We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Crowkit is een sassy smol child. Ze is de dochter van Blazesong en Fawnleap. Ze heeft een scherpe tong en is best gemeen. Ze stinkt ook een beetje want ze haat het om gewassen te worden. Ze is een tomboy.
Topics: Unlimited - Windclan only
- With Blazesong
Bellkit - Riverclan child
Een crybaby die van alles bang is. Hij verschiet van z'n eigen schaduw, is gwn een echte pussy. Hij jankt om het minste, perfect bully materiaal.
Topics: Unlimited - Riverclan only
Burnetbliss - Windclan Runner
Ah classic Burnet. Ze is een terror, ze is een queen. Burnet is speciaal, beetje gemeen soms. Maar ik promise dat ze lief gaat zijn.... Nja, misschien.
Topics: 3 Topics
Brokentune - Shadowclan's homeless man
Scary man, hij zit in shadowclan onder oog van Acornstar. Ik neem geen topics met kits hoor, arme babies verdienen dat niet.
Topics: 2 topics - Shadowclan camp only
Nevermind - Just a homeless man
Nevermind is een speciaal kind, hij is lief en knuffelt graag. Een echte dad die je zou adopteren want hij wil gwn een zoon om voetbal mee te kijken. Hij zit atm in de bergen om de tribe te joinen.
Topics: 2 Topics - Mountain folk only
Crowpaw
Laatst aangepast door Crowkit op vr 4 jun 2021 - 20:34; in totaal 3 keer bewerkt
Blazestar
Moderator
Sannemander 995 Actief All my troubles on a burning pile
Onderwerp: Re: [TS] Suffering do 3 jun 2021 - 16:41
Vind ik beide goed! Mss Never x Hollow is wat leuker voor nu, dus die zal ik dan maken
ik zal die topics maken na m'n examens (past 18 juni)
nu zou ik echt heel graag topics met Crowkit willen, dit is het enigste acc waarmee ik ga posten tijdens m'n examens! Dus pls spam me plat, afleiding voor de stress is goed.
Crowpaw
Bramblepaw
Member
{ 94 Actief I went to far
when i was beggin on my knees {