|
|
Chi! who else? 90
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jun 2012 - 9:54 | |
| @Linn, de gif in je os is überawesome : D ~~~~~~ Ugh, wiskunde gaat geen meter vooruit D: |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Freedje 355
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE 161
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jun 2012 - 10:13 | |
| @Adams;; Sorry dat hij zo oneindig langdradig is geworden -> houd je nu eenmaal over aan veel met mensen RPG'en. Heb zo'n instinct dat ik niet minder mag posten dan de ander en ook niet minder dan vijfhonderd woorden. Dat voelt onnatuurlijk. *stare*
@De rest;; Havermout gegeten. Voor het eerst in vijf jaar. En het was glutenvrij. Mindfck in m'n maag nu. There is not a thin line between love and hate. There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate. - Lots of planets have a north:
Doctor Danbo <3
|
|
| |
Freedje 355
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jun 2012 - 10:18 | |
| - Nemuru schreef:
- @Adams;; Sorry dat hij zo oneindig langdradig is geworden -> houd je nu eenmaal over aan veel met mensen RPG'en.
Heb zo'n instinct dat ik niet minder mag posten dan de ander en ook niet minder dan vijfhonderd woorden. Dat voelt onnatuurlijk. *stare*
@De rest;; Havermout gegeten. Voor het eerst in vijf jaar. En het was glutenvrij. Mindfck in m'n maag nu. Is niet erg, ik kan er wel wat mee. Ik heb hetzelfde probleem x'D Maar ik zit tot nu toe pas op 120 woorden. Hij komt vandaag in ieder geval wel. You can call me Soof ^^ Adams ~ Blastsoul ~ Shadowrose ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Blowsoul ~ Roseblade ~ .Razorpaw ~ Rosekit. ~ Scepterpaw ~ Secondpaw ~ Wickedpaw ~ Lilypaw ~ Squirrelpaw ~ Measurekit ~ Outkit |
|
| |
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE 161
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jun 2012 - 10:39 | |
| Soof. Klinktcool. Ik is Judith. Maar naar Juud, Juddels, Geval of Truus luister ik ook~ && Het kostte me tien minuten voordat ik besefte dat het tekstje onder je onderschrift gewoon fonetisch getypt grieks is en ik al die woorden ken. *dom* There is not a thin line between love and hate. There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate. - Lots of planets have a north:
Doctor Danbo <3
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jun 2012 - 10:43 | |
| Ik wil een setje van Nemuru D: |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Freedje 355
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jun 2012 - 11:09 | |
| - Nemuru schreef:
- Soof. Klinktcool. Ik is Judith. Maar naar Juud, Juddels, Geval of Truus luister ik ook~
&& Het kostte me tien minuten voordat ik besefte dat het tekstje onder je onderschrift gewoon fonetisch getypt grieks is en ik al die woorden ken. *dom* Judith? Ik ken die naam ergens van.. KE?Ik weet, natuurlijk is het fout maar toch melig dat bijna niemand het kan lezen x'D Ik weet dat 'ego' er niet echt in hoort, maar had er zin in ^^ Adams ~ Blastsoul ~ Shadowrose ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Blowsoul ~ Roseblade ~ .Razorpaw ~ Rosekit. ~ Scepterpaw ~ Secondpaw ~ Wickedpaw ~ Lilypaw ~ Squirrelpaw ~ Measurekit ~ Outkit |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Freedje 355
| |
| |
| |
Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jun 2012 - 11:24 | |
| |
|
| |
Freedje 355
| |
| |
| |
,.,.,. 258
| |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jun 2012 - 11:29 | |
| dat zou best awesome zijn xD |
|
| |
,.,.,. 258
| |
| |
| |
Freedje 355
| |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jun 2012 - 11:32 | |
| Idd. we kunnen he doen xD Blacksoul wil topicje met Adams om BFFS te worden (: |
|
| |
,.,.,. 258
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|