|
|
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷHariboƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 128
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg ma 23 jan 2012 - 20:48 | |
| Jaytail/Deputy/Hoofdgrot
Jaytail werd wakker. Het was al middag. Tenminste dat dacht hij. Hij wou al snel opstaan maar voelde toen zijn poten weer. ''Aaauw.'' kreunde hij. Nu zou een Medicine cat wel handig zijn. bedacht hij zich. Hij probeerde weer op te staan en na 10 minuten lukte het hem eindelijk. Hij strompelde het hol uit. Hij zag sommige katten raar kijken maar dat boeide hem niets. Hij wou wat eten dat wou hij heel graag hij had 2 dagen niet meer gegeten dus trek had hij. Hij koos een dikke muis en zag Darksmoke zitten en strompelde naar hem toe. ''Goedemiddag Darksmoke'' Mompelde hij. ''Hoe gaat het vandaag met jou?'' Nog steeds mompelde hij en stonden zijn ogen duf. Zijn poten zagen er best wel dik uit en rood. De trotse kater was nu verslagen en dof. De moedige blik in zijn ogen was verdwenen en in de plaats stond dufheid in zijn ogen. |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg ma 23 jan 2012 - 21:24 | |
| Moonpelt - Warrior - Hoofdgrot Toen ze wachtte op Crystalfly om te reageren, voelde ze haar vacht prikkelen van donkere ogen die naar haar keken. Ze zag vanuit haar ooghoek dat Darksmoke naar hen keek. Ze keek in zijn richting en zag Jaytail op hem afstrompelen. Jaytail moest echt naar een Medicine cat toe, hij kon amper lopen. Waarom was ze nou op zoek gegaan naar die wolven? Dit was allemaal haar schuld.. Jaytail en Crystalfly hadden háár gevolgd.. Lolly's zijn gigantisch lekker! - Spoiler:
Thanks Mousechaser =D: Brownkit - Coalkit - Mizu - Tawnypelt - Thistleheart
Laatst aangepast door Brownkit op ma 23 jan 2012 - 21:36; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg ma 23 jan 2012 - 21:35 | |
| //Darksmoke//Counsil//Hoofdgrot//
Jaytail, de Deputy kwam op hem afstrompelen, met opgezwollen poten, en Darksmoke kwam op een geniaal idee. Misschien kon hij Jaytail hem laten volgen, hem zijn volgeling laten worden, en de andere net als hem afkereren. Hij boog zich naar de Deputy toe, en sprak hem zo zacht toe dat alleen Jaytail het kon horen.''Wat erg dat je poten zo zijn, ik hoorde dat Crystalfly n de rest het helemaal niet erg vinden.'' Fluisterde hij, en keek naar hem met medelvende ogen. |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 7:23 | |
| Crystalfly - Leader - Hoofdgrot
'Hoi.' zei Crystalfly tegen Moonpelt. Op een afstandje zag ze Darksmoke en Jaytail staan. Ze schrok van Jaytails poten, ze zagen er verschrikkelijk uit! Helemaal opgezwollen en rood! En het was Crystalfly's schuld. Er was echt een Medicine Cat nodig, maar de clan had er geen. Ze liep naar Jaytail en Darksmoke. 'Hallo.' zei ze. 'Jaytail, volgens mij gaat het echt niet goed met je poten. Heeft één van jullie verstand van kruiden?' And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷHariboƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 128
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 8:16 | |
| Jaytail/deputy/hoofdgrot
Jaytail was misschien wel gewond maar niet gek toen hij ''Wat erg dat je poten zo zijn, ik hoorde dat Crystalfly n de rest het helemaal niet erg vinden.'' dit hoorde en fluisterde terug. ''Oh ja? We waren 2 dagen weggeweest en ze zorgden voor me. Moonpelt en Crystalfly zorgde voor me en redde me van de wolven.'' Hij spitste zijn oren toen hij Crystalfly hoorde praten. 'Hallo.' Zei Crystalfly. ''Goedemorgen Crystalfly'' zei hij. 'Jaytail, volgens mij gaat het echt niet goed met je poten. Heeft één van jullie verstand van kruiden?' ''Het... Gaat wel hoor....'' zei hij kreunend want zijn poten begonnen nu meer pijn te doen Toen viel hij in elkaar door de pijn. ''Auw....'' kreunde hij. |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 8:31 | |
| Moonpelt - Counsil/Warrior - Hoofdgrot 'Hoi.' Zei Crystalfly, ze keek richting Jaytail en Darksmoke. Ze volgde haar blik en zuchtte bij het zien van de gewonde poten van Jaytail. Crystalfly liep naar hen toe en groette hen. Ze zuchtte en volgde haar. 'Jaytail, volgens mij gaat het echt niet goed met je poten. Heeft één van jullie verstand van kruiden?' Ze keek van Jaytail naar Darksmoke. Darksmoke was dan wel de Counsil van Crystalfly, ze vertrouwde hem niet. ''Het... Gaat wel hoor....'' Zei Jaytail. Maar na een paar seconden stortte hij in en kreunde; ''Auw....'' Wat had hij toch een pech... Ze moesten hem snel verzorgen... Lolly's zijn gigantisch lekker! - Spoiler:
Laatst aangepast door Brownkit op di 24 jan 2012 - 16:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 11:28 | |
| //Darksmoke//Counsil//hoofdgrot
Crystalfly en Moonpelt kwamen naar hen toe gelopen, precies op het verkeerde moment, de haat tegen hen wakkerde steeds meer aan in zijn borst, en diewilde ontsnappen, maar hij hield zich gedeist.''Ik loop wel even met Jaytail mee, Crystalfly, ik weet wel iets.'' en met zijn lichaam hiel hij Jaytail omhoog, hij steunde hem, terwijl ze naar de medicine cats den liepen. |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 13:48 | |
| Crystalfly - Leader - Hoofdgrot Jaytail zei dat het wel ging, maar zakte toen door zijn poten. Crystalfly wou hem helpen, maar Darksmoke was haar al voor. ''Ik loop wel even met Jaytail mee, Crystalfly, ik weet wel iets.'' zei hij. Crystalfly glimlachte 'Dat is heel fijn, heb je er iets bij nodig? Ik help anders wel even.' zei ze. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 15:59 | |
| //Darksmoke//Counsil//Hoofdgrot-Medcine cats Den//
'Dat is heel fijn, heb je er iets bij nodig? Ik help anders wel even.' zei Crystalfly, en Darksmoke stopte even, en keek over zijn schouder, zijn donkere ogen brandde in het lichaam van zijn leider.''Dat hoeft niet Crystalfly,'' Sprak hij sussend.''Het lukt me wel in mijn eentje.'' en hij troonde Jaytail mee. |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 16:36 | |
| Moonpelt - Counsil/Warrior - Hoofdgrot ''Ik loop wel even met Jaytail mee, Crystalfly, ik weet wel iets.'' Zei Darksmoke. Ze keek hem met wantrouwende ogen aan. Waarom deed hij zo stiekem, vroeg ze zich af. 'Dat is heel fijn, heb je er iets bij nodig? Ik help anders wel even.' Zei Crystalfly. Dat Darksmoke Counsil was, dat kon Moonpelt maar niet begrijpen. ''Dat hoeft niet Crystalfly,'' Zei Darksmoke. ''Het lukt me wel in mijn eentje.'' Ze keek hem na, en zei tegen Crystalfly; "Crystalfly? Zouden we niet even meelopen om te kijken wat de Medicine cat er van vind?" Lolly's zijn gigantisch lekker! - Spoiler:
|
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 18:56 | |
| Jaytail/Deputy/Hoofdgrot-Medicine cat den
''Ik loop wel even met Jaytail mee, Crystalfly, ik weet wel iets.'' zei Darksmoke. 'Dat is heel fijn, heb je er iets bij nodig? Ik help anders wel even.' zei Crystalfly daarachteraan. ''Dat hoeft niet Crystalfly, Het lukt me wel in mijn eentje.'' Zei Darksmoke. Jaytail voelde zich een klein beetje ongemakkelijk. Hij voelde dat hij geholpen werd. heel uit te verte hoorde hij Moonpelt praten. "Crystalfly? Zouden we niet even meelopen om te kijken wat de Medicine cat er van vind?" Hij was opgelucht dat Moonpelt dat aan Crystalfly vroeg. ''Wat ben je van plan Darksmoke?'' Vroeg hij met een bevelende stem,zoals een Deputy.
Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 18:59 | |
| //Darksmoke//Counsil//Medcine cats den//
''Het enige wat ik met jou van plan ben, Jaytail, is jou helpen.'' Sprak Darksmoke, zo dat Jaytail wist dat hij het goede bedoelde. Maar in zijn hoofd kwam het plannetje tot leven. Hij dreog het meestte gewicht van de twee, en terwijl ze de Medicine cats den inliepen, legde Darksmoke hem zachtjes op een mosnest.''Waar hebben we het gelaten.'' Mompelde hij. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 19:04 | |
''Het enige wat ik met jou van plan ben, Jaytail, is jou helpen.'' Sprak Darksmoke. Toen Jaytail op het mosnest ging liggen voelde hij pas hoe erg zijn poten pijn deden. ''Waar hebben we het gelaten.'' mompelde Darksmoke. Jaytail was even verward door de zachtaardigheid van Darksmoke. Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 19:07 | |
| //Darksmoke//Council//medcine cats den
Darksmoke trok wa papaverzaadjes uit een bol, en trippelde ermee naar Jaytail, zijn snode plan zou werken. Met papaver werd je moe, en dan kon je gemakkelijk op iemand inpraen, het was een soort van Hypnose. Met zijn neus duwde hij de zaadjes naar de Deputy, en wachtte rustig af, terwijl hij ging liggen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 19:17 | |
Darksmoke kwam terug met wat papaverzaadjes en duwde ze naar hem toe. De meeste katten worden daar suffig van maar Jaytail zelf word er niet suffig van maar de pijn trekt wel bij hem weg. hij at langzaam de papaverzaadjes op en wachtte af tot de pijn minder werd. Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 19:20 | |
| //Darksmoke//Counsil//Med. cat Den//
Jaytail at de papaverzaadjes op, en hij wachtte duidelijk, om de tijd te doden begon Darksmoke te praten.''Om nog terug te komen over wat ik net zei, het is waar, Crystalfly en Moonpelt geven geen snars om je, en Moonpelt al helemaal niet.'' De katerm oest rustig beginnen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 19:36 | |
| Jaytail/Deputy/Med.cat dem/
.''Om nog terug te komen over wat ik net zei, het is waar, Crystalfly en Moonpelt geven geen snars om je, en Moonpelt al helemaal niet.'' begon Darksmoke weer. Jaytail dacht bijzichzelf Niet weer hè? ''Oh ja? We waren 2 dagen weggeweest en ze zorgden voor me. Moonpelt en Crystalfly zorgde voor me en redde me van de wolven.'' Zei Jaytail daarop terug. ''Ze geven wel om me.'' gromde hij. Aardig vond hij hem wel dat hij dit deed maar met hem praten is nooit goed. Dat wist hij uit eigen ervaring met name nu. Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 19:42 | |
| //Darksmoke//Counsil//Medcine cats Den//
Jaytail leek hem niet te geloven, en het plannetje van Darksmoke liep stuk, maar hij waagde nog een kans.''Sorry, zo bedoelde ik het helemaal niet,'' Darksmoke boog zijn hoofd.''Maar, Crystalfly en Moonpelt deden dit alleen omdat het moest, maar ze geven natuurlijk wel om je, maar ze zien je liever gaan dan komen.'' Darksmoke pakte het voorzichtig aan. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 19:50 | |
| Jaytail/Deputy/Med.Cat den
''Sorry, zo bedoelde ik het helemaal niet,'' zei Darksmoke en boog zijn kop. ''Maar, Crystalfly en Moonpelt deden dit alleen omdat het moest, maar ze geven natuurlijk wel om je, maar ze zien je liever gaan dan komen.'' Nu werd Jaytail kwaad en begon hevig te zwiepen met zijn staart. '' Darksmoke ik weet niet wat jij hier probeert maar Crystalfly geloofd in mij. Dat ze jou nou niet heeft gekozen om Deputy te worden kan ik niks aan doen.'' gromde hij. Hij was nu behoorlijk pissig op Darksmoke. Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 24 jan 2012 - 19:54 | |
| Moonpelt - Counsil/Warrior - Hoofdgrot Moonpelt vertrouwde Darksmoke niet en sloop richting de Medicine cats den en luisterde ze af, voor het geval Darksmoke iets kwaads van plan was. Ze keek voorzichtig om het hoekje en zag dat ze het niet merkten dat ze daar zat. ''Om nog terug te komen over wat ik net zei, het is waar, Crystalfly en Moonpelt geven geen snars om je, en Moonpelt al helemaal niet.'' Hoorde ze van Darksmoke. Ze gromde, dat was niet waar! Hoe kon hij dat zeggen! ''Oh ja? We waren 2 dagen weggeweest en ze zorgden voor me. Moonpelt en Crystalfly zorgde voor me en redde me van de wolven.'' Ze snorde bij het horen hoe Jaytail hen verdedigde. ''Ze geven wel om me.'' Gromde Jaytail. Ze was blij te horen dat Jaytail haar en Crystalfly wel vertrouwde. ''Sorry, zo bedoelde ik het helemaal niet,'' Zei Darksmoke weer. ''Maar, Crystalfly en Moonpelt deden dit alleen omdat het moest, maar ze geven natuurlijk wel om je, maar ze zien je liever gaan dan komen.'' Weer een leugen, wat wil die Darksmoke nou? ''Darksmoke ik weet niet wat jij hier probeert maar Crystalfly geloofd in mij. Dat ze jou nou niet heeft gekozen om Deputy te worden kan ik niks aan doen.'' Zei Jaytail. Ze besloot zich in het gesprek te mengen, alsof ze niks had gehoord. Ze liep een stukje van de Medicine cat weg, en liep toen terug alsof ze nooit naast de ingang had gezeten. "En Jaytail? Hoe gaat het nu?" Vroeg ze onschuldig. Lolly's zijn gigantisch lekker! - Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg | |
| |
|
| |
|