|
|
Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 15:07 | |
| grr haat aan nederlands en engels >.< x So Strong like a Sandstorm x - I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
|
|
| |
Most of you call me Lein. 94
| CAT'S PROFILEAge: i walk around 20 moons at this earth, hearing the heartbeat off the worldGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 15:09 | |
| - Sandstorm schreef:
- grr haat aan nederlands en engels >.<
ken dat probleemXD Goldenshadow//Darkshadow//Ghost// Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. - Stuff:
thx to aimee voor av en deze awsome os^^
|
|
| |
Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 15:16 | |
| ik heeb morgen NE rep en overmorgen Engels REP >.< x So Strong like a Sandstorm x - I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
|
|
| |
31
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 15:19 | |
| xD zit met juul op Feral heart en ze valt steeds. xD |
|
| |
321
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 15:19 | |
| Dove is alive xD - Spoiler:
|
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 15:39 | |
| Ik ben zo dom *slaat kop* ik d8 dat dit een of ander bedrijf is. Natuurlijk weet ik allang dat dat echt niet zo is. |
|
| |
Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 15:41 | |
| OMG de tekst van het liedje wat ik aan het luisteren ben; dakada gonna mirano Dakada dakeda dakeda dakeda dakeda dakeda dakeda O_O x So Strong like a Sandstorm x - I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE 161
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 15:52 | |
| Biologie is leuk <3 Maar ik ben dan ook een bètanerd. There is not a thin line between love and hate. There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate. - Lots of planets have a north:
Doctor Danbo <3
|
|
| |
Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 15:53 | |
| BIO IS LEUK ik wil dierenarts worden, daarom hou ik van Bio <333 x So Strong like a Sandstorm x - I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
|
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| |
| |
321
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 15:56 | |
| Wij maakte onze leraren altijd gek xD - Spoiler:
|
|
| |
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE 161
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 16:03 | |
| Da's best naar, ja. Als je een leraar niet mag.
En mweh. Dierenarts heb ik lang willen worden, maar nu wil ik graag het leger in. Als arts het liefst. Of tenminste een tijdje bij het leger. De landmacht, dat wel. There is not a thin line between love and hate. There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate. - Lots of planets have a north:
Doctor Danbo <3
|
|
| |
F O R I B B E N 15
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 16:08 | |
| Hyperr sickness :0
Ik ben hyper Ik ben gek Ik draai een rondje En flikker op m'n bek |
|
| |
| |
| |
Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 16:16 | |
| ik zit er al sinds groep 5 mee <3 en ik heb een heelplan uitgestippeld XD x So Strong like a Sandstorm x - I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
|
|
| |
| |
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 16:22 | |
| Ik heb nog geen flauw idee wat ik later wil worden. Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 16:22 | |
| ikke niet >3 je zult zien Waz XD bv; wist je dat een tandarts meer verdient dan een dierenarts? het scheelt wel 500,-! x So Strong like a Sandstorm x - I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
|
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 16:23 | |
| Ok Dream moet dood Dx I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|