| [GZ] Van alles voor mijn acc's xD | |
|
|
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD wo 23 mei 2012 - 20:58 | |
| Holy fudge wat een boel aanmeldingen ineens xD Net nu ik te lui ben om te updaten D: Ik zal jullie er dus LATER bij zetten xD |
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD wo 23 mei 2012 - 21:05 | |
| |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD wo 23 mei 2012 - 21:19 | |
| Linn@ Sorry even over het hoofd gezien, misschien voor later, maar ik denk dat het voor nu niet verstandig is En ik ben een dappere poging tot beginpost updaten aan het doen xD |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD wo 23 mei 2012 - 21:24 | |
| Bekendste acc: Leafstorm/Skippy Naam acc: Thornpaw Bestaand of wordt aangemaakt: Bestaant Geslacht: Kater Uiterlijk: een beetje siamees kleurig (weet ik veel hoe je dat noemt) Karakter: Thornpaw is een aardige kater. Hij komt voor zijn vrienden op en houd erg veel van muziek. Waar meld je je voor aan: Vriend Acornpaw
|
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD wo 23 mei 2012 - 21:37 | |
| Dat dacht ik al ^^ Ik zal kijken of ik nog een account hebt, je zult nog van me horen, en als ik er geen heb zeg ik het ook wel (': I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD wo 23 mei 2012 - 21:52 | |
| |
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD ma 28 mei 2012 - 20:23 | |
| b]Bekendste acc:[/b] Tinderpaw Naam acc: Swanpaw Bestaand of wordt aangemaakt: Bestaand Geslacht: Tom-cat Uiterlijk: Klein en licht gebouwd. Wit met zwarte oren, zwarte vlek onder de neus en bij de achterpoot. Donkerblauwe ogen Karakter: Onzeker en verlegen. Bij vrienden is ie wel losser van gedrag. Hij is onhandig Waar meld je je voor aan: Vriend van Cloudpaw
Kan dit nog ? n.n |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD ma 28 mei 2012 - 20:24 | |
| Of course^^ Ik zal je er zo bij zetten :3 |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| |
| |
Ya epic Tazmaria girl 101
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD vr 1 jun 2012 - 15:52 | |
| Okee, dan voeg ik deze ook maar toe xD Bekendste acc: Frostclaw Naam acc: Colorkit ~ paw ~ Less Bestaand of wordt aangemaakt: Euhh... Alletwee xD nee bestaat Geslacht: male Uiterlijk: Een calico kat met felgroene ogen Karakter: hij is makkelijk over te halen en weet nou niet zo goed wat hij met de wereld moet( dat rijmt xD), aangezien hij kleurenblind is. Hij vertrouwd daarom vaak op iedereen en volgt ze blindelings. Hij is makkelijk over te halen en spontaan. Hij is een makkelijke meeloper. Waar meld je je voor aan: Sparkkits meelopertje xD
xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD zo 3 jun 2012 - 17:48 | |
| Bekendste acc: SwiftHeart Naam acc: SwiftHeart Bestaand of wordt aangemaakt: Bestaat c: Geslacht: Poes. Uiterlijk: Een witte, kortharige poes. Ze heeft mintgroene ogen. Karakter: SwiftHeart is een lieve, zorgzame poes. Ze wil het liefst altijd alles zelf doen, ze wilt niet graag hulp van anderen. Ze zal niet heel snel haar gevoelens uiten, dat is echt iets waar ze moeite mee heeft. Alleen haar gezicht spreekt boekdelen.. Clan: Thunderclan Waar meld je je voor aan: Inkmask, als het kan (: Het is geen kater, is het heel erg ? - Een kennis/vriend uit een andere clan- Een kat die Inkmask goed kent uit een andere clan. Hij mag deze kat graag, maar zal daardoor met zijn loyaliteit in de knoop komen. Want wat zouden de andere clans denken als de Windclan deputy goede vrienden is met een kat uit een andere clan? |
|
| |
65
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD zo 3 jun 2012 - 19:28 | |
| [b]Bekendste acc:angelpaw [b]Naam acc:wingkit [b]Bestaand of wordt aangemaakt:nee [b]Uiterlijk:lapjeskat [b]Karakter:aardig is zorgzaam en is hegterlijk hij zorgt voor zijn clan en doed er alles aan om tehelpae en is bloed sirius maar grappen kunnen er altijd bij [b]Waar meld je je voor aan:als vriend voor Applekit
|
|
| |
Viktor 99 Actief
| |
| |
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD vr 15 jun 2012 - 9:05 | |
| Ik zal jullie allemaal toevoegen in de beginpost, over anderhalve week ga ik kiezen. |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD zo 17 jun 2012 - 18:59 | |
| |
|
| |
Iro, EpicNameGirl :3 200
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD zo 17 jun 2012 - 20:17 | |
| Bekendste acc: Geen idee eigenlijk. Allemaal xD Naam acc:Pidgeonpaw Bestaand of wordt aangemaakt: Bestaat :3 Geslacht:Poes Uiterlijk:Pidg is een grijze kat met hemels blauwe ogen en ook nog zwarte strepen. Karakter:Pidg is eigenlijk een echte eigenwil kat. Als ze iets wil, MOET het gebeuren. Ze houd wel van een avontuur, en zou voor Cloudpaw door het vuur gaan, maar soms denk ze daar anders over. Dan zit het heel donker in haar hartje. Na een ruzie voelt ze zich wel weer rottig, wie het ook is, maar vooral bij Cloud. Het is een, I Hate You, Butt you wil always be my friend, kat :3 Waar meld je je voor aan:Cloudpaws i hate you friend :3
|
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD zo 17 jun 2012 - 20:18 | |
| Uit welke clan is Pidgeon? Wel Shadowclan toch? |
|
| |
Iro, EpicNameGirl :3 200
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD zo 17 jun 2012 - 20:23 | |
| Jep ShadowClan, vond ik wel zo handig EDIT;; OEPS OEPS OEPS, Grapje. Skyclan >.> EDIT;; Nogmaals edit, ik vul lijstje opnieuw in en ga dus speciaal voor Cloud een Shadowclan kat aanmaken (: Nogmaals Edit xD Bekendste acc: Geen idee eigenlijk. Allemaal xD Naam acc: Shadowpaw Bestaand of wordt aangemaakt: Word aangemaakt. :3 Geslacht: Poes Uiterlijk: - UITERLIJKJE WAARSCHIJNLIJK ZO :3:
Karakter: Ik heb nog niks met Pidg gedaan dus dit kanShadow is eigenlijk een echte eigenwil kat. Als ze iets wil, MOET het gebeuren. Ze houd wel van een avontuur, en zou voor Cloudpaw door het vuur gaan, maar soms denk ze daar anders over. Dan zit het heel donker in haar hartje. Na een ruzie voelt ze zich wel weer rottig, wie het ook is, maar vooral bij Cloud. Het is een, I Hate You, Butt you wil always be my friend, kat :3 Waar meld je je voor aan:Cloudpaws i hate you friend :3
Laatst aangepast door Strawfur op zo 17 jun 2012 - 20:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD zo 17 jun 2012 - 20:37 | |
| Hahaha oké x'D
Oh, en Phantom staat ook in m'n beginpost. |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD | |
| |
|