|
|
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 31 jan 2012 - 16:21 | |
| Moonpelt - Counsil - Camp
''JAAAAA!!!'' Schreeuwde Thunderpaw enthousiast. ''Maar waren daar geen Wolven die Jaytail verwond hadden?'' Vroeg hij toen angstig. Ze zuchtte. "Ja dat klopt ja, dus is het extra belangrijk dat we gaan kijken of ze niet dichter bij het kamp zijn gekomen." Ze keek even rond en vervolgde toen; "Als je zeker wilt weten dat het niet verkeerd gaat kan ik je eerst wel een goede vechttechniek leren." Lolly's zijn gigantisch lekker! - Spoiler:
Thanks Mousechaser =D: Brownkit - Coalkit - Mizu - Tawnypelt - Thistleheart
|
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 31 jan 2012 - 18:18 | |
| || Rushcoat || Camp || Warrior ||
"Laat alle katten die zijn eigen prooi kan vangen zich verzamelen aan de rots voor een Ceremonie." De roestbruine kater was net het camp weer binnen gekomen. Hij had het hele drama van voorheen niet mee gekregen, iets waar hij zich eigenlijk best voor schaamde. Hij was niet voor niets een warrior geweest, maar nu leek het wel alsof hij gewoon te laf was voor dat soort dingen. Hij liep gedwee in de richting van de meeting en ging zitten. 'Vandaag zullen twee kits beginnen aan hun opleiding en apprentice worden. Sheepkit, kom naar voren. Jij zal vanaf nu bekend staan als Sheeppaw. Jouw mentor zal Rustcoat zijn. Rustcoat, leidt deze apprentice op tot een goede warrior.' Zijn heldere ogen werden groot van verbazing. Híj werd een mentor!? Hier moest een fout in zitten, dit kon gewoon niet. Echt niet! Maar hij merkte dat Jaytail, de Deputy, naar hem knikte, dus dan moest het wel zo zijn. Zijn ogen gleden over menigte in de hoop om Sheeppaw te vinden. Hij stond op en liep in de richting van de kersverse apprentice. "Ik zie je morgen," zei hij kalmpjes. Hij moest nu we leen hele strategie gaan uitdenken om deze kleine leerling te gaan helpen. En te trainen, ofcourse.
Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo)
"How beautifully leaves grow old. How full of light and color are their last days."
|
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 31 jan 2012 - 20:36 | |
| Thunderpaw/apprentice/Hoofdgrot
"Ja dat klopt ja, dus is het extra belangrijk dat we gaan kijken of ze niet dichter bij het kamp zijn gekomen." Zei Moonpelt. Thunderpaw knikte een beetje angstig. "Als je zeker wilt weten dat het niet verkeerd gaat kan ik je eerst wel een goede vechttechniek leren." vervolgde ze. ''Jaaaaaaaa!'' schreeuwde hij. hij wou de beste warrior worden aller tijden maar dat hield hij stil. ''Waar gaan we trainen?'' Vroeg hij weer enthousiast. Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 31 jan 2012 - 20:55 | |
| Crystalfly ~ Leader ~ Hoofdgrot Alles ging goed. Thunderpaw en Moonpelt leken het goed met elkaar te kunnen vinden. Rustcoat keek vooral verbaasd. Hopelijk vond hij het niet erg dat Crystalfly hem mentor had laten worden. Het had haar een goede manier geleken om het wat meer in de groep te krijgen. 'Jaaaaaaaa!' hoorde ze Thunderpaw schreeuwen. Nou, die was in ieder geval tevreden. Nu kon Crystalfly even uitrusten. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 31 jan 2012 - 21:00 | |
| Jaytail/Deputy/hoofdgrot
Jaytail zag de mentoren en de apprentice samen. Hij liep naar Crystalfly ''Je hebt goede mentoren gekozen Crystalfly'' Zei hij. ''Ik vind het fijn om te zien dat ze samen zo goed kunnen opschieten.'' snorde hij. Toen liep hij weg en liep terug naar de Medicine cats den voordat Icespirit hem niet meer zag. Hij pakte even snel een paar muizen mee en legde er een paar voor Icespirit neer. Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
|
| |
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 1 feb 2012 - 16:42 | |
| Whiteflower?Queen/hoofdgrot Whiteflower zat in de hoofdingang en zat een beetje voor zich uit te staren,toen zag ze Jaytail hoi jaytail,zij Whiteflower,Alles goed? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 1 feb 2012 - 16:50 | |
| Jaytail/Deputy/Hoofdgrot
Jaytail was terug gegaan naar de med. cat den maar verveelde zich en liep rustig terug naar de hoofdgrot. ''Hoi Jaytail'' hoorde hij iemand zeggen en draaide zich om en zag Whiteflower zitten. Hij liep er naar toe. ''Hoi Whiteflower'' zei Jaytail terug en ging bij haar zitten. ''Alles goed?'' vroeg Whiteflower daarna. ''Mwah...'' antwoorde hij ''Mijn poten doen nog steeds veel pijn... maar het gaat beter'' zei hij zo goed mogelijk. ''Binnenkort zal ik vast weer in het territorium zitten jagen'' zei hij. Maar hij wist dat dat nog niet ging gebeuren want zijn poten werden eigenlijk slechter. ''Ik moet even naar Icespirit.. Ik ben misschien later terug'' zei hij snel en liep rustig naar Icespirit. ''Icespirit? Ik heb nog meer last gekregen van mijn poten... Hoe komt dat?'' toen voelde hij zijn poten trillen en na een paar seconden lag hij weer op de grond doordat de poten weer zoveel pijn deden. Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 1 feb 2012 - 17:07 | |
''Jaaaaaaaa!'' Schreeuwde hij enthousiast. Ze glimlachte vrolijk. ''Waar gaan we trainen?'' Vroeg hij toen. Ze dacht even na. "In het underground forest." Zei ze toen. Ze kon hem eerst leren sluipen, en dan een beetje de basis technieken van het vechten, dan konden ze de grenzen patrouilleren, en misschien zelfs nog een muisje toevoegen aan de stapel. Lolly's zijn gigantisch lekker! - Spoiler:
|
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 1 feb 2012 - 17:16 | |
| Crystalfly ~ Leader ~ Hoofdgrot
Crystalfly liep een beetje rond. ''Waar gaan we trainen?'' hoorde ze Thunderpaw vragen."In het underground forest." antwoordde Moonpelt. Crystalfly liep naar de twee toen. 'Moonpelt, als jullie naar Underground Forest gaan, passen jullie dan goed op? Blijf dicht bij de ingang en verlies elkaar niet uit het oog. De wolven zijn waarschijnlijk nog niet weg.' Misschien was ze was overbezorgd, maar ze wist wat er met Jaytail gebeurt was en ze wilden niet dat dit zich zou herhalen of erger. Dat zou ze zichzelf niet vergeven. Ze liep richting de Medicine Cat's Den. Jaytail was daar ook. Vanaf een afstand zag ze hem vallen. Zo snel als ze kon rende ze naar hem toe. 'Jaytail, gaat het? Gaat het erger met je poten? Het komt vast door de vermoeidheid na de ceremonie. Ja toch, Icespirit? Daar kan het toch door komen?' Ze zou niet weten hoe Jaytail moe zou zijn geworden van de ceremonie, hij had immers niets hoeven doen, maar ze wilde het geloven. Dat ongeluk met de wolven was immers nog steeds haar schuld. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 1 feb 2012 - 17:22 | |
| Jaytail/Deputy/Med. cats den.
Jaytail hoorde een kat aanstormen. 'Jaytail, gaat het? Gaat het erger met je poten? Het komt vast door de vermoeidheid na de ceremonie. Ja toch, Icespirit? Daar kan het toch door komen?' hoorde hij Crystalfly zeggen. ''Ook hallo.'' zei hij grappig. ''Tja Crystalfly.... ik heb een paar keer gelogen. '' biechtte hij op. ''Het werd alleen maar slechter. Maar ik hield me vol dat de clan het nodig had om mij weer beter zien te worden.... maar het ging alleen maar slechter....'' hij liet zijn ogen zakken. ''Het spijt me Crystalfly.'' fluisterde hij. ''En het is niet gekomen omdat ik moe was..'' vervolgde hij. ''maar omdat.... omdat ik gewoon rondloop alsof er niks aan de hand is..'' Hij voelde zich schuldig. ''Het komt dus niet door de moeheid.....'' Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 1 feb 2012 - 17:28 | |
Vanuit haar ooghoeken zag Moonpelt Crystalfly op hen af komen. 'Moonpelt, als jullie naar Underground Forest gaan, passen jullie dan goed op? Blijf dicht bij de ingang en verlies elkaar niet uit het oog. De wolven zijn waarschijnlijk nog niet weg.' Zei ze. Moonpelt knikte en zei; "Ik weet het Crystalfly." Ze boog haar kop en vervolgde; "Ik blijf dicht bij de ingang en dan komen we gelijk wel terug, dan ga ik daarna wel op patrouille." Crystalfly liep naar de medicine cat den. Moonpelt keek naar Jaytail in de medicine cat den. Hij zag er heel slecht uit dacht ze verdrietig. "Thunderpaw? Ik zie je wel bij de ingang, ik moet nog even wat doen.." Ze liep richting de medicine cat den en hoorde Jaytail zeggen; "Het komt dus niet door de moeheid.....'' Ze liep de den binnen en vroeg bezorgd; "Jaytail? Gaat het wel goed met je?" Ze gaf hem een lik over zijn kop, en keek naar Crystalfly. Lolly's zijn gigantisch lekker! - Spoiler:
|
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 1 feb 2012 - 17:54 | |
| Crystalfly ~ Leader ~ Hoofdgrot ''Tja Crystalfly.... ik heb een paar keer gelogen. '' biechtte Jaytail op. ''Het werd alleen maar slechter. Maar ik hield me vol dat de clan het nodig had om mij weer beter zien te worden.... maar het ging alleen maar slechter....'' hij liet zijn ogen zakken. ''Het spijt me Crystalfly.'' fluisterde hij. ''En het is niet gekomen omdat ik moe was..'' vervolgde hij. ''maar omdat.... omdat ik gewoon rondloop alsof er niks aan de hand is..Het komt dus niet door de moeheid.....'' Crystalfly voelde zich ongelofelijk schuldig. Het was allemaal haar schuld. Doordat zíj niet had besloten terug naar de grot te gaan lag Jaytail nu hier. 'Jaytail, het komt wel goed. Icespirit kan je weer beter maken, ja toch Icespirit? Hij wordt toch gewoon beter?' zei ze. Het komt vast allemaal goed, zei ze tegen zichzelf, Icespirit maakt hem weer beter, niks aan de hand, het komt gewoon goed.Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Natas 36
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 1 feb 2012 - 19:54 | |
| Blackwhisper/Counsil/Hoofdgrot Blackwhisper zat in de hoofdgrot,ze had honger en pakte wat van de prooistapel en begon wat te eten,toen haar buikje rond was.stond ze op en ineens werd Blackwhisper heel erg duizelig ze wankelde wat rond en viel ineens flauw |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg zo 5 feb 2012 - 15:34 | |
Crystalfly bleef een hele tijd bij Jaytail. Plotseling hoorde ze een bons. Ze sprong op en rende de Medicine Cat's Den uit. Op een afstandje, dichtbij de prooistapel, zag ze Blackwhisper liggen. Ze rende naar haar toe. 'Blackwhisper?' zei ze, terwijl ze met haar neus tegen de Counsil aanduwde. 'Icespirit, kan je even komen?' riep ze in de richting van de Medicine Cat's Den. 'Er is iets met Blackwhisper!' Wat was er allemaal aan de hand? Het had zo'n mooie dag geleken, de ceremonie was goed gegaan, de nieuwe apprentices en hun mentoren waren tevreden geweest met Crystalfly's mentorkeuzes, en dit. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 7 feb 2012 - 15:43 | |
| Jaytail/Deputy/Med. den
Jaytail stond op om te gaan kijken. Toen hij zag wat er gebeurd was wist hij wat hij moest doen. Hij liep naar de openplek om te vertellen over de wolven. ''Katten van de clan! Ik weet dat ik geen Leader ben maar dit is belangrijk! Iedereen van de clan moet oppassen voor de wolven dat is duidelijk... Máár Niemand gaat er alleen op uit! Alle apprentices moeten worden gevergezelt met 2 Warriors. Warriors moeten altijd met zijn 2-en eropuit gaan! En meld het als de Wolven dichterbij komen! Dan kunnen wij ons voorbereiden!'' Jaytail liep weer weg van de openplek en keek naar Crystalfly. ''Zal ze het erg vinden?'' ging er door zijn hoofd |
|
Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 8 feb 2012 - 15:46 | |
|
Crystalfly ~ Leader ~ Hoofdgrot Crystalfly hoorde Jaytail roepen: ''Katten van de clan! Ik weet dat ik geen Leader ben maar dit is belangrijk! Iedereen van de clan moet oppassen voor de wolven dat is duidelijk... Máár Niemand gaat er alleen op uit! Alle apprentices moeten worden gevergezelt met 2 Warriors. Warriors moeten altijd met zijn 2-en eropuit gaan! En meld het als de Wolven dichterbij komen! Dan kunnen wij ons voorbereiden!'' Het eerste waar ze aan dacht was dat hij blijkbaar nog wel kon lopen, dat was fijn. Daarna bedacht ze pas dat het eigenlijk niet aan hem was om dat soort dingen te beslissen. Hij had het tenminste even tegen haar kunnen zeggen. Maar ach, hij werd later Leader en dan kon een oefening beslissingen nemen ook geen kwaad. Hij keek haar kant op en ze glimlachte om te laten zien dat ze het niet erg vond. Plotseling bedacht ze weer dat Blackwhisper flauwgevallen was. 'Jaytail,' riep ze. 'kom, er is iets met Blackwhisper!' Daarna zei ze tegen hem 'Gaat het eigenlijk een beetje met je poten? Je kunt nog lopen zo te zien.'
(lol, Silverstream heeft hetzelfde plaatje als ava als ik) |
| Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 15 feb 2012 - 16:29 | |
| Jaytail~ Deputy ~ Camp
'Gaat het eigenlijk een beetje met je poten? Je kunt nog lopen zo te zien.' dat was het enige wat hij kon horen. ''Ja het gaat wel.'' zei hij. ''Ik voel geen pijn meer'' zei hij. Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 29 feb 2012 - 20:23 | |
''Ja het gaat wel.'' zei Jaytail. ''Ik voel geen pijn meer'' 'Gelukkig.' zei Crystalfly. 'Zou jij hier even bij Blackwhisper kunnen blijven? Dan haal ik Icespirit.' Ze liep naar de Medicine Cat's Den in de hoop Icespirit daar te vinden. Ondertussen keek ze de Hoofdgrot rond of ze daar nog clanleden zag. Het was er rustig, de meeste katten waren op jacht in Underground Forest, maar hier en daar zaten groepjes katten te praten. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 6 maa 2012 - 14:08 | |
| Crystalfly ~ Leader ~ Hoofdgrot "Kan ik je even spreken Crystalfly"vroeg Goldenheart aan Crystalfly. Crystalfly antwoordde: 'Ja, natuurlijk, Goldenheart, wat is er?' Hopelijk was er niet weer iets met die wolven. Crystalfly was blij dat Jaytail de clan al had gewaarschuwd, dat maakte de kans in ieder geval een stuk kleiner dat er iemand gewond was geraakt. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg | |
| |
|
| |
|