|
|
31
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 14:59 | |
| |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 15:01 | |
| ja mousefur! XD ik had jou al kom er anders ook even op en pimp het ^^ |
|
| |
100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 15:04 | |
| Hey hey! Stil eens .. Volgensmij hoor ik zwartepiet over de daken lopen D= |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 15:07 | |
| |
|
| |
31
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 15:07 | |
| Ahhhhh schiet hem neer met een pepernoot XD NUUUUU!!!!!XD |
|
| |
31
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 15:08 | |
| |
|
| |
86
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 15:12 | |
| Weet je hoe vette tekeningen O.o Binnenkort ga ik mijn tekeningetjes erop zetten xD |
|
| |
100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 15:21 | |
| |
|
| |
31
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 15:24 | |
| Dankje^^ Als ik Photoshop op mijn lap heb word het een stuk mooier^^ |
|
| |
100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 15:33 | |
| je tekeningen xd? Je kan ook tekenen met dA muro he? Ik weet niet of dat een goed progamma is, maar het is denkik wel wat beter dan paint xd.. (ik weet niet wat je nu gebruikt..) |
|
| |
31
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 15:38 | |
| Mijn vader gaat Photoshop op een cd zetten en dan ken ik het op mijn lap zetten zo gebeurt^^ Mara goe en als dat niet lukt dan heeft me vader nog een ander soort paint maar dna ook beter dna ie ik nu hen X3 |
|
| |
100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 15:41 | |
| Ooh dat is wel chill =D Want met photoshop kan je met lagen werken. Ik doe dat ook altijd met mijn bewerkingen en kom meestal over de 40 lagen xD.. Je moet er wel eventjes een handigheid in krijgen, ja =) Heeft er iemand trouwens zin om te posten ? |
|
| |
217
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 16:13 | |
| |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 16:13 | |
| |
|
| |
137
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 18:20 | |
| - Azura schreef:
- Bleh, ik ga nooit meer uit met hun T_T.
Ik wilde om 1 uur naar huis omdat ik toen al thuis had moeten zitten en zij bleven gewoon. Zij verkozen hun lol boven het veilig naar huis gaande van hun vriendin ô.O Ik heb gewoon 20 minuten naar huis moeten fietsen na 1 uur, vond ik echt niet leuk D= was je dronken dan? 'k heb al es met mijn vrienden naar boosta fuif geweest en de fire party ^^ waren topdronken en we hebben 50 minuten over een traject van 15 minuten gedaan ^^ paar mensen in de gracht, een muurtje op de weg 0_o kheb tegen een lantaarnpaal geknald. had gebroken pols enzo ^^ was eigelijk best grappig op dat moment... erna niet meer... |
|
| |
100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 18:32 | |
| - Goldfuzz schreef:
- Azura schreef:
- Bleh, ik ga nooit meer uit met hun T_T.
Ik wilde om 1 uur naar huis omdat ik toen al thuis had moeten zitten en zij bleven gewoon. Zij verkozen hun lol boven het veilig naar huis gaande van hun vriendin ô.O Ik heb gewoon 20 minuten naar huis moeten fietsen na 1 uur, vond ik echt niet leuk D= was je dronken dan? 'k heb al es met mijn vrienden naar boosta fuif geweest en de fire party ^^ waren topdronken en we hebben 50 minuten over een traject van 15 minuten gedaan ^^ paar mensen in de gracht, een muurtje op de weg 0_o kheb tegen een lantaarnpaal geknald. had gebroken pols enzo ^^ was eigelijk best grappig op dat moment... erna niet meer... Haha nee ik was niet dronken xd. Had maar 2 wijntjes en 4 biertjes op, dus dat viel reuzemee =D Nee ik ben gewoon boos dat zij me hebben laten barsten T_T. Ik heb zo'n motto; 'samen uit, samen thuis' en mijn vriendinnen zeiden dat ze het daar helemaal mee eens waren. Maar ja, blijkbaar worden er door hen uitzonderingen op gemaakt >.< Ik ben wel door twee jongens om mijn nummer gevraagd, hehe, niet gegeven natuurlijk xd. |
|
| |
86
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 18:33 | |
| Ik snap iets bij WC niet Bij dat spel... Je moet Graystripe gaan zoeken, dat heb ik gedaan, ik vind 'm, ik praat met 'm en hij is dan niet in Bluestar's Den...:? |
|
| |
137
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 18:41 | |
| ik snap sowieso niets van dat spel ^^ misschien moet je es berichten naar een 'spelleider/uitvinder'? |
|
| |
100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 19:02 | |
| Volgensmij zijn echt heel veel belangrijke rangen (zoals roedelleider, moderator en admin) door dezelfde mensen bezet =/ Sounds fair to me.. AHEM xd |
|
| |
137
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 12 dec 2010 - 19:03 | |
| jaloers ja? ^^ ik speel het spel, maakt mij niet uit wie welke accounts heeft. al vind ik 8 ofzo een beetje overdreven. zal van mij nog wel even duren voor ik een tweede neem. niet meer dan twee, komt alleen maar miserie van. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin | |
| |
|
| |
|