|
|
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 19:04 | |
| Uhm..xD Ik was eerst Tallstar, en ben later gevraagd om moderator te worden omdat ik vertrouwd werd. In het begin toen we de rollen moesten verdelen, waren er nog niet zoveel mensen en daardoor komt dat dus. |
|
| |
100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 19:06 | |
| Nee ik ben niet jaloers ? Ik vind het gewoon oneerlijk tegenover anderen xD Nu weet ik dat niet iedereen geschikt is voor bepaalde dingen, maar toch.. Het werkt ook niet als Admin als je alles zelf moet doen, je kan gerust wel wat werk uit handen geven xd |
|
| |
137
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 19:13 | |
| ja ok, maar ik zou mij daar toch niet mee willen bezig houden. dan raak ik uit het verhaal enzo. vind het trouwens toch niet zo'n goed idee. dan moet je meezijn in de verhalen van al je katten. zou ze gewoon door elkaar halen. |
|
| |
100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 19:42 | |
| Je bedoeld als je dubbele accounts hebt? Oh dat valt best wel mee hoor .. Je schakelt gewoon in de rol van de ene kat wanneer je erop inlogt, heb ik ook op Wolfstory xd. Het voordeel is dat je allerlei verschillende karakters hebt ! En het nadeel is dat het je verschrikkelijk veel tijd kost xd |
|
| |
Gail 151
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 19:50 | |
| mijn avond is perfect popcorn warriorcats en zo grenzeloos verliefd |
|
| |
137
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 20:24 | |
| hmm, overweeg om op wolfstory te gaan ^^ vind het er wel cool uitzien en als het werkt zoals warrior cats moet dat lukken ^^ hopelijk genoeg tijd dan. met examens enzo |
|
| |
100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 20:36 | |
| Muwahah, dan maak ik je er wel wegwijs =) Dan heb je twee kanten om te kiezen: goed of slecht xd |
|
| |
137
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 20:42 | |
| ik stem op gemiddeld ^^ wat is je naam dan? |
|
| |
100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 20:56 | |
| Hmm.. Ik heb denkik geen gemiddeld account om te helpen xD. Of nja, heb er altijd wel eentje liggen.. Ik ben daar Accalia en Arawn (allebei slecht, in de Shadows) en Sable (in de Thuraya van Wazoula xd) |
|
| |
137
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 21:00 | |
| ik vind het heeel erg ingewikkeld ^^ maakt niets uit. doe maar waar je zin in hebt. zou precies IETS willen doen, maar heb geen idee wat ^^ |
|
| |
100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 21:04 | |
| Hahaha hoe bedoel je xd? Je zou precies iets willen doen o.O? |
|
| |
137
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 21:10 | |
| ja, iets. maar gewoon. eraan beginnen? verhaalstukje ofzo schrijven snapje 0_o ik ben vaag i know |
|
| |
100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 21:22 | |
| Hahaha xd.. Je maakt gewoon een account aan en post zoals je hier doet, en anders ga je iemand anders zijn topic binnen xD. Dan kan ik je in de RPG een soort van 'onder mijn hoede nemen', dus mensen laten weten dat je bij mij hoort xd. Want over het algemeen krijg ik ieder persoon die tegen me in gaat wel klein >=D |
|
| |
137
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 21:24 | |
| hah ^^ heb me 'aangeboden' als broer van een paar mensen, die nog pup zoekt heb leeftijd ingesteld als 1.3 dus ja ^^ maar het maakt mij niet uit hoe ik ben. kan elke rol aan ^^ gemeen, lief, stoer, actief enz XD |
|
| |
100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 21:38 | |
| Ohja, ik zie het xD Je moet wel weten dat het RPG niveau op Wolfstory bijhoorlijk hoog ligt. Maar daar leer je alleen maar van Het enige wat ik bij jou nu nog op kan merken is dat je een hoofdletter moet plaatsen na een punt, voor de rest is het prima xD. Ik kom nog wel eens een topic binnen als je die daar start 8) |
|
| |
137
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 21:41 | |
| ok. Hoofdletters, mijn favoriete tekens... moet naar bed, heb morgen examen ^^ en ja ik heb gemerkt dat het druk is. |
|
| |
100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 21:53 | |
| Hahaha xd Succes met je examen ! |
|
| |
Lynn 158 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 21:55 | |
| - Azura schreef:
- Ohja, ik zie het xD
Je moet wel weten dat het RPG niveau op Wolfstory bijhoorlijk hoog ligt. Maar daar leer je alleen maar van Het enige wat ik bij jou nu nog op kan merken is dat je een hoofdletter moet plaatsen na een punt, voor de rest is het prima xD. Ik kom nog wel eens een topic binnen als je die daar start 8) Ik kom jullie gesprekje even verstoren want ik verveel me. Hoe kan het dat het niveau hoger ligt dan hier (of andere verwante RPG's) want veel mensen van WS spelen hier ook volgens mij. Maar je hebt wel gelijk, de mensen daar RPG'en echt heel goed :] |
|
| |
17
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 22:13 | |
| |
|
| |
100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 22:29 | |
| Ik heb nu nog maar 4 mensen van WS geteld, eigenlijk xD Maar ik denk dat het komt doordat WS is begonnen met een behoorlijk grote groep mensen. De RPG bestaat al 3 jaar dus die hebben genoeg tijd gehad om hun schrijfstijl te ontwikkelen, en iedere nieuweling die er komt word omgeven door mensen die heel goed kunnen posten. Daar leer je vanzelf van, bovendien zijn de mensen op WS over het algemeen wat ouder, denkik xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin | |
| |
|
| |
|