|
|
Gail 206
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 13 dec 2010 - 7:24 | |
| Wat hoor ik Silverpaw? Verliefd? ^_¨ |
|
| |
69
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 13 dec 2010 - 7:58 | |
| ???? oke... ik verliefd dat wist ik zelf nog niet |
|
| |
Lynn 158 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 13 dec 2010 - 8:19 | |
| - Azura schreef:
- Ik heb nu nog maar 4 mensen van WS geteld, eigenlijk xD
Maar ik denk dat het komt doordat WS is begonnen met een behoorlijk grote groep mensen. De RPG bestaat al 3 jaar dus die hebben genoeg tijd gehad om hun schrijfstijl te ontwikkelen, en iedere nieuweling die er komt word omgeven door mensen die heel goed kunnen posten. Daar leer je vanzelf van, bovendien zijn de mensen op WS over het algemeen wat ouder, denkik xd Ik zit ook op ws maar ben niet echt actief... Het is verder best een leuke site :] |
|
| |
100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 13 dec 2010 - 8:43 | |
| - Drust schreef:
- Azura schreef:
- Ik heb nu nog maar 4 mensen van WS geteld, eigenlijk xD
Maar ik denk dat het komt doordat WS is begonnen met een behoorlijk grote groep mensen. De RPG bestaat al 3 jaar dus die hebben genoeg tijd gehad om hun schrijfstijl te ontwikkelen, en iedere nieuweling die er komt word omgeven door mensen die heel goed kunnen posten. Daar leer je vanzelf van, bovendien zijn de mensen op WS over het algemeen wat ouder, denkik xd Ik zit ook op ws maar ben niet echt actief... Het is verder best een leuke site :] Ja, afgezien van een paar minpuntjes is de site best leuk xd Wie ben je daar ? |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 13 dec 2010 - 15:33 | |
| Ws lijkt me best leuk, alleen ik kan er geen accounts meer bij om te onderhouden dat zou wel zonde zijn, daar een account nemen en het niet online kunnen houden.. Ik heb hier een beetje (ahem) teveel accounts |
|
| |
100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 13 dec 2010 - 16:34 | |
| Haha xd. Hoeveel heb je er dan ? Ik heb denkik in totaal echt 9 accounts die superactief zijn xD. Als ik al mijn accounts meetel kom ik wel over de 20 =/ Wat niet echt veel is, maar toch xd |
|
| |
137
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 13 dec 2010 - 16:41 | |
| - Drust schreef:
- Azura schreef:
- Ohja, ik zie het xD
Je moet wel weten dat het RPG niveau op Wolfstory bijhoorlijk hoog ligt. Maar daar leer je alleen maar van Het enige wat ik bij jou nu nog op kan merken is dat je een hoofdletter moet plaatsen na een punt, voor de rest is het prima xD. Ik kom nog wel eens een topic binnen als je die daar start 8) Ik kom jullie gesprekje even verstoren want ik verveel me. Hoe kan het dat het niveau hoger ligt dan hier (of andere verwante RPG's) want veel mensen van WS spelen hier ook volgens mij. Maar je hebt wel gelijk, de mensen daar RPG'en echt heel goed :] ze zijn met HEEL VEEL. veel topics, zijn met meer dan 30 tegelijk online (hier is het record 17 ^^) en ze schrijven heeel actief. meer dan hier ^^ |
|
| |
Margaux 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 13 dec 2010 - 16:46 | |
| Whaaaaaaaaahaaaaaaa -.- Ik haat examens |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 13 dec 2010 - 16:47 | |
| Het zijn er op zich niet eens zoveel hoor, maar genoeg voor mij Ik heb er 8 hier, drie op een andere site en dan nog twee op andere RPG's. Het kost me alleen moeite om overal te posten, en te zorgen dat ik mijn schoolwerk af heb Heb je er hier negen? Ik snap niet hoe je die allemaal actief houdt! |
|
| |
216
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 13 dec 2010 - 17:21 | |
| 20?! Ik heb er 8 waarvan de helft niet actief is Dx |
|
| |
100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 13 dec 2010 - 17:33 | |
| Neee xd Hier heb ik 1 account, alleen deze . Maar mijn meest actieve accounts zijn vijf accounts op Monica High, drie accounts op Wolfstory en dan deze xd Maar ik heb gewoon extreem veel behoefte aan veel posten =/ |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 13 dec 2010 - 19:07 | |
| Ik heb een nieuw kirikitty geadopteerd, isn't he a sweety? Ik moet alleen nog een naam verzinnenxD |
|
| |
443
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 13 dec 2010 - 19:09 | |
| Owww! Die zijn echt zo schattig! ^^ |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 13 dec 2010 - 19:32 | |
| |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 13 dec 2010 - 19:34 | |
| Honeyfreather hoe adopteer je zo'n poesje???????????????? wil je het stap voor stap uitleggen pleace |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 13 dec 2010 - 19:38 | |
| |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 13 dec 2010 - 20:14 | |
| |
|
| |
100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 13 dec 2010 - 20:21 | |
| Awh! Wat een schattige kleine pluizebol ! Waar kan je dat adopteren xd? |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 13 dec 2010 - 20:23 | |
| Op deviantart^^ Bij de groep Kirikitties |
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 14 dec 2010 - 1:13 | |
| Ooo wat ben ik nog laat wakker, word maar tijd dat ik ga slapen! Weltrusten, deze appretice gaat slaapie slaapie doen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin | |
| |
|
| |
|