|
|
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 20:05 | |
| Darksmoke//Counsil//Medcine cat Den
Onschuldig kwam Moonpelt aangelopen, en stelde een vraag aan Jaytail. Darksmoke vervloekte Jaytail en de rest van de clan, en keek Moonpelt donker aan. Hij stond op.''Sorry, mijn oprechte exuses Jaytail, ik had het fout.'' hij wendde zich naar Moonpelt.''Wil je misschien met mij gaan jagen?'' vroeg hij onschuldig. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 20:09 | |
| Jaytail/Deputy/medicine cat den/
"En Jaytail? Hoe gaat het nu?" hoorde hij Moonpelt zeggen. ''Beter.'' zei hij opgelucht. ''Sorry, mijn oprechte exuses Jaytail, ik had het fout.'' Jaytail voelde zich niet fijn bij Darksmoke en bedacht zich dat hij nu andere slachtoffers ging zoeken. ''Wil je misschien met mij gaan jagen?'' zei Darksmoke tegen Moonpelt. voordat Moonpelt iets terug kon zeggen zei Jaytail snel. ''ehm Nee! dat kan niet! ik ehum. Moet wat vertellen tegen Moonpelt en dat kan misschien wat lang duren.'' verzon hij snel. Hij hoopte maar dat Moonpelt hier bij hem bleef. Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 20:13 | |
| Moonpelt - Counsil/Warrior - Hoofdgrot Na haar vraag kreeg ze een donkere blik van Darksmoke die opstond en zei; ''Sorry, mijn oprechte exuses Jaytail, ik had het fout.'' ''Wil je misschien met mij gaan jagen?'' Vroeg hij aan haar. Ze keek hem met haar felblauwe ogen wantrouwend aan. Voor ze zijn verzoek kon afwijzen, zei Jaytail snel; ''Ehm Nee! dat kan niet! Ik ehum. Moet wat vertellen tegen Moonpelt en dat kan misschien wat lang duren.'' Ze keek hem aan en glimlachte naar hem. Ze richtte zich weer op Darksmoke en zei kalm; "Nee Darksmoke, bedankt voor het aanbod." Lolly's zijn gigantisch lekker! - Spoiler:
Thanks Mousechaser =D: Brownkit - Coalkit - Mizu - Tawnypelt - Thistleheart
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 20:18 | |
| Darksmoke//Council//Camp
Darksmoke knikte en boog vriendelijk zijn kop, terwijl hij de Den uitsloftte. Hij wist dat ze hem wantrouwde, en hij moest zich even gedeisd houden. Hij liep weer naar Crystalfly. ''Moonpelt is bij Jaytail, hij is in goede poten, hij zal snel genoeg weer de oude zijn.'' Darksmoke zei niets over het akkefietje, tussen hem de de twee andere katten, de Leader kwam later wel. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 20:24 | |
| Jaytail/Deputy/Med. cat den.
Jaytail was blij dat Moonpelt hier bleef. ''Moonpelt ik ben blij dat je bent gebleven en niet bent weggegaan'' Snorde hij. '' Weet je ik heb niets tegen Darksmoke maar ik had het gevoel dat hij mij slecht wilde maken ofzo.'' Hij voelde zich fijn met Moonpelt. Hij gaf Moonpelt een kopje. ''Weet je.... Ik heb het gevoel dat Darksmoke boos is op Crystalfly omdat hij geen Deputy geworden is.....'' Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 20:34 | |
| Moonpelt - Counsil/Warrior - Medicine cat's den
Darksmoke knikte en boog vriendelijk zijn kop. Moonpelt keek hem na toen hij de den uitslofte. Darksmoke zei iets tegen Crystalfly. Moonpelt zuchtte en ging naast Jaytail liggen. ''Moonpelt ik ben blij dat je bent gebleven en niet bent weggegaan'' Snorde Jaytail. Ze glimlachte naar hem en wierp nog een blik op Darksmoke. ''Weet je ik heb niets tegen Darksmoke maar ik had het gevoel dat hij mij slecht wilde maken ofzo.'' Ze knikte en hij gaf haar een kopje. Ze snorde en was blij dat Jaytail niet trapte in dat onschuldige praatje van Darksmoke. ''Weet je.... Ik heb het gevoel dat Darksmoke boos is op Crystalfly omdat hij geen Deputy geworden is.....'' "Dat denk ik ook, ik hoop niet dat hij zo erg wordt, dat hij iemand zou vermoorden om de macht te krijgen..." Ze zuchtte en wou niet denken aan het idee dat Darksmoke Jaytail of Crystalfly ging vermoorden, alleen maar om de macht te krijgen over de clan. "Ik denk dat we hem maar in de gaten moeten houden, zonder dat hij dat merkt." Lolly's zijn gigantisch lekker! - Spoiler:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 20:52 | |
| Jaytail/Deputy/Med. Cat den
"Dat denk ik ook, ik hoop niet dat hij zo erg wordt, dat hij iemand zou vermoorden om de macht te krijgen..." zei Moonpelt. ''Ik hoop het ook niet maar volgens mij gaat hij zorgen dat katten tegen ons gaan keren en daardoor ons een keer gaan aanvallen. ik denk dat dat zijn plan is. '' Hij schudde zijn kop en een rilling ging over zijn rug toen hij dacht aan Moonpelt en Crystalfly.... Dood.... ''Maar ALS hij Crystalfly zou doden... Dan..'' Hij slikte even en ging weer verder. ''Zou ik leider worden.......'' Hij dacht aan hoe het zou zijn.... .Hij wou het nog niet! ''Ik hoop maar dat hij niemand dood....'' Hij was blij dat Moonpelt en hij zo goed konden praten. ''Zullen we het tegen Crystalfly vertellen?'' Stelde Jaytail voor. ''Heey Moonpelt moet je je eens voorstellen. Jayfly twee griekse y's in een naam'' Jaytail was aan het giechelen. Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 21:04 | |
| Moonpelt - Counsil/Warrior - Medicine cat's den ''Ik hoop het ook niet maar volgens mij gaat hij zorgen dat katten tegen ons gaan keren en daardoor ons een keer gaan aanvallen. ik denk dat dat zijn plan is.'' Ze rilde bij het idee. "Dat zou verschrikkelijk zijn..." Ze staarde in gedachten naar de grond. ''Maar ALS hij Crystalfly zou doden... Dan..'' Ze keek hem weer aan. Ze zag hem slikken en hij zei; ''Zou ik leider worden.......'' Ze glimlachte, "Ik weet zeker dat jij een geweldige leider zou zijn." ''Ik hoop maar dat hij niemand dood....'' Ze knikte, en keek rond in het kamp, ze zou het niemand gunnen om vermoord te worden door een machtsbelust iemand. ''Zullen we het tegen Crystalfly vertellen?'' Stelde hij voor. "Nee, dat lijkt me nu te gevaarlijk, nu we geen bewijs hebben. Hij is tenslotte een Counsil.." Ze snapte niet hoe hij dat voor elkaar had gekregen. ''Heey Moonpelt moet je je eens voorstellen. Jayfly twee griekse y's in een naam'' Dat klonk best leuk eigenlijk, ze giechelde ook. Lolly's zijn gigantisch lekker! - Spoiler:
|
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 25 jan 2012 - 7:25 | |
| Crystalfly ~ Leader ~ Hoofdgrot
Moonplet ging even bij Jaytail kijken. Crystalfly bleef in de Hoofdgrot. Ze moesten het ook niet onnodig druk maken in de Medicine Cat's den. Even later kwam Darksmoke aangelopen. ''Moonpelt is bij Jaytail, hij is in goede poten, hij zal snel genoeg weer de oude zijn.' zei hij. Crystalfly glimlachte. 'Dat is fijn om te horen.' zei ze 'Bedankt.' And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 25 jan 2012 - 17:03 | |
| //Darksmoke//Council//Hoofdgrot
Darksmoke besloot om deze keer, echt voorzichtig te zijn. Hij staarde een tijd lang naar zijn poten, keek toen met oprechte ogen naar Crystalfly en vroeg toen:''Hoe is jou relatie met Jaytail Crystalfly?'' Vroeg hij, hij hoopte dat ze deze keer wel zou meewerken. |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 25 jan 2012 - 18:13 | |
| Crystalfly ~ Leader ~ Hoofdgrot Darksmoke vroeg aan Crystalfly: ''Hoe is jou relatie met Jaytail Crystalfly?'' 'Goed, hij is aardig, loyaal en een goede vriend, hoezo?' vroeg Crystalfly. Waar was Darksmoke op uit? Hij gedroeg zich een beetje vreemd. Maar Crystalfly vertrouwde hem nog steeds, en hij leek oprecht. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 25 jan 2012 - 18:26 | |
| || Icespirit || Medicine Cat || Medicine Den ||
Na wat spullen te hebben gevonden liep, of mankte eerder, terug naar zijn Den. De laatste tijd leek het wel alsof er steeds meer katten zich bij zijn Den kwamen melden. De gray tabby kater zuchtte eventjes en wankelde zijn Den weer in. Waar hij Jaytail en Moonpelt tegenkwam. "En hoe is het met de patiënt?" vroeg Icespirit met een glimlach. Hij knikte eventjes naar Moonpelt en bekeek de wond van Jaytail. "Ziet er goed uit, een paar dagen rust en als de pijn te erg word een Poppyseed innemen. Dan ben je snel genoeg weer de oude," concludeerde hij snel. Icespirit had zijn grote kennis van de flora in zijn voordeel en als Medicine cat kon dat helemaal goed uitkomen.
[Ik heb niet alles van het wolven gevecht meegekregen, dus vergeef me enkele fouten (:] |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 25 jan 2012 - 20:43 | |
| //Darksmoke//Council//Hoofdgrot
Darksmoke haalde onverschillig zijn scouders op, en staarde een betje schamend naar de grond, het was een en al een toneelstukje, maar hij hield het voor zich.''Ik hoorde Jaytail gewoon net iets stoms over je zeggen, das alles.'' Mompelde hij, alsof hij een groot geheim had verraden. Hopelijk trapte ze erin.
(JONGENS, Iedereen vertrouwd Darksmoke, en als je even niet weet waarom hij zo doet, les zijn geschiedenis!) |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg zo 29 jan 2012 - 18:48 | |
| Crystalfly ~ Leader ~ Hoofdgrot
Darksmoke haalde onverschillig zijn scouders op, en staarde een betje schamend naar de grond.''Ik hoorde Jaytail gewoon net iets stoms over je zeggen, das alles.'' Mompelde hij, alsof hij een groot geheim had verraden. 'Ach, het valt vast wel mee. Ik vertrouw hem, ik denk niet dat hij zoiets zou doen. Misschien is hij een beetje uit zijn humeur door de vermoeidheid na al dat gedoe van de afgelopen dagen of hij is moe.' Crystalfly gaapte en rekte zich uit. 'Ik ben eigenlijk ook best wel moe, ik ga naar mijn Den.' Ze stond op en liep naar de Leaders Den, waar ze in slaap viel. Toen ze wakker werd was ze opgewonden. Vandaag was de ceremonie voor de nieuwe apprentices. Ze ging rechtop zitten en begon zich te wassen. Eerst waste ze haar rug, toen haar poten, daarna haar buik en ze eindigde met haar kop, die ze met haar witte pootjes schoonpoetste. Toen ze helemaal schoon was liep ze naar de ingang van haar den en keek uit over de Hoofdgrot. Vuurvliegen vlogen overal rond en verlichtten de ruimte. Tijd voor de ceremonie. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg ma 30 jan 2012 - 7:49 | |
| Jaytail/Deputy/med.cat.Den
Jaytail was uiteindelijk in slaap gevallen in de Medicines cat den. Hij stond rustig op en liep rustig naar buiten. Zijn poten deden pijn maar hij wist dat er vandaag iets bijzonders ging gebeuren een Ceremonie ofzo. Hij liep naar Crystelfly toe en zag dat ze wakker was. ''Goedemoregen Crystalfly'' zei hij opgewekt terwijl hij zijn kop boog. ''Gaat er vandaag iets gebeuren?'' vroeg hij nu wat nieuwsgieriger. Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg ma 30 jan 2012 - 14:23 | |
| Crystalfly ~ Leader ~ Hoofdgrot Jaytail kwam naar Crystalfly toe ''Goedemoregen Crystalfly'' zei hij opgewekt terwijl hij zijn kop boog. ''Gaat er vandaag iets gebeuren?'' vroeg hij nu wat nieuwsgieriger. 'Ook goedemorgen, Jaytail. Ja, vandaag gaat er iets belangrijks gebeuren. Twee kits worden apprentice. Ik heb al bedacht wie hun mentoren worden.' antwoordde Crystalfly. Ze vertelde hem welke warriors ze in haar gedachten had voor de rol van mentor. 'Ben je het daar mee eens?' vroeg ze. 'Dan ga ik beginnen. 'Laat alle katten die zijn eigen prooi kan vangen zich verzamelen aan de rots voor een Ceremonie.' riep Crystalfly met luide en heldere stem. Ze wachtte even tot de clanleden aanwezig waren. 'Vandaag zullen twee kits beginnen aan hun opleiding en apprentice worden. Sheepkit, kom naar voren. Jij zal vanaf nu bekend staan als Sheeppaw. Jouw mentor zal Rustcoat zijn. Rustcoat, leidt deze apprentice op tot een goede warrior.' ze wachtte even. Daarna begon ze: 'Thunderkit, kom naar voren. Jouw naam zal vanaf nu Thunderpaw zijn. Moonpelt wordt jouw mentor. Moonpelt, ik vertrouw erop dat jij Thunderpaw alles zult leren om een goede warrior te zijn.' Crystalfly's heldere stem galmde nog even na in de grote ruimte, terwijl ze naar de twee nieuwe apprentices keek. Ze wist zeker dat ze goede en sterke warriors zouden worden. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg ma 30 jan 2012 - 14:37 | |
| Jaytail/Deputy/Hoofdgrot
'Ook goedemorgen, Jaytail. Ja, vandaag gaat er iets belangrijks gebeuren. Twee kits worden apprentice. Ik heb al bedacht wie hun mentoren worden.' Jaytail snorde even. ''Laat me raden wie de kittens zijn... Thunderkit en Sheepkit is het niet?'' Crystalfly vertelde hem in zijn oor wie de mentoren werden. 'Ben je het daar mee eens?' ''Ja die zijn goed!'' snorde Jaytail. 'Dan ga ik beginnen. Laat alle katten die zijn eigen prooi kan vangen zich verzamelen aan de rots voor een Ceremonie.' Jaytail liep met zijn leider mee naar voren. 'Vandaag zullen twee kits beginnen aan hun opleiding en apprentice worden. Sheepkit, kom naar voren. Jij zal vanaf nu bekend staan als Sheeppaw. Jouw mentor zal Rustcoat zijn. Rustcoat, leidt deze apprentice op tot een goede warrior.' Ze wachte even en Jaytail knikte bemoedigend naar Rustcoat. 'Thunderkit, kom naar voren. Jouw naam zal vanaf nu Thunderpaw zijn. Moonpelt wordt jouw mentor. Moonpelt, ik vertrouw erop dat jij Thunderpaw alles zult leren om een goede warrior te zijn.' ook toen knikte hij bemoedigend naar Moonpelt.
Thunderpaw/Apprentice/Hoofdgrot.
'Laat alle katten die zijn eigen prooi kan vangen zich verzamelen aan de rots voor een Ceremonie.' galmde er door de grot en Thunderkit wachtte geen moment en sprintte naar voren. 'Vandaag zullen twee kits beginnen aan hun opleiding en apprentice worden. Sheepkit, kom naar voren. Jij zal vanaf nu bekend staan als Sheeppaw. Jouw mentor zal Rustcoat zijn. Rustcoat, leidt deze apprentice op tot een goede warrior.' dat boeide Thunderkit niet veel maar keek bemoedigend naar Sheeppaw. 'Thunderkit, kom naar voren. Jouw naam zal vanaf nu Thunderpaw zijn. Moonpelt wordt jouw mentor. Moonpelt, ik vertrouw erop dat jij Thunderpaw alles zult leren om een goede warrior te zijn.' Thunderkit was opgewonden en liep naar zijn mentor toe. ''Moonpelt?! Wat gaan we doen?!'' Vroeg Thunderpaw nieuwsgierig. Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg ma 30 jan 2012 - 17:58 | |
| Moonpelt - Counsil - Camp
Jaytail viel naast haar in de Medicine cat den in slaap. Ze gaf hem een lik en liep terug naar de warrior den. Ze rolde zich op en viel in slaap. De stem van Crystalfly wekte Moonpelt. Ze gaapte, en liep de den uit. 'Laat alle katten die zijn eigen prooi kan vangen zich verzamelen aan de rots voor een Ceremonie.' Ze keek richting Crystalfly en ging zitten. 'Vandaag zullen twee kits beginnen aan hun opleiding en apprentice worden. Sheepkit, kom naar voren. Jij zal vanaf nu bekend staan als Sheeppaw. Jouw mentor zal Rustcoat zijn. Rustcoat, leidt deze apprentice op tot een goede warrior.' Ze glimlachte naar Rustcoat en Sheepkit. 'Thunderkit, kom naar voren. Jouw naam zal vanaf nu Thunderpaw zijn. Moonpelt wordt jouw mentor. Moonpelt, ik vertrouw erop dat jij Thunderpaw alles zult leren om een goede warrior te zijn.' Ze knikte en liep naar Thunderpaw. ''Moonpelt?! Wat gaan we doen?!'' Vroeg hij nieuwsgierig. Ze gaf hem een kopje en zei kalm; "Als je wilt kan ik je de grenzen laten zien, dan kunnen we gelijk op patrouille." Lolly's zijn gigantisch lekker! - Spoiler:
|
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 31 jan 2012 - 7:22 | |
| Crystalfly ~ Leader ~ Hoofdgrot Crystalfly keek glimlachend toe hoe Thunderpaw en Moonpelt elkaar begroetten. Ja, ze wist zeker dat de mentoren die ze voor de apprentices had gekozen goede mentoren zouden zijn. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 31 jan 2012 - 7:27 | |
| Thunderpaw/Apprentice/Hoofdgrot
"Als je wilt kan ik je de grenzen laten zien, dan kunnen we gelijk op patrouille." antwoorde Moonpelt. ''JAAAAA!!!'' Scheeuwde Thunderpaw enthousiast. ''Maar waren daar geen Wolven die Jaytail verwond hadden?'' Vroeg hij angstig. Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
|
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg | |
| |
|
| |
|