|
|
44
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 1 jun 2010 - 12:22 | |
| aah ziluge jij eerst je tenen en dan je voet beterschap brokenstar |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 1 jun 2010 - 14:35 | |
| jammer voor je brokenstar, maar ik hoop dat je voet snel heelt. |
|
| |
216
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 2 jun 2010 - 16:52 | |
| Dankje.. Mijn voet is ongelukkig x) |
|
| |
83
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 10 jun 2010 - 18:52 | |
| dan moet je je voet zeggen dat hij niet ongelukkig hoeft te zijn omdat het snel weer beter is. XD (beterschap voor je brokenstar, en voet) |
|
| |
44
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 16 jun 2010 - 22:33 | |
| BEN GESLAAGD!!!!!!!! ff melden hoowr |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 16 jun 2010 - 23:08 | |
| |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 17 jun 2010 - 5:01 | |
| OMG, ik heb 6 examens voor alle talen volgende week. En dit is NL, Engels, Frans, Spaans en Arabisch
Arabisch omdat ik naar een internationale school ga in Engeland maar zitten ook Arabische en het was dat of Grieks XD Zelf ben ik gewoon puur Nederlands xD
Laatst aangepast door Leopardfur op do 17 jun 2010 - 13:02; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 17 jun 2010 - 12:25 | |
| |
|
| |
24 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 18 jun 2010 - 22:05 | |
| |
|
| |
Esmee 125 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 18 jun 2010 - 22:07 | |
| |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 23 jun 2010 - 17:44 | |
| - Via schreef:
- Silverheart schreef:
- http://www.digiadopt.myadopts.com/levelup.php?id=21
http://www.digiadopt.myadopts.com/levelup.php?id=14 http://www.digiadopt.myadopts.com/levelup.php?id=15
Wie wil klikken mag klikken (a'' Het is niet verplicht. =3
Weetje wat leuk is? In een openlucht zwembad zwemmen in de regen. =D En al helemaal als je dat doet in plaats van gym ^^ Wel jammer dat er na afloop een hoop water in mn oor bleef zitten xD
Nog maar één weekje school, dan een weekje niet-school-maar-wel-uitjes-enzo, dan een weekje niks, en dan heb ik officieel vakantie.. ^^
&& @Geslaagde(n): gefeliciteerd! (a'' Wat is da? AAAH!, mag ik het weten? Agnes kijkt met schittrende oogjes naar Silverheart. Dat zijn mijn Digimon, van een site die door een vriendin van mij gemaakt is. Met 50 klikjes komen ze uit. Klikken dus! <3 Damn, laatste schoolweek is vermoeiend. Heb vandaag het laatste proefwerk gehad. En helaas ook de laatste Handvaardigheid-les.. ;o Ik heb een uil gemaakt met handvaardigheid. Mijn kluisje heeft zijn poot helaas gebroken. Als hij gelijmd is, ga ik misschien foto's plaatsen. =D Ik ben er erg trots op.. Ben benieuwd naar mn cijfer.. ^^ |
|
| |
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 23 jun 2010 - 17:49 | |
| ,lolz kan ik ook regristreren daar? |
|
| |
Ba-Ba-Babs~ 207
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 25 jun 2010 - 19:31 | |
| WHOEHOE, ik ben blij, ik heb op bol.com warrior cats boeken besteld. Maar ze zouden 2 dagen voordat ik op vakantie ging geleverd worden en met algemene vertraging die we wel eens hadden.. Ik maakte me zorgen dat ze niet op tijd kwamen. Maar wat lees ik nu, ze verzonden en komen morgen of maandag aan. Oh ik ben nu zo blij! Ik kan niet wachten tot ze aan komen en daarna ga ik me 3 slagen in de rondte lezenxD Ik heb 1 box set met de eerste serie besteld en een box set met de tweede serie. Dat is 12 boeken dus ik ben nog wel even zoetXD Al is mijn portemonnee er minder blij mee x3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 25 jun 2010 - 19:36 | |
| Ik ben bijna klaar met serie twee. Laatste boek gaat echt wel uit zijn in de vakantie. Ga dit weekend weer lekker lezen. Want guess what?? YEEEY ik heb zegmaar vakantie. Niets meer te doen alleen naar walibi enzo. OMG NOOIT MEER FRANS, ECONOMIE EN MUZIEK> EN NOOIT MEER LAMERS wiskunde lerares. EN GEEN TOETSEN MEER> EN VOLGEND JAAR BEN IK LEERLINGMENTOR/KLASSENOUDSTE VAN DE EERSTE KLAS, WAAR IN VROEGER OOK IN HEB GEZETEN> EN OMG TE VEEL CAPS> |
|
| |
110
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 29 jun 2010 - 19:28 | |
| Ik ben geslaagd voor mijn examens!!!!! Ik dacht dus echt dat het super slecht ging zijn. Ik ben echt super blij! |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 29 jun 2010 - 20:09 | |
| Gefeliciteerd, Skyleaf! =D Ik vind het zo leuk om te lezen dat mensen geslaagd zijn o3o http://www.digiadopt.myadopts.com/levelup.php?id=21YUSH, school afgelopen! Vandaag banaanvaren. Geloof me, dat móét je eens in je leven gedaan hebben. Super koel. =D Ik vond het vallen het leukste. En het minst leuke het water dat ik doorslikte xD Achja. Nu de rest van de week + volgende week vrij, behalve volgende week vrijdag. Want dan moet ik rapport ophalen. En daarna is het toch echt.. Vakantieeeeeee! «3 Jippiej. xD |
|
| |
110
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 29 jun 2010 - 21:36 | |
| - Jeweltear schreef:
- Gefeliciteerd, Skyleaf! =D Ik vind het zo leuk om te lezen dat mensen geslaagd zijn o3o
Thx! Jeweltear! |
|
| |
216
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 30 jun 2010 - 15:31 | |
| Ik heb hier geen zin meer in. *Gaat zin aanmaken* |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 30 jun 2010 - 18:44 | |
| Damn, ik heb geen inspiratie.. D_D Sorry Brokenstar, als het posten wat langer duurt. Ik heb echt geen idee wat ik moet posten. Meestal gaat het vanzelf als ik begin, maar nu niet.. ô.o |
|
| |
216
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 1 jul 2010 - 12:55 | |
| Dat heb ik heel vaak, Jewel x] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin | |
| |
|
| |