We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 15:59
Ik moet Whitenose actief krijgen, ik ga nu vaker inloggen op haar :3 Ik ga een verhaallijntje rond haar maken, Whitenose is geen normale BC kat... XD
Spottedleaf
StarClan
Chi c: 2800 Actief
CAT'S PROFILE Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 16:21
Okaj plots krijg je te horen dat je de romeinse cijfers moet leren,, fun? In de lagere school? Jha ben door die c*t juf blijven zitten in het 1. Man i hate it... echt een *** dag gehad.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 16:28
Moet echt bijna huilen! Ik wil Leopardclaw weg geven!
Nou mijn dag was voor de rest super rustig behalve school ><
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me! ______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan _____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 16:38
Shania. schreef:
Mijn leven is kut .__. Het lukt me gwn nii om aan die positieve dingen te denken, aangezien die er niet zijn .__.
Alles heeft positieve dingen! Het leven mag dan soms heel erg kut zijn. Maar probeer dan te denken aan alle leuke dingen. ookal wil dat niet altijd lukken
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 16:42
Whaa bij ons regent het ><
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me! ______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan _____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 17:14
Spottedleaf schreef:
Okaj plots krijg je te horen dat je de romeinse cijfers moet leren,, fun? In de lagere school? Jha ben door die c*t juf blijven zitten in het 1. Man i hate it... echt een *** dag gehad.
Romeinse cijfers zijn nog makkelijk hoor, ik kan ze eigenlijk zo lezen aangezien mijn hele cursus Latijn er mee vol staat x'3
Spottedleaf
StarClan
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 17:16
Icy schreef:
Spottedleaf schreef:
Romeinse cijfers zijn nog makkelijk hoor, ik kan ze eigenlijk zo lezen aangezien mijn hele cursus Latijn er mee vol staat x'3
Tja ik ken ze dan ook wel ( half ) door mijn spreekbeurt over cleopatra, maar in het zesde??!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 17:19
Spottedleaf schreef:
Icy schreef:
Spottedleaf schreef:
Tja ik ken ze dan ook wel ( half ) door mijn spreekbeurt over cleopatra, maar in het zesde??!
Ik moest ze toen ook kennen om eerlijk te zijn xD Maar daarna gaat het makkelijker hoor en je hebt ze niet echt nodig tenzij dat jet Latijn of zo gaat gaan doen ;p Dan kom je ze tegen in teksten door datums enzo xD Ben jij Belg? x'3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 17:22
Ik ook bij Shadow.. Maar ik lief haar zo D:
WC's Hertenvanger
Since 2011
iconic graph:
Spottedleaf
StarClan
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 17:22
Icy schreef:
Spottedleaf schreef:
Icy schreef:
Spottedleaf schreef:
Ik moest ze toen ook kennen om eerlijk te zijn xD Maar daarna gaat het makkelijker hoor en je hebt ze niet echt nodig tenzij dat jet Latijn of zo gaat gaan doen ;p Dan kom je ze tegen in teksten door datums enzo xD Ben jij Belg? x'3
Tja miss heb je wel gelijk ^^'' Jha ik ben belg (als je de vader van m'n vader niet mee telt want die is nederlander, en dat je de opa van m'n mama denk ik ook niet mee telt die is duits, en frans dacht ik ook nog x'D)
Laatst aangepast door Spottedleaf op do 7 jun 2012 - 17:23; in totaal 2 keer bewerkt