| || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! | |
|
|
Lyan =3 157
| CAT'S PROFILEAge: I'm dead, all is good now, I think..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! do 10 mei 2012 - 20:38 | |
| Idd, Iceheart zorgt dat Heropaw hem volledig vertrouwt, en dan traint hij hem dat hij hem een soort van 'gehoorzaamt'. |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! do 10 mei 2012 - 20:40 | |
| Naam: Finestheart ;D Leeftijd 14 moons Geslacht: Tom Gewilde rang: Warrior ;D Uiterlijk: Zie foto ^^ Persoonlijkheid: Hij staat voor alles en iedereen open en doet ook alles om de katten te beschermen, zelfs als het zijn eigenleven moet kosten. Mar diep in zijn hart treurt hij nog om zijn ouders en broertjes en zusjes. Die waren vermoord door 2 dassen. Hij was toen toevallig nog in het kamp en was erbij toen zijn ouders en zijn broertjes en zusjes hun laatste woorden spraken. Sindsdien is hij een beetje bang om het bos in te gaan, oftewel een trauma. Mate/Crush: X Mentor/Leerling: X Account(s) op het forum: Och Babs dat weet je toch wel x3 Foto(Hoeft niet, mag inplaats van uiterlijk):- Foto >3:
|
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! do 10 mei 2012 - 20:44 | |
| Geaccepteerd En Prima Jayshade en Crowkit~ |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 20 mei 2012 - 10:51 | |
| Naam: Maplefur Leeftijd 32 moons Geslacht: she-cat Gewilde rang: Warrior Uiterlijk: Maplefur is een slanke, kortharige kat Haar vacht is donkerbruin en haar kop is zwart. Ze heeft amberkleurige ogen. Persoonlijkheid: Maplefur is mooi en dat weet ze. Ze is soms een beetje arrogant, maar is voor de rest aardig. Ze is wel snel jaloers. Mate/Crush: crush van Sablepaw? Mentor/Leerling: - Account(s) op het forum: Crowkit en Petalpaw Foto(Hoeft niet, mag inplaats van uiterlijk):- Spoiler:
Extra: Zus van Skullhead? Zo ja: ze houdt van haar broer en is altijd aardig tegen hem. Ze kan er niet goed tegen als hij meer met iemand anders omgaat dan met haar en ze wil zeker niet dat hij een partner krijgt, want dat zou betekenen dat hij dan meer aandacht heeft voor haar dan voor zijn zus. Ze is deels zwart, net als hij, maar het deel bruin heeft ze van haar vader. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 20 mei 2012 - 18:23 | |
| Wat zijn dit allemaal?
Couples
Prophecy’s:
Bordering clans |
|
| |
Daniëlle 186
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 20 mei 2012 - 18:24 | |
| Couples zijn paartjes, katten die partners zijn Propechy's zijn voorspellingen Bordering Clans zijn aangrenzende Clans |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 20 mei 2012 - 18:28 | |
| |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 27 mei 2012 - 21:46 | |
| Ik heb Maplefur toegevoegd nu Skullhead als haar broer is bevestigd EDIT: De hele eerste post is opgefrist, op geschoond en heeft ook een hele andere layout gekregen! Ik hoop dat jullie het leuk vinden! |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 27 mei 2012 - 21:48 | |
| Het is mooi ^^ And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 27 mei 2012 - 21:49 | |
| Dank je^^ Het is nu ook mogelijk om toekomstige namen te reserveren ^-^ |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 27 mei 2012 - 21:51 | |
| Handig ^^ Heropaw wordt later Heroheart And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 27 mei 2012 - 21:54 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! zo 27 mei 2012 - 21:58 | |
| Pouncepaw wordt later Pouncespeed
Ik ga even reageren in RPG, want ik moet nog spelen hoe blij hij is, x'D |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! ma 28 mei 2012 - 9:23 | |
| Prima, Pouncespeed staat erbij ! |
|
| |
Soof 477
| |
| |
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! ma 28 mei 2012 - 16:55 | |
| Inderdaad. Inkmask, ik ben verliefd op dat tekst vak. Zou je er eentje voor de Forestclan willen maken? |
|
| |
Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! ma 28 mei 2012 - 17:16 | |
| Naam: Rosepaw -heart Leeftijd: 8 moons Geslacht: Female Rang: Apprentice Uiterlijk: Een mooie roze achtige poes Mate/Crush: - Account(s) op het forum: Check onderschrift en Whiskerpaw* Foto: - Spoiler:
|
|
| |
Lyan =3 31
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! ma 28 mei 2012 - 17:18 | |
| Naam: Rabbitpaw || Rabbitfang Leeftijd: 9 Manen Geslacht: Katertje Rang: Apprentice Uiterlijk: Poederwit katertje met donkere, chocoladebruine ogen. Mate/Crush: x Account(s) op het forum: Cinderfall |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! ma 28 mei 2012 - 18:30 | |
| Owlfrost@ Whoops, my bad, ik zal het aanpassen.
Nightkit@ Liever niet eigenlijk, voor nu houd ik het eventjes een beetje origineel.
Fallenpaw&Darkpaw@ Geaccepteerd! Zal ik jullie en Otterpaw eventjes zonder ceremonie een mentor geven en dat jullie dan doen dat jullie gewoon ceremonie hebben gehad? Dan kunnen jullie gelijk lekker door RPG'en namelijk. |
|
| |
Lyan =3 31
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! ma 28 mei 2012 - 18:34 | |
| Ja is prima c: Ik heb er zin in 8D |
|
| |
| Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! | |
| |
|
| |
|