| [GZ] Van alles voor mijn acc's xD | |
|
|
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD zo 17 jun 2012 - 20:56 | |
| Bekendste acc: Sunkit* denk ik? Of Blossompaw Naam acc: Blossompaw Bestaand of wordt aangemaakt: Bestaand Geslacht: Poespoes Uiterlijk: Heel licht cream (bijna wit), met donkerdere vlekken op haar rug en blauwe ogen (zie kattenprofiel) Karakter: Ik heb nog niet zo veel met haar gedaan, maar ik denk: Blossompaw is een kat die niet op haar mondje is gevallen, maar ze is zeker niet bitchy. Tenminste, zo lijkt ze van de buitenkant. Maar eigenlijk raakt ze heel snel geïrriteerd en jaloers, waardoor ze denk ik ook makkelijk om te praten is door Sabrefang? Waar meld je je voor aan: Apprentice van Sabrefang.
|
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD zo 17 jun 2012 - 21:33 | |
| |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD zo 17 jun 2012 - 21:42 | |
| |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| |
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD ma 18 jun 2012 - 8:49 | |
| |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD ma 18 jun 2012 - 17:33 | |
| Bekendste acc: SwiftHeart Naam acc: Moet nog naam hebben ~ Bestaand of wordt aangemaakt: Wordt aangemaakt. Geslacht: Kater. Uiterlijk: Ik zat te denken aan een lapjes kat, maar moet nog even denken ~ Karakter: Een kater die achter je staat, niet snel iemand loslaat. Hij is aan de ene kant best grappig en kan zelf ook tegen grapjes, maar je moet niet te ver gaan. Naar andere Clan katten kan hij best opvliegerig zijn, en hij is geen opgever. Voor wat hij heeft zal hij vechten, al kost het hem zijn leven. Clan:Deze hoeft alleen voor de kennis/vriend uit de andere clan Waar meld je je voor aan: Beste vriend van Inkmask.
|
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD ma 18 jun 2012 - 17:38 | |
| Ik zet je erbij zodra je een naam hebt, want anders pas je niet in m'n lijstje. |
|
| |
83
| CAT'S PROFILEAge: || Unknown :D Lol, who knows, maybe I'm standing in front of them and I even don't realize that ||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD ma 18 jun 2012 - 17:45 | |
| Bekendste acc: Spottedleaf-Softcream? Naam acc: Droppedpaw Bestaand of wordt aangemaakt:bestaand Geslacht: katero Uiterlijk: zwart-witte lapjeskat met olijf groene ogen. Hij is redelijk klein maar kan daardoor ook een hoge snelheid opbouwen in korte tijd. Karakter: Droppedpaw is iemand die soms twee keer overiets nadenkt en soms maar 1 keertje. Hij schaamt zich helemaal niet voor zijn grootte, maar je zal hem ook niet gauw het woord zien voeren. Als iemand zijn clan 'uitscheit' zal hij zijn moed oprapen en belachelijke opmerkingen maken. Waar meld je je voor aan: Meeloper Sparkkit(paw) |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD ma 18 jun 2012 - 19:29 | |
| Ik zet jullie op het lijstje~ |
|
| |
Iro, EpicNameGirl :3 200
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD ma 18 jun 2012 - 20:33 | |
| Hb je al mensjes in gedachte ? D: |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD ma 18 jun 2012 - 20:37 | |
| Ik laat me daar nog niet over uit totdat de PWW voorbij is voor mij. |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD di 19 jun 2012 - 19:37 | |
| Ik ga voor de naam; Skydiver Die kan je erbij zetten :3 (als hij nog niet gekozen is.. ;o) |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD di 19 jun 2012 - 20:17 | |
| |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD di 19 jun 2012 - 21:18 | |
| Ik hoef trouwens toch niet meer met Blossom. Ben nu namelijk met haar aan het RPGen en ik merk gewoon dat ze een heel ander karakter aan het krijgen is x3 succes met kiezen |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD wo 20 jun 2012 - 13:42 | |
| Oké^^ Ik haal je van de lijst af. Ik ga denk ik overmorgen beslissen over de meeste dingen. |
|
| |
Jinte :3 178
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD wo 20 jun 2012 - 14:10 | |
| Bekendste acc: Blacksoul Naam acc: Flamepaw. Bestaand of wordt aangemaakt: Bestaand :3 Geslacht: Male Uiterlijk: Een rood-oranje kater met ambere ogen. Karakter: Flamepaw. is Loyaal, beetje opvliegend en een goede jager. Hij kan niet tegen vervelende opmerkingen en kan soms nogal kort uit de bocht komen. maar al met al is hij een aardige kater met een klein opdringerig karakter. Waar meld je je voor aan: Friend Cloudpaw. Lavenderkit -Blacksoul-Tigerwing-Silverwhisper-Moonspell-Redfur-Mockingjay-Sworddance-Raccoontail- |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD do 21 jun 2012 - 21:29 | |
| -Oude Sparkkit post verwijderd- x'D
Alles staat geupdated en wel~ Ik ga denk ik morgen nog niet beslissen over de Sabre apprentices however. Het mogen trouwens ook kits zijn, dan wachten we gewoon even met topics totdat de kit apprentice is als je gekozen bent.
- Babs |
|
| |
Iro, EpicNameGirl :3 200
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD vr 22 jun 2012 - 11:35 | |
| Uhm, solly, but ik zie mijn Shadowpaw [Hebumnognietaangemaakthoor :p] Staat nog niet op de list ? >.> |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD | |
| |
|
| |
|