| || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! | |
|
|
Soof 477
| |
| |
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 24 jun 2012 - 8:29 | |
| |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 24 jun 2012 - 10:59 | |
| |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 24 jun 2012 - 12:44 | |
| Je staat op de lijst |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 24 jun 2012 - 16:58 | |
| Naam: Bluepaw Leeftijd: 6 moons Geslacht: she-cat Rang: apprentice Uiterlijk: blauw grijze poes met ijsblauwe ogen. Mate/Crush: - Account(s) op het forum: teveel om op te noemen x'D Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 24 jun 2012 - 18:00 | |
| Ikke wil me ook inschrijven voor de nieuwsbrief ^_^ I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 24 jun 2012 - 18:02 | |
| Leafstorm@ Ik zet je op de lijst^^
Softcream@ Niet geaccepteerd, teveel om op te noemen heb ik niks aan omdat dat voor de contact informatie is zodat anderen weten wíe de kat speelt. |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| |
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 24 jun 2012 - 18:05 | |
| Geaccepteerd, ik geef je Maplefur als mentor als beide partijen dat goed vinden Wil je ook de nieuwsbrief ontvangen? |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| |
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 24 jun 2012 - 18:17 | |
| Euh, ik had een foutje in m'n administratie. De mentor van Moonpaw is Finestheart geworden. Anders had Iceheart twee apprentices en dat is me iets teveel van het goede |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 24 jun 2012 - 20:47 | |
| Ik vind het goed als Maple een apprentice krijgt (als ze maar niet te mooi is, want dan wordt ze straks nog jaloers xD) Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 24 jun 2012 - 21:35 | |
| Voor Crush: Skullhead Likes Eveningcloud |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 24 jun 2012 - 21:37 | |
| Oké^^ Ik heb gelijk alle crushes enzo even geupdated |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 24 jun 2012 - 22:02 | |
| Pff ik wil oowk een crush I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! ma 25 jun 2012 - 7:06 | |
| - Inkmask schreef:
- Euh, ik had een foutje in m'n administratie. De mentor van Moonpaw is Finestheart geworden. Anders had Iceheart twee apprentices en dat is me iets teveel van het goede
Oke dus Finestheart heeft een app? Cool <3 komt er nog een ceremonie voor ofzo? |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! ma 25 jun 2012 - 7:15 | |
| - Blacksoul schreef:
- Voor Crush:
Skullhead Likes Eveningcloud Maplefur wordt jaloers Zij mag de enige vrouw zijn in haar broertjes leven (vindt ze) Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! ma 25 jun 2012 - 9:43 | |
| - Finestpaw schreef:
- Inkmask schreef:
- Euh, ik had een foutje in m'n administratie. De mentor van Moonpaw is Finestheart geworden. Anders had Iceheart twee apprentices en dat is me iets teveel van het goede
Oke dus Finestheart heeft een app? Cool <3 komt er nog een ceremonie voor ofzo? Doe maar alsof er een ceremonie is geweest, ik doe het op deze manier omdat het anders niet opschiet met het RPG tempo En moet Eveningcloud bang worden Petal?xD |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! ma 25 jun 2012 - 12:41 | |
| Dat zou prettig awseome zijn :3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! ma 25 jun 2012 - 13:03 | |
| Naam: Whirlpool Leeftijd: 16 Moons Geslacht: Poes Rang: Warrior Uiterlijk: Licht grijze tabby met cyaan kleurige ogen Mate/Crush: x Account(s) op het forum: Shrewleap/Owlfrost
|
|
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! | |
| |
|
| |
|