|| Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! - Pagina 4
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
CAT'S PROFILE Age: x Passed away (36 moons) Gender: Rank:
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! ma 28 mei 2012 - 18:36
Oké^^ Dan geef ik jou Iceheart als mentor ^-^ Als één van beide partijen er problemen mee heeft, dan moeten ze me maar even PB'en.
Ik had ook nog een idee voor een Lakeclan nieuwsbrief om rond te sturen, zodat iedereen een beetje up to date blijft met de gebeurtenissen van de clan? Leden mogen dan ook zelf stukjes insturen of course ^-^
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! ma 28 mei 2012 - 19:04
Leuk: 2 Niet leuk: 0
You've been working hard now baby all day and night try to make a happy home for me and your child can't help but feeling this shame for not seeing you through turning tables around putting pressure on you
Inkmask
StarClan
Babs 962
CAT'S PROFILE Age: x Passed away (36 moons) Gender: Rank:
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! ma 28 mei 2012 - 20:00
Prima^^ Ik heb een voorbeeld van de nieuwsbrief (MEt alle laatste updates) naar iedereen van de Lakeclan gestuurd naar over het algemeen hun bekendste account
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! ma 28 mei 2012 - 21:03
Inkmask schreef:
Oké^^ Is Furryclaw en Otterpaw dan een prima combinatie?
Jah
Naam: Moonpaw Leeftijd: 7 Moons Geslacht: Kater Gewilde rang: Apprentice Uiterlijk: Een grijs/witte kater met groene ogen Persoonlijkheid: Moonpaw is een aardige en slimme Apprentice. Hij leert snel en is erg vriendelijk. Hij is soms nogal hyper en kan meestal niet wachten tot zijn trainingen. Ook zit hij wel vaak in de nesten door zijn nieuwschierigheid. Mate/Crush: Nope Mentor/Leerling: Nog niet. Account(s) op het forum: Skippy&Leafstorm Foto(Hoeft niet, mag inplaats van uiterlijk): https://2img.net/h/oi48.tinypic.com/29zx9xz.jpg
Ik wil zijn warrior naam reserveren, Moonfur
Crowcall
Member
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
Inschrijvingen voor de Lakeclan nieuwsbrief zijn nu geopend!
Wat er o.a. in de nieuwsbrief komt:
* Het laatste clannieuws * Ideeën voor verhaallijnen * Interviews met katten uit de Lakeclan (Als mensen hun katten willen laten interviewen) * Roddels (Miiisschien xD) * Kat/koppel van de nieuwsbrief, per nieuwsbrief wordt er een kat in het zonnetje gezet! * Natuurlijk mag je ook zelf een stukje insturen!
Laatst aangepast door Inkmask op zo 24 jun 2012 - 18:07; in totaal 1 keer bewerkt
Mr. Tips
Member
Floriske 431
CAT'S PROFILE Age: 208 moons (17 jaar en 4 maanden) Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: || Lakeclan || Er komt een flinke verhaallijn aan! za 23 jun 2012 - 20:57
Hoe schrijf je je in? Als dat hier kan: ik schrijf me in Ik wil mijn katten ook wel geinterviewd laten worden.
Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap