|
|
{cυтιєριє} 141
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 18:08 | |
| I did it (: *Bad Juul* Naja, zodra mijn leven iets rustiger is, zal ik gaan posten met deze kanjer<3 ''First off, I think I’m aware when your hairstyle is different from usual. Next thing, I should bow down really low whenever I meet you, so sorry! Lastly, I will go along with every selfish desire you ask for with a pretty concise response. Okay, so for now, please just forgive me for taking your precious hand. I’ll tell the truth, I don’t really think you are egotistical. but I do think you’re pretty cute, I just don’t like saying that in front of you. The number one princess in the whole entire world. I promise to be by your side. So please smile don’t show me sadness. In my point of view, we are one when we’re together. you gotta be kidding , if you think that I will get away from you. I love you, my lady. '' |
|
| |
,.,.,. 258
| |
| |
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Iemand die je kent 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 18:21 | |
| Meh..Ik ben bang dat ik Darkstripe weg ga geven..:c Ik wil een andere kat, voor thunderclan, maar Darkstripe is zo'n leuke naam, but.. i can't .. can't post with him D< |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 18:23 | |
| Heb topo net geleerd! Moet morgen die F*CK toets doen >< Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 18:26 | |
| - Darkstripe schreef:
- Meh..Ik ben bang dat ik Darkstripe weg ga geven..:c
Ik wil een andere kat, voor thunderclan, maar Darkstripe is zo'n leuke naam, but.. i can't .. can't post with him D< Dan wil ik hem, ik vind hem stoer :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 18:28 | |
| - SwiftHeart schreef:
- Darkstripe schreef:
- Meh..Ik ben bang dat ik Darkstripe weg ga geven..:c
Ik wil een andere kat, voor thunderclan, maar Darkstripe is zo'n leuke naam, but.. i can't .. can't post with him D< Dan wil ik hem, ik vind hem stoer :3 Als ik iemand ga zoeken voor hem, ik denk dat ik hem eerst gewoon ga delen ofzo (': |
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 18:49 | |
| - Taiyo schreef:
- hehe goedzo (=
En ik ben blij dat ik eindelijk van een heleboel accounts af ben <33 Door jou heb ik zin Cailen hier te brengen >> En dan ook Rogue of Bloodclan... Alleen... Ik ben niet goed in niet-clan katten te spelen >> |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 18:53 | |
| - Marblekit schreef:
- Taiyo schreef:
- hehe goedzo (=
En ik ben blij dat ik eindelijk van een heleboel accounts af ben <33 Door jou heb ik zin Cailen hier te brengen >>
En dan ook Rogue of Bloodclan... Alleen... Ik ben niet goed in niet-clan katten te spelen >> hehehe xD Taiyo brengt LA terug naar hier xD |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 19:14 | |
| SWEET ZEUS HAHHA, ik lig striiiiike! x'D - check dit xD:
Zeus heeft precies net in zijn broek gedaan en Hades is like "NOESSS" om een of andere reden xD hahhahaha :'D |
|
| |
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 19:24 | |
| Rippleclaw is klaar, i guess ('= Hes going to be a thunderclan warrior baby <3'3 x R I P P L E C L A W x If you don’t understand my silence, how will you understand my words? |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 19:25 | |
| Ow damn, heb een forum gepromoot, terwijl ie al gepromoot was -.-'' |
|
| |
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 19:27 | |
| thehe failure xD Snel deleten dus ^^ *kijkt naar randje van het onderschrift* Damn..verkeerd D< x R I P P L E C L A W x If you don’t understand my silence, how will you understand my words? |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 19:28 | |
| - Shrewleap schreef:
- SwiftHeart schreef:
- Shrewleap schreef:
- SwiftHeart schreef:
- Shrewleap schreef:
- SwiftHeart schreef:
- Jeah, coldplay fan ;D Noo, ik moet ook nog E-N-G-E-L-S leren ;s
You mean me? In ieder geval, meh lieft Coldplay
YELLOW!! Jupp, you xD Bij je OC zag ik zo Goldplay staan c: Me lufft Coldplay to. Mooi zo x'D Moet zo naar school, Bio SO en ik krijg natuurkunde proefwerk terug. Spannend.. Ahahaa, arme jij D< Ik heb ook Engels toets ;s Veel suc6 in ieder geval Tu aussi, wel laat, x'D Ik had een 8.8 voor natuurkunde en een 5.8 voor geschiedenis. Geen onvoldoende, maar toch.. Bio is lekker verplaatst naar morgen en iemand uit mijn klas heeft dus dat SO blaadje gepakt en nu krijg ik zo een mailtje met de vragen. Ik wil ook eens een 10 en ik moet er alsnog over nadenken..
But stil.. I do feel guilty.. Naa, wel 8.8 ;o Engels heb ik nog niet doorgekregen. Zal vast slecht zijn, maarjj. Ahha, afspieken ! Ik zou het doen.. Maar let maar niet op mijn mening, anders gaat het straks fout x'3 |
|
| |
{cυтιєριє} 141
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 19:28 | |
| ''First off, I think I’m aware when your hairstyle is different from usual. Next thing, I should bow down really low whenever I meet you, so sorry! Lastly, I will go along with every selfish desire you ask for with a pretty concise response. Okay, so for now, please just forgive me for taking your precious hand. I’ll tell the truth, I don’t really think you are egotistical. but I do think you’re pretty cute, I just don’t like saying that in front of you. The number one princess in the whole entire world. I promise to be by your side. So please smile don’t show me sadness. In my point of view, we are one when we’re together. you gotta be kidding , if you think that I will get away from you. I love you, my lady. '' |
|
| |
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 19:29 | |
| - Paintedclaw schreef:
- Spoiler:
Yeah<3
Omg omg omg omg ;-D Cool <3 x R I P P L E C L A W x If you don’t understand my silence, how will you understand my words? |
|
| |
I'm just me. so you may guess 145
| CAT'S PROFILEAge: my revenge is here already 14 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 19:36 | |
| hm, iemand zin in een topic? Pm's @ GoldenshadowGast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you... Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit// Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
{cυтιєριє} 141
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 19:42 | |
| Linnepinnetjeeeh, heb jij de voledige foto van Painteds sig nog? ''First off, I think I’m aware when your hairstyle is different from usual. Next thing, I should bow down really low whenever I meet you, so sorry! Lastly, I will go along with every selfish desire you ask for with a pretty concise response. Okay, so for now, please just forgive me for taking your precious hand. I’ll tell the truth, I don’t really think you are egotistical. but I do think you’re pretty cute, I just don’t like saying that in front of you. The number one princess in the whole entire world. I promise to be by your side. So please smile don’t show me sadness. In my point of view, we are one when we’re together. you gotta be kidding , if you think that I will get away from you. I love you, my lady. '' |
|
| |
Charlie 163
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 19:42 | |
| Zou Gingerpaw niet eigenlijk een Ginger color moeten hebben? XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |