| [GZ] Van alles voor mijn acc's xD | |
|
|
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD zo 20 mei 2012 - 20:33 | |
| Bekendste acc: Winterpaw Naam acc: Winterpaw Bestaand of wordt aangemaakt: Bestaand Geslacht: Female Uiterlijk: Wit met blauwe ogen Karakter: Ze is een redelijk vriendelijke poes, ze wil altijd proberen om er te zijn voor haar clangenoten. Ze is een beetje voorzichtig als het om andere clans gaat. Waar meld je je voor aan: Vriend van Acornpaw |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD ma 21 mei 2012 - 14:53 | |
| Ik zet je erbij |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD di 22 mei 2012 - 14:55 | |
| Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb nog iets toegevoegd. Sparkkit zoekt meeloper |
|
| |
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷHariboƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 128
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD di 22 mei 2012 - 15:05 | |
| Naam acc: Jaypaw :3 Bestaand of wordt aangemaakt: Bestaand :3 Geslacht: Kater xD Uiterlijk: een tabby kater met gele ogen ;D Karakter: Waar meld je je voor aan: Vijand >3
het word nog afgemaakt ^.^
|
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD di 22 mei 2012 - 15:08 | |
| Nu komt de overbekende vraag weer, vijand voor wie?^^" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD di 22 mei 2012 - 15:39 | |
| |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD wo 23 mei 2012 - 19:40 | |
| Prima Ik zet je er alvast bij. Sabrefang zoekt nu ook apprentices! Ik zal trouwens voor alles over ongeveer een maand beslissen, dan heb ik als het goed is alle tijd van de wereld. |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD wo 23 mei 2012 - 19:46 | |
| Voor mah vriendin Bekendste acc: Tailstorm Naam acc: Darkpaw* Bestaand of wordt aangemaakt: Bestaand Clan: RC Geslacht: Male Uiterlijk: Een zwarte kater Karakter: Een kwaadaardig gestoorde kater, groot voor zijn leeftijd en woont niet meer in het RC Camp, maar in het RC territory. Waarom wil je dit?: Darkpaw* is kwaadaardig gestoord en wil niet getraind worden door een RC krijger. Waar meld je je voor aan: Apprentice, Sabrefang |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD wo 23 mei 2012 - 19:47 | |
| Ik heb liever dat die vriendin zich zelf aanmeld? |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD wo 23 mei 2012 - 19:49 | |
| Ze zit naast me, ze heeft me toestemming gegeven ^^ Ik zal wel even aan haar vragen of ze het met haar eigen accje wilt doen ^^ |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD wo 23 mei 2012 - 19:54 | |
| Bekendste acc: Tailstorm Naam acc: Darkpaw* Bestaand of wordt aangemaakt: Bestaand Clan: RC Geslacht: Male Uiterlijk: Een zwarte kater Karakter: Een kwaadaardig gestoorde kater, groot voor zijn leeftijd en woont niet meer in het RC Camp, maar in het RC territory. Waarom wil je dit?: Darkpaw* is kwaadaardig gestoord en wil niet getraind worden door een RC krijger. Waar meld je je voor aan: Apprentice, Sabrefang
Stuk makkelijker dan overschrijven ^^ |
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD wo 23 mei 2012 - 20:00 | |
| Bekendste acc: Scars, Frostclaw, Iciclea Naam acc: Eclipsepaw Bestaand of wordt aangemaakt: bestaand Clan: River Geslacht: Female Uiterlijk: een sneeuwwitte poes met zwarte ogen. Karakter: Eclipse is een verlegen poes die denkt dat ze de lelijkste poes van de wereld is. Ze is echter niet meer zo verlegen als ze je goed kent. Waarom wil je dit?: omdat Eclipse de laatste tijd eigenlijk niet zoveel te doen heeft x3 Waar meld je je voor aan: Voor Apprentice Sabrefang. Nog een xd Bekendste acc: Kijk boven ^^ Naam acc: sparklepaw Bestaand of wordt aangemaakt: Bestaand Geslacht: male Uiterlijk: Staat bij voorsteltopic Karakter: Staat bij voorsteltopic Waar meld je je voor aan: Friend Acornpaw Extra: voorsteltopic: Klikkie |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD wo 23 mei 2012 - 20:25 | |
| Bekendste acc: You know Babs x3 Naam acc: Finestpaw Bestaand of wordt aangemaakt: Bestaand :3 Clan: Shadowclan Geslacht: Tom-cat Uiterlijk: You know x3 Karakter: Finestpaw is op het eerste gezicht een aardige kater, maar schijn bedriegt. Hij heeft een mond vol beledigingen en gelooft eigenlijk alles wat een kat zegt. Hij heeft nog geen mentor, Daardoor heeft hij een beetje haat aan de clanregels :3 Waarom wil je dit?: Nou ehm... Het is gwn een cool idee? D: Waar meld je je voor aan: Apprentice, Sabrefang |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD wo 23 mei 2012 - 20:31 | |
| Babs, herriner je je nog dat ik dit je een keer heb gevraagt aka Sabrefang, weet je nog welke kat in voorstelde daarvoor? (': Aangezien ik het zelf niet zo kan vinden..xD I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Soof 477
| |
| |
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD wo 23 mei 2012 - 20:35 | |
| Ik heb in het vorige topic nog helemaal geen apprentices aangenomen. En sorry, geen idee, ik kan wel eventjes kijken in mijn Sabre mailbox voor je Linn |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD wo 23 mei 2012 - 20:36 | |
| Bekendste acc: Winterpaw Naam acc: Brackenpaw Bestaand of wordt aangemaakt: Bestaand Clan: Riverclan Geslacht: Male Uiterlijk: Seal-tabby point kater met blauwe ogen Karakter: Ik heb nog niet echt een karakter voor hem bedacht, dat kan dus nog gevormd worden. Waarom wil je dit?: Ik was eigenlijk op zoek naar iets voor hem en dit lijkt me wel een leuk idee. Waar meld je je voor aan: Apprentice van Sabrefang |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD wo 23 mei 2012 - 20:36 | |
| Hmm..Ik zal eens kijken wat ik voor hem heb (': Want -nog- een nieuw account aanmaken kan ik echt niet doen. Je neemt zeker geen pasgeboren kittens aan? (aa') I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Soof 477
| |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD wo 23 mei 2012 - 20:57 | |
| Bekendste acc: Spotlight Naam acc: Spotlight Bestaand of wordt aangemaakt: Bestaand >.< Uiterlijk: Gevlekt met groen/gele ogen. Zie ava en onderschrift Karakter: Best nieuwsgierig en durft aardig wat. Hij is een jonge warrior en is er behoorlijk trots op. Hij heeft een lastig liefdes leven met 2 mensjes waarop hij helemaal verliefd is. Dus 1 meer kan er altijd bij xD Waar meld je je voor aan: Applepaw - Thanks peepz c:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles voor mijn acc's xD | |
| |
|
| |
|