|
|
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 7 okt 2010 - 19:32 | |
| Idd heel veel beterschap voor Zoe!!! (Sorry, dubbele puntjes doen irri ) |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 7 okt 2010 - 20:11 | |
| |
|
| |
51
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 9 okt 2010 - 19:54 | |
| het gaat iets beter met haar z herkent gelukkig haar ouders weer en haar BFF ging vandaag op bezoek. |
|
| |
Ba-Ba-Babs~ 207
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 17 okt 2010 - 22:05 | |
| HET 10000ste BERICHT !! |
|
| |
Tineke (Tiny) 312
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 18 okt 2010 - 21:57 | |
| lolz net gemaakt X3 |
|
| |
Margaux 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 19 okt 2010 - 18:29 | |
| Zo mooi Graykit! Meh, ik wou dat ik dat ook kon. (Is dat op paint gemaakt?)En jeeej! M'n map Wiskunde op school vergeten, en juist vandaag hebben we huiswerk *zucht* |
|
| |
51
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 19 okt 2010 - 18:40 | |
| Dankje en ja het is met paint gemaakt krijg binnekort Photoshop ps geen zin om van acc te veranderen X3 |
|
| |
Margaux 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 19 okt 2010 - 19:14 | |
| Je hebt toch het Bamboo blah blah X'D tablet? Daar is Photoshop Elements 7 voor 8 uur bij |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 19 okt 2010 - 20:45 | |
| Lolz, over wiskunde...... Mijn wiskunde schrift is gewoon geen wiskunde meer x'D Overal staan tekeningen en YAY krabbeltjes XD Ik schrijf ook overal mij Warrior Cats, account namen op |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 20 okt 2010 - 17:27 | |
| Mousefur, me too! mijn schriften zijn verpest.. maar wel leuker dan eerst! |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 20 okt 2010 - 17:29 | |
| o vraag niet naar mijn wis schrift er staan meer tekeningen en krabbels in dan echt wis XD |
|
| |
410
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 20 okt 2010 - 17:31 | |
| Lol. :') Ik heb express dit jaar gekozen voor licht gekleurd kaftpapier zonder prints, zodat ik ze zelf vol kan tekenen. :'D Ik ben er erg tevreden over. ^^ Mijn schriften staan ook he-le-maal vol gekliedert, vooral met wolven en Assassins Creed tekeningetjes... :') Met katten ben ik nog aan 't oefenen. (A) |
|
| |
28
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 20 okt 2010 - 18:35 | |
| Ik probeer dit jaar mijn leven te beteren qua schriften krabbelen .. Tis me nog niet echt gelukt. |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 20 okt 2010 - 18:38 | |
| mij ook niet.. maar ik teken niet in mijn schriften (mijn tekenkwaliteiten staan gelijk aan; wát is dát? Is dat een streep of een vlek? Huh? een poppetje? had dat dan gezegd!) niet goed dus ik schrijf gedichtjes ^^ in mijn schriften.. laten we het erop houden dat dat beter lukt x3 |
|
| |
410
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 20 okt 2010 - 19:29 | |
| - Wavefur schreef:
- Ik probeer dit jaar mijn leven te beteren qua schriften krabbelen .. Tis me nog niet echt gelukt.
Wahahaha, ik begin er niet eens aan, om dat te proberen! :'D Lukt me toch niet. :') |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 20 okt 2010 - 19:48 | |
| Mij lukt dat ook nie hoor. Ik dacht aan één tekenschrift, maar ik had hem dus niet bij me, en nu staan er al weer een heleboel krabbels achterin de mooie lege schriftjes. Ach, allemaal oefening, dus dat kan niet slecht zijn x'D |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 21 okt 2010 - 13:36 | |
| ..Mijn oom moet morgen aan de chemokuren, ik ben er zo vreselijk nerveus voor..... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 21 okt 2010 - 16:04 | |
| Als ik mag vragen, wat zijn chemokuren? |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 21 okt 2010 - 16:09 | |
| Zo'n zware behandeling tegen kanker |
|
| |
410
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 21 okt 2010 - 22:35 | |
| Nicole is hier nu! Niet dat jullie weten wie Nicole is... Nou ja, alleen de mensen van WolfStory dan. :'D Nadat ik haar ben op komen halen bij 't station, zijn we naar Naturalis geweest ('n natuurmuseum in Leiden), en daarna zijn we de stad in gegaan. En daarna gingen we naar m'n huis, en gezellig kletsen, en naar de supermarkt om voedsel in te slaan. xD En na 't eten gingen we Snow Dogs kijken, en dat was super grappig. :'D En nu zitten we dus te computeren. Nou ja, ik zit nu dus te computeren, zij zit er naast. :'D (Sorry Nien. xD) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin | |
| |
|
| |
|