|| Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! - Pagina 2
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 6 mei 2012 - 8:59
Naam: Heropaw Leeftijd 6 manen Geslacht: tom-cat Gewilde rang: apprentice Uiterlijk: zie foto Persoonlijkheid: Heropaw wil niets liever dan een held zijn. Hij wil alles goed doen en wordt bij een kleine vergissing al boos op zichzelf, want een echte held maakt geen vergissingen. Hij leert snel, want hij wil zo gauw mogelijk warrior worden, zodat hij iets voor de clan kan betekenen. Het is niet zijn droom leader te worden, het is zijn droom zijn leader zo goed als hij kan te dienen. Mate/Crush: - Mentor/Leerling: nog geen mentor Account(s) op het forum: Crowkit en Petalpaw Foto(Hoeft niet, mag inplaats van uiterlijk):
pas op, groot:
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 6 mei 2012 - 11:38
Naam: Iceheart Leeftijd 18 moons Geslacht: Kater Gewilde rang: Deputy of Warrior Uiterlijk: Een mooie sterke grijze tabby kater Persoonlijkheid: Het is niet zeker of hij wel loyaal is aan zijn clan, hij heeft vaak de neiging om iemand pijn te doen. Als hij boos is gaat hij vaak te ver, misschien wel te ver...
Hij trekt ook heel vaak de aandacht van de poezen. Het houd hem niet van zijn opdrachten af, maar uit welke clan ook, hij krijgt bijna altijd de aandacht van de poezen
Mate/Crush: - Mentor/Leerling: - Account(s) op het forum: Tailstorm (Kijk in het onderschrift) + Kaina Foto(Hoeft niet, mag inplaats van uiterlijk):
Spoiler:
Laatst aangepast door Tailstorm op di 8 mei 2012 - 20:50; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 6 mei 2012 - 13:37
Naam: Seedpaw Leeftijd 6 moons Geslacht: poes Gewilde rang: Apprentice, als het kan: Medicine Cat apprentice/ Uiterlijk: Zie foto. Persoonlijkheid: Seedpaw is een rustig poesje, ze bekijkt alles op haar eigen manier en heeft ook een eigen manier van doen. Ze denkt vaak wel twee keer na voordat ze iets doet. Ze is erg oplettend, maar ze geeft wel vaak vlug op. Ze is soms wat verlegen en doet niet vlug mee met de anderen. Ze is wijs en je kunt meestal wel hulp bij haar vinden. Mate/Crush:- Mentor/Leerling: Nog geen. Account(s) op het forum: Avalanchefall, Lumière, Autumnkit, Blackstripe. En nog wat. Foto(Hoeft niet, mag inplaats van uiterlijk):http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&q=light+color+cat#/d2mzpgi
(Zet maar gewoon die link)
Inkmask
StarClan
Babs 962
CAT'S PROFILE Age: x Passed away (36 moons) Gender: Rank:
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 6 mei 2012 - 16:47
Allemaal geaccepteerd ^^ -sorry, ik was werken dus kon nu pas accepteren.-
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! ma 7 mei 2012 - 20:20
Naam: Shiningvoice Leeftijd 25 moons Geslacht: she-cat Gewilde rang: deputy ;D Uiterlijk: zwarte kat met witte borst en voeten . Persoonlijkheid: Een erg gewilde poes , als ze iets of wat dan ook wilt , moet en zal ze het krijgen . Als ze haar zin niet krijgt gaat ze er zo hard tegen in dat je niet anders kunt dan haar gelijk te geven . Toen ze klein was , werd ze vaak genegeerd , omdat ze groter was en vreemd. Nu komt die grootte goed van pas bij gevechten , of discussies . Ook vaak heeft ze haar woordje klaar liggen , en accepteert ze het niet beledigt te worden . Ookal is ze dat , ze is en blijft loyaal aan haar clan . Mate/Crush: never you used to ingore me , so keep doing that ! Mentor/Leerling: / Account(s) op het forum: applepaw , Strawfur , Mintpaw , ... Foto(Hoeft niet, mag inplaats van uiterlijk): komt nog
Inkmask
StarClan
Babs 962
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! ma 7 mei 2012 - 20:25
Ik zet je bij gewone warriors, maar ik zal je bij kandidaten voor deputy zetten ^^
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! ma 7 mei 2012 - 20:26
Ik ben heel zenuwachtig, GVD!!
Inkmask
StarClan
Babs 962
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! di 8 mei 2012 - 11:00
Ik wil eigenlijk meteen een klein verhaallijntje opzetten voor de Lakeclan. Ik stel voor dat er een groot roofdier op het eiland rondloopt of zo? Verdere discussie is mogelijk in het overleg topic. Maar ik wil gewoon niet dat Lakeclan doodloopt
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! di 8 mei 2012 - 14:47
Naam:Darkpool Leeftijd19 Moons Geslacht:Tom-cat Gewilde rang:Warrior Uiterlijk: Een inktzwarte kat, met zwarte ogen. Zijn hele lichaam is bekrast met littekens. Persoonlijkheid: Hij is een duistere kat die niet veel van zich laat horen. Hij is stil en bedachtzaam, en katten zien hem als een slechte kat, terwijl gewoon goed van hart is. Mate/Crush:- Mentor/Leerling:- Account(s) op het forum:Blacksoul en de meute Foto(Hoeft niet, mag inplaats van uiterlijk):-
▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲ I can erase you and forget you but I can't undo you
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely ▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼ {t h e m e}
Inkmask
StarClan
Babs 962
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! di 8 mei 2012 - 15:03
Flamepaw. schreef:
Naam:Darkpool Leeftijd19 Moons Geslacht:Tom-cat Gewilde rang:Warrior Uiterlijk: Een inktzwarte kat, met zwarte ogen. Zijn hele lichaam is bekrast met littekens. Persoonlijkheid: Hij is een duistere kat die niet veel van zich laat horen. Hij is stil en bedachtzaam, en katten zien hem als een slechte kat, terwijl gewoon goed van hart is. Mate/Crush:- Mentor/Leerling:- Account(s) op het forum:Blacksoul en de meute Foto(Hoeft niet, mag inplaats van uiterlijk):-
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! di 8 mei 2012 - 20:58
Nee, ik twijfelde nog over zijn karakter, ik maak die altijd aan de manier hoe ik post, dus dat kan in het begin altijd veranderen, en ik had zin om een evil cat te spelen XD
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! di 8 mei 2012 - 21:12
Ja, Iceheart heeft een idee voor Heropaw's training, en daarvan maakt hij ook weer gebruik, hij zorgt dat Heropaw hem volledig vertrouwt...
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! wo 9 mei 2012 - 12:49
Naam: Otterpaw Leeftijd 6 moons Geslacht: Male Gewilde rang: Apprentice Uiterlijk: Just like the real one ;D Persoonlijkheid: Vergeet achtig, aardig, leergierig. Mate/Crush: x Mentor/Leerling: x Account(s) op het forum: Chikita enzo :3 Foto(Hoeft niet, mag inplaats van uiterlijk): x
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! wo 9 mei 2012 - 12:50
Euh, ik had eerst Eveningcloud willen doen als de mentor van Heropaw, maar toen weer verandert naar Iceheart, tot hij evil werd en weer terug. Nu ga ik toch maar Heropaw laten beslissen, wie zijn mentor moet worden. Ik heb het namelijk een beetje verwarrend neer gezet.
En geaccepteerd Otterpaw!
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.
Prachtig Art door Flo <3
Crowcall
Member
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! do 10 mei 2012 - 17:20
Hou Eveningclou d maar gewoon als Heropaws mentor. Misschien kan Iceheart wel proberen Heropaw 'af te pakken' van Eveningcloud door steeds aan te bieden Heropaw te trainen.
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
Jayshade
StarClan
Lyan =3 157
CAT'S PROFILE Age: I'm dead, all is good now, I think.. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! do 10 mei 2012 - 20:24
Ja, dat gaat hij doen, Heropaw stiekem trainen, want Heropaw kijkt toch op naar Iceheart?
Crowcall
Member
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! do 10 mei 2012 - 20:37
Tuurlijk, maar alleen als hij denkt dat Iceheart heel loyaal is, dus hij mag niet weten dat hij eigenlijk evil is natuurlijk, of zelfs maar twijfelen aan zijn loyaliteit.
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan!
|| Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan!