|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 6 jul 2010 - 22:30 | |
| GGGGGGGGGGGEEWWOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!! FINALE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG OMG OMG |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 6 jul 2010 - 22:47 | |
| JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NEDERLAND!!! HOLLAND!! HOLLAND!!!HOLLAND!! WE GAAN NAAR DE FINALE WE WORDEN KAMPIOEN!! BANAAN BANAAN BANAAN SPANJE OF DUITSLAND GAAT ER AAN! MELOEN MELOEN MELOEN WE WORDEN KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 7 jul 2010 - 0:54 | |
| @Darkkit: ... Lol. Dat is nou 'Creatief met fruit' :'D Oke.. Ik ben te lui om een apart topic te maken hiero met mijn tekeningen, dus post ik gewoon in dit topic eentje :'D Een verjaardag's cadeautje voor een vriendin van me. ^^ Ik RPG vandaag precies 2 jaar |
|
| |
19
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 9 jul 2010 - 8:17 | |
| de keeper van hisspanje heb ik altijd gepasseerd :king: |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 9 jul 2010 - 10:05 | |
| ahaha gefeliciteeerrdd. Ik ga de site maar ns op stil zettenn
Dagdaaagg <3 |
|
| |
216
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 16 jul 2010 - 13:56 | |
| Ik verveel me de laatste tijd zo op Warrior Cats T.T
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 16 jul 2010 - 14:03 | |
| Nou jij bent een clan leider, dus zorg er voor dat het actief word :3 |
|
| |
216
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 16 jul 2010 - 14:20 | |
| - Bluestar schreef:
- Nou jij bent een clan leider, dus zorg er voor dat het actief word :3
Ik blijf ook wel actief hoor :O Ik verveel me gewoon zo T_T" Dat heb ik ook met WS, TL enz. T_____T Gewoon, RPG in het algemeen. En hier heb ik steeds minder zin want als ik een topic open komt er iemand binnen met een 2 - 3 regel post _O- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 18 jul 2010 - 11:31 | |
| Ik doe mn best om de posten op te schroeven, maar sommige willen niet luisteren. Ik hoop dat procenten werken.. |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 8 aug 2010 - 0:06 | |
| Goed, ik plaats het denk ik hier maar even..
Tja, mijn interesse voor deze RPG was al wat gezakt, en toen ging de site ook nog dicht, gevolgd door mijn vakantie van drie weken. Ik heb eerlijk gezegd totaal de zin in deze RPG verloren. Dit ligt niet aan de leden hier, maar helemaal 100% aan mij. Ik veracht niet dat ik nog echt hier ga RPGen of actief ga zijn. Ik was al niet echt super actief. Dus, hierbij wil ik melden dat ik (hoogstwaarschijnlijk) ga stoppen met deze RPG..
Als iemand Silverheart wil hebben, mag dat. Jeweltear wil ik houden. Ik weet niet of ik nog online kom binnenkort, maar als je Silver heel graag wil hebben kan je wel een PB'tje sturen.
Sorry als dit niet in dit topic mag.
Nouja, heel misschien tot ooit.. ~ Doos. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 8 aug 2010 - 12:29 | |
| Zou ik mogen waarom precies? Ik begrijp het niet helemaal, de Rpg is echt actief nou hoor btw;; TEKENTABLEETTT. & HERVEY BAY @ AUSTRALIAAA (L) |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 10 aug 2010 - 19:06 | |
| Het heeft niks met de activiteit van de RPG te maken. Zoals ik al zei, het ligt aan mij. Niet aan iets anders. Ik ben degene die niet actief meer is hier. Daar is toch niks moeilijks aan? >>
Nouja, ik wens iedereen verder nog heel veel plezier met de RPG, en jullie moeten mij ook zeker niet missen (niet dat dat zal gebeuren, want ik was de actiefste al niet).
Doeeeggg... ^^ |
|
| |
89
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 11 aug 2010 - 12:24 | |
| Nou ja hier komt mijn onzin dan maar XD Ik heb mijn sleutelbeen gebroken tijdens sportdag op school... HAAT AAN SPORTDAG ^^ en ik was dus geopereerd en nu heb ik zo'n hele enge draad in mijn sleutelbeen zitten die bij mijn schouder uitsteekt. omdat ze hem dan "makkelijker uit kunnen halen" ik vind het allemaal maar eng ;3 ach ja, ik ben superzielig *melodramatisch* whahahaha, nou dat was mijn onzin hopelijk heb ik niet teveel mensen daarmee verveelt XDXD
|
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 11 aug 2010 - 22:39 | |
| Ik heb dat domme been ook al gebroken. Bij mij was het echt super pijnlijk, ik kon er hele nachten niet van slapen. En dan moest ik nog de hele dag met mijn arm in zo'n lelijke band rondlopen. GELUKKIG is het nu helemaal genezen.XD En ik moet er effe bij zeggen dat ik deze RPG echt leuk vind, ik had er nog geen ervaring mee maar het lijkt me echt leuk. Bedankt shadowpaw en Rusty dat jullie me wat helpen!! Sorry dat ik het hier post maar ik moest het effe kwijt |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 12 aug 2010 - 8:20 | |
| Hier is mijn onzin: ONZE TUIN IS OVERSTROOMD DOOR REGEN D: |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 12 aug 2010 - 11:06 | |
| Hallo iedereen Nou, hier komt mijn onzin dan Ik was gisteren in Walibi, en ik had van die open schoenen aan, weet je wel. Waar je zo in en uit kan stappen. Nou, het bleek dat ik midden van de dag niet goed kon lopen op die krengen. Dus bij elke stap voelde ik de pijn. Ikzelf liet natuurlijk niks merken, want ik zeur niet echt als ik ergens pijn heb (wat ik volgens mij mama wel moet doen, maar oké) We kwamen om twintig voor vier pas thuis (het was tot twaalf uur 's nachts, en we moesten drie uur rijden) en mijn voeten deden echt pijn! Ik voel het nu nog een beetje. Groetjes, _Shadowpaw_ |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 13 aug 2010 - 3:11 | |
| Hier komt mijn onzin.
Deze post is misschien een beetje laatXD, maar ik maak het wel eens vaker laat als er iemand komt logeren. Veel onzin heb ik eigenlijk niet te vertellenXD, dus dit was het wel zo'n beetje. |
|
| |
27
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 14 aug 2010 - 12:27 | |
| *zucht* Ja, nu wil ik echt vriendjes worden.. |
|
| |
156
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 14 aug 2010 - 14:21 | |
| Hier is mijn onzin: Ik ga zo naar een verjaardag xD leuk hé xD en oja 'k heb maandag een week met iemand |
|
| |
89
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 14 aug 2010 - 16:47 | |
| Mijn onzin (alweer) is dat ze maandag mijn pin eruit gaan halen XD voor degene die het nog niet weten: Ik heb mijn sleutelbeen gebroken bij sportdag van school, en toen was ik geopereerd. Ze hadden een ijzeren draad in mijn sleutelbeen gedaan en die steekt uit mijn schouder (IEEEEUW :O :O). Ik moest de hele vakantie rondlopen met een mitella, dat is zo'n wit doen die je om je nek moet doen en daar doe je dan je arm in zodat hij kan rusten ofzo xd. Maar ik vind het zo eng als ze dat eruit halen!! Ze trekken hem er gewoon uit, wel met verdoving, maar ik hoorde van iemand dat dat een raar geluid is, alsof je bij de tandarts bent en dat ze gaatjes moeten boren (is bij mij gelukkig nog nooit gebeurd :'D) Maarja in ieder geval...ik vind het eng^^ ookal doet het geen pijn, ik heb geen zin in maandag! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin | |
| |
|
| |
|