Algemene onzin - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene onzin

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27 ... 50  Volgende
Hawkheart
Member
Algemene onzin - Pagina 4 DPKsfdL
44

CAT'S PROFILE
Hawkheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 4 Icon_minitimedi 1 jun 2010 - 12:22

aah ziluge jij
eerst je tenen en dan je voet
beterschap brokenstar
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
460

CAT'S PROFILE
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 4 Icon_minitimedi 1 jun 2010 - 14:35

jammer voor je brokenstar, maar ik hoop dat je voet snel heelt.
Brokenstar
StarClan
216

CAT'S PROFILE
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 4 Icon_minitimewo 2 jun 2010 - 16:52

Dankje.. Mijn voet is ongelukkig x)
Spottedpaw
Member
83

CAT'S PROFILE
Spottedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 4 Icon_minitimedo 10 jun 2010 - 18:52

dan moet je je voet zeggen dat hij niet ongelukkig hoeft te zijn omdat het snel weer beter is. XD
(beterschap voor je brokenstar, en voet)
Hawkheart
Member
44

CAT'S PROFILE
Hawkheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 4 Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 22:33

BEN GESLAAGD!!!!!!!!
ff melden hoowr Very Happy
Crookedstar
StarClan
460

CAT'S PROFILE
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 4 Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 23:08

gefeliciteerd Hawkpaw.
Leopardfur
StarClan
121

CAT'S PROFILE
Leopardfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 4 Icon_minitimedo 17 jun 2010 - 5:01

OMG, ik heb 6 examens voor alle talen volgende week. En dit is NL, Engels, Frans, Spaans en Arabisch

Arabisch omdat ik naar een internationale school ga in Engeland maar zitten ook Arabische en het was dat of Grieks XD
Zelf ben ik gewoon puur Nederlands xD

Laatst aangepast door Leopardfur op do 17 jun 2010 - 13:02; in totaal 1 keer bewerkt
Wildface
Member
18

CAT'S PROFILE
Wildface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 4 Icon_minitimedo 17 jun 2010 - 12:25

waneer?
Silverheart
Member
24
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silverheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 4 Icon_minitimevr 18 jun 2010 - 22:05

http://www.digiadopt.myadopts.com/levelup.php?id=21
http://www.digiadopt.myadopts.com/levelup.php?id=14
http://www.digiadopt.myadopts.com/levelup.php?id=15

Wie wil klikken mag klikken (a'' Het is niet verplicht. =3

Weetje wat leuk is?
In een openlucht zwembad zwemmen in de regen. =D En al helemaal als je dat doet in plaats van gym ^^
Wel jammer dat er na afloop een hoop water in mn oor bleef zitten xD

Nog maar één weekje school, dan een weekje niet-school-maar-wel-uitjes-enzo, dan een weekje niks, en dan heb ik officieel vakantie.. ^^

&& @Geslaagde(n): gefeliciteerd! (a''
Dearheart
Member
Esmee
125
Actief

CAT'S PROFILE
Dearheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 4 Icon_minitimevr 18 jun 2010 - 22:07

Silverheart schreef:

Weetje wat leuk is?
In een openlucht zwembad zwemmen in de regen. =D En al helemaal als je dat doet in plaats van gym ^^

Nog maar één weekje school, dan een weekje niet-school-maar-wel-uitjes-enzo, dan een weekje niks, en dan heb ik officieel vakantie.. ^^

Wat is da? AAAH!, mag ik het weten?
Agnes kijkt met schittrende oogjes naar Silverheart.
Jeweltear
Member
56

CAT'S PROFILE
Jeweltear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 17:44

Via schreef:
Silverheart schreef:

Weetje wat leuk is?

Wat is da? AAAH!, mag ik het weten?
Agnes kijkt met schittrende oogjes naar Silverheart.
Dat zijn mijn Digimon, van een site die door een vriendin van mij gemaakt is. Wink Met 50 klikjes komen ze uit. Klikken dus! <3

Damn, laatste schoolweek is vermoeiend. Heb vandaag het laatste proefwerk gehad. En helaas ook de laatste Handvaardigheid-les.. ;o
Ik heb een uil gemaakt met handvaardigheid. Mijn kluisje heeft zijn poot helaas gebroken. Als hij gelijmd is, ga ik misschien foto's plaatsen. =D Ik ben er erg trots op.. Ben benieuwd naar mn cijfer.. ^^
Steelfang
Member
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 17:49

,lolz kan ik ook regristreren daar?
Ashcloud
Member
Ba-Ba-Babs~
207

CAT'S PROFILE
Ashcloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 4 Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 19:31

WHOEHOE, ik ben blij, ik heb op bol.com warrior cats boeken besteld. Maar ze zouden 2 dagen voordat ik op vakantie ging geleverd worden en met algemene vertraging die we wel eens hadden.. Ik maakte me zorgen dat ze niet op tijd kwamen. Maar wat lees ik nu, ze verzonden en komen morgen of maandag aan. Oh ik ben nu zo blij!Very Happy Ik kan niet wachten tot ze aan komen en daarna ga ik me 3 slagen in de rondte lezenxD Ik heb 1 box set met de eerste serie besteld en een box set met de tweede serie. Dat is 12 boeken dus ik ben nog wel even zoetXD Al is mijn portemonnee er minder blij mee x3
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene onzin - Pagina 4 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 4 Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 19:36

Ik ben bijna klaar met serie twee. Laatste boek gaat echt wel uit zijn in de vakantie. Ga dit weekend weer lekker lezen. Want guess what??
YEEEY ik heb zegmaar vakantie. Niets meer te doen alleen naar walibi enzo.
OMG NOOIT MEER FRANS, ECONOMIE EN MUZIEK> EN NOOIT MEER LAMERS wiskunde lerares. EN GEEN TOETSEN MEER> EN VOLGEND JAAR BEN IK LEERLINGMENTOR/KLASSENOUDSTE VAN DE EERSTE KLAS, WAAR IN VROEGER OOK IN HEB GEZETEN> EN OMG TE VEEL CAPS>
Skyleaf
Member
110

CAT'S PROFILE
Skyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 19:28

Ik ben geslaagd voor mijn examens!!!!! Ik dacht dus echt dat het super slecht ging zijn. Ik ben echt super blij!
Jeweltear
Member
56

CAT'S PROFILE
Jeweltear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 20:09

Gefeliciteerd, Skyleaf! =D Ik vind het zo leuk om te lezen dat mensen geslaagd zijn o3o

YUSH, school afgelopen! Vandaag banaanvaren. Geloof me, dat móét je eens in je leven gedaan hebben. Super koel. =D Ik vond het vallen het leukste. En het minst leuke het water dat ik doorslikte xD Achja.

Nu de rest van de week + volgende week vrij, behalve volgende week vrijdag. Want dan moet ik rapport ophalen. En daarna is het toch echt..

Vakantieeeeeee! «3

Jippiej. xD
Skyleaf
Member
110

CAT'S PROFILE
Skyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 21:36

Jeweltear schreef:
Gefeliciteerd, Skyleaf! =D Ik vind het zo leuk om te lezen dat mensen geslaagd zijn o3o

Thx! Jeweltear!
Brokenstar
StarClan
216

CAT'S PROFILE
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 4 Icon_minitimewo 30 jun 2010 - 15:31

Ik heb hier geen zin meer in. *Gaat zin aanmaken*
Jeweltear
Member
56

CAT'S PROFILE
Jeweltear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 4 Icon_minitimewo 30 jun 2010 - 18:44

Damn, ik heb geen inspiratie.. D_D
Sorry Brokenstar, als het posten wat langer duurt. Ik heb echt geen idee wat ik moet posten. Meestal gaat het vanzelf als ik begin, maar nu niet.. ô.o
Brokenstar
StarClan
216

CAT'S PROFILE
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 4 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 12:55

Dat heb ik heel vaak, Jewel x]
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 4 Icon_minitime

Algemene onzin
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: