[GZ] Van alles voor mijn acc's xD - Pagina 5

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[GZ] Van alles voor mijn acc's xD

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Inkmask
StarClan
[GZ] Van alles voor mijn acc's xD - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD   [GZ] Van alles voor mijn acc's xD - Pagina 5 Icon_minitimevr 22 jun 2012 - 15:21

Oh, had de edit niet gezien. Anyway, zal je erbij zetten.

[GZ] Van alles voor mijn acc's xD - Pagina 5 WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawfur
Member
Iro, EpicNameGirl :3
200

CAT'S PROFILE
Strawfur
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD   [GZ] Van alles voor mijn acc's xD - Pagina 5 Icon_minitimevr 22 jun 2012 - 17:26

Yaay :d

[GZ] Van alles voor mijn acc's xD - Pagina 5 Azbrl
Rainkit
Member
Abra kadabra ~
463

CAT'S PROFILE
Rank:
Rainkit
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD   [GZ] Van alles voor mijn acc's xD - Pagina 5 Icon_minitimevr 29 jun 2012 - 16:18

Bekendste acc: Dapplepaw, Carrionpaw
Naam acc: Rainkit
Bestaand of wordt aangemaakt: Bestaand
Clan: Shadowclan
Geslacht: Male
Uiterlijk: Een witte kater met een half lange vacht en licht blauwe ogen.
Karakter: Rainkit is sinds dat hij op zijn hoofd gevallen is zijn geheugen verloren, dus hij weet niet echt hoe hij moet handelen, en moet denken. Hij zal dus op de ene dag aardig zijn, en de andere dag weer geheel anders.
Waarom wil je dit?: Nou, ik moet iets doen om Rainkit slecht te maken, aangezien ik dit heel graag wil. En ik wou heel graag een apprentice van Sabrefang spelen, maar omdat ik er geen heb die ik graag slecht wil hebben, heb ik Rain maar gepakt c: Heb ook een klein idee; Misschien dat Sabrefang hem aanziet als 'zwak' wanneer hij zijn geheugen verliest, en hem alles opnieuw leert, maar dan op de manier die hij wilt. Dus dat de clans slecht zijn, en dat hij moet vechten etc. Later zal Rainkit [dan wss allang apprentice] misschien tegen Sabrefang ingaan, en hem de rug toe keren en zijn eigen slechte leven leiden - miss leuk voor een kleine verhaallijn x3 -
Waar meld je je voor aan: Sabrefang's Apprentice

Sorry babs, trek me toch terug D; hoe leuk het ook klinkt om apprentice te worden van sabrefang.

[GZ] Van alles voor mijn acc's xD - Pagina 5 T6b9z6
Place of silence, moving shadows
Crimson eyes are strangely gleaming in the darkness
Madness starting to awake
Playful desire starving of blood
Get down limitless night
Shinyflower
Member
83

CAT'S PROFILE
Age: || Unknown :D Lol, who knows, maybe I'm standing in front of them and I even don't realize that ||
Shinyflower
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD   [GZ] Van alles voor mijn acc's xD - Pagina 5 Icon_minitimewo 4 jul 2012 - 13:15

wanneer word er gekozen? =3

[GZ] Van alles voor mijn acc's xD - Pagina 5 Avagk
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD   [GZ] Van alles voor mijn acc's xD - Pagina 5 Icon_minitime

[GZ] Van alles voor mijn acc's xD
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: