr ^^''
het resultaat van nooit opletten bij frans: Alle werkwoorden leren in 1 -.-''
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 17:37
Ga je niet automatisch praten over iets dat je niet leuk vind? Als je iemand niet mag, dan ga je ook over die persoon praten. Het is weird, maar het gebeurd wel altijd.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 17:38
Wat wazz zegt ja ^^ Ik merk ook af en toe op dat iemandu it mijn klas me heel erg aan iemand laat denken die ik enorm haat xD - niet aan die persoon zelf, dat zou ik nooit doen -
Post count: 13
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 17:45
SwiftHeart schreef:
Shrewleap schreef:
SwiftHeart schreef:
Shrewleap schreef:
SwiftHeart schreef:
Jeah, coldplay fan ;D Noo, ik moet ook nog E-N-G-E-L-S leren ;s
You mean me? In ieder geval, meh lieft Coldplay
YELLOW!!
Jupp, you xD Bij je OC zag ik zo Goldplay staan c: Me lufft Coldplay to.
Mooi zo x'D Moet zo naar school, Bio SO en ik krijg natuurkunde proefwerk terug. Spannend..
Ahahaa, arme jij D< Ik heb ook Engels toets ;s Veel suc6 in ieder geval
Tu aussi, wel laat, x'D Ik had een 8.8 voor natuurkunde en een 5.8 voor geschiedenis. Geen onvoldoende, maar toch.. Bio is lekker verplaatst naar morgen en iemand uit mijn klas heeft dus dat SO blaadje gepakt en nu krijg ik zo een mailtje met de vragen. Ik wil ook eens een 10 en ik moet er alsnog over nadenken.. But stil.. I do feel guilty..
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 18:01
I don't ''like'' him... I love him <3 Ghehe, lieve, braave, loyale katjes zijn altijd cute<3 E ik heb wat posts van hem gelezen, dus nu lief ik hem nog meer <3