|
|
216
| |
| |
| |
44
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 10 mei 2010 - 15:48 | |
| wow geniale onderschrift hoe doe je dat met die tekst? Hoe was het op WC? heel gezellig mam..we zate er met ze alle. mag ik dan nu naar de WC meeting? |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 10 mei 2010 - 17:26 | |
| Abigaail, je moet een onderschrift voor me maken *twinkeloogjes* En jou kattenplaatje (A) Géniáál ow, heb je al een eigen clan topic? Anders moet je die ff aanmaken, dan kan ik die van Waz daarna verwijderen. |
|
| |
216
| |
| |
| |
140
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 10 mei 2010 - 19:03 | |
| @brokenstar thx voor de uitlech snap photoshop nog steeds niet helemaal>.< |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 10 mei 2010 - 19:30 | |
| Ik kan een heel klein beetje photoshoppen. Ik heb het op school geleerd, maar ik vindt dat ik nog niet echt goed ben. |
|
| |
140
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 10 mei 2010 - 21:39 | |
| nog meer onzin zal moeten slapen en zit morgen tot laat op school(kwart over 6 als ik pech heb) |
|
| |
216
| |
| |
| |
89
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 24 mei 2010 - 14:52 | |
| Haha ik lees de boeken in het Nederlands maar de Engelse namen klinken wel veel mooier Ik vind dit echt een hele grappige topic XD over onzin enzo praten ik begin wel even een nieuw onzin-onderwerp: Vind jij het ook altijd zo vervelend als je aan het jagen bent en dat je dan ineens op een takje trapt zodat je prooi ervan schrikt?Ik vind dit namelijk zooo vervelend! xxxx Rainbelly <3 |
|
| |
WazBeer 175 Actief Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 24 mei 2010 - 15:06 | |
| Euhm hier kan je gewoon praten als persoon Rainbelly. Maar als kat vind ik dat heel irri ja x'D |
|
| |
89
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 24 mei 2010 - 15:10 | |
| @Nightstream oow haha ja XD is goeed dat wist ik niet^^ ik vind dat als kat echt super irri maarja, ik heb dinsdag excursie naar de Beekse Bergen met school. SAAI maar wel beter als huiswerk ofzeuw en al helemaal beter als WISKUNDE BLeh >.< |
|
| |
WazBeer 175 Actief Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 24 mei 2010 - 15:12 | |
| Ik heb ook haat aan wiskunde, maar ik moet het zo gaan maken. |
|
| |
89
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 24 mei 2010 - 15:16 | |
| whahah ik ook XD en trouwens nog heel veel andere dingen, geschiedenis, aardrijkskunde, nederlands. dat was het volgens mij en ik moet voor Frans een hele stomme opdracht doen,, dan moet je een soort van spreekbeurt doen, maar dan moet je zoveel mogelijk over jezelf vertellen in het frans gelukkig heb ik geen moeite met frans ;p ik ga maar eens aan mijn huiswerk beginnen |
|
| |
216
| |
| |
| |
44
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 26 mei 2010 - 15:56 | |
| jeej voor jou brokenstar !!! en ben weer terug kep m'n laaste examen gehad en nu hopen dat ik ben gelsaagt JEEEJ!!!! eindelijk geen school meer en ben weer naruto verslaaft >.< Hoe was het op WC? heel gezellig mam..we zate er met ze alle. mag ik dan nu naar de WC meeting? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 26 mei 2010 - 17:14 | |
| |
|
| |
27
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 27 mei 2010 - 16:03 | |
| ShadowClan heeft maar 2 leden. D: x] GA ZWEMMEN JOH GA ZWEMMEN D: Waar? o.0 IN HET ZWEMBAD. ;D Als jij betaalt. >.> DE ZEE IS GRATIS, MIJN KLEINE SCHELPJE! :'D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 27 mei 2010 - 17:14 | |
| I know. Dat is echt erg, maar ThunderClan zit nu op slot tot de andere clans ook een beetje gevuld zijn. |
|
| |
44
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 28 mei 2010 - 11:43 | |
| jah ik als een van de shadowclan vind ik erg vervelend omg nu gaat het me nooit meer lukken om veel postjes te krijgen..kwilde er meer dan iedereen behalve de admins grrrrr nu is iedereen m'n rivaal die hoger zit dan ik MWHAHAHAHAHA!!!!! Hoe was het op WC? heel gezellig mam..we zate er met ze alle. mag ik dan nu naar de WC meeting? |
|
| |
216
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin | |
| |
|
| |
|