|
|
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg vr 25 mei 2012 - 7:30 | |
| Nightkit/ Kit/ Underground forest
Chrystelfly stormde naar de Underground forest 'Moonlight? Moonlight!' schreewde ze. In paniek keek Nightkit rond, was er niemand meer?! '' Help! Moonlight word aangevallen door een wolf!" Schreewde ze doodsbang voordat ze naar Moonlight stormde. Ze kwam Darksmoke tegen die naar de kampingang stormde. Moonlight! Snel! Nightkit plukte snel wat kattenkruid. Wie weet hadden ze het nodig! Ze zag Moonlight net opzij springen voor de wolf die jankend tegen een boom botste. Snel trok het zich terug. "Moonlight!'' Schreewde ze doodsbang. Snel gooide ze het kattenkruid voor haar op de grond. "Eet op alsjeblieft" drong ze aan. Ze herinnerde zich Moonlights woorden " Kattenkruid werkt tegen bijna alles'' had de Midicine cat gezegd. Ze keek naar de Medicine cat, ze sprong van schrik naar achteren. Ze was zo erg gewond! Spinnenweb! herinnerde ze zich. " We hebben spinnenweb nodig" Miauwde ze zacht tegen Chrystelfly. |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg vr 25 mei 2012 - 7:35 | |
| Crystalfly ~ Leader ~ Underground Forest
ightkit kwam aangestormd en legde wat kattenkruid bij Moonlight neer. 'Nightkit, ga terug!' riep Crystalfly vanaf de rug van de wolf, waar ze opnieuw opgesprongen was. " We hebben spinnenweb nodig" miauwde Nightkit. 'Ik weet het, ik heb Darksmoke gestuurd om wat te verzamelen.' antwoordde de leader. Ze beet de wolf weer in zijn nek, op de plek waar ze dat daarnet ook al hadgeprobeerd. De wolf jankte. Crystalfly beet harder en krabde intussen ook zijn hele rug open. De wolf schudde haar van zich af en rende weg. Dit was hem teveel moeite voor een paar katten. Crystalfly zuchtte opgelucht en merkte nu pas hoe moe ze was. Ze ging liggen en wachtte op Darksmoke, die wel snel terug zou komen. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg vr 25 mei 2012 - 11:36 | |
| Darksmoke|Council|Underground Forest|
Zijn plan was mislukt. De wolf was gevlucht met een huil. Darksmoke keerde niet terug naar het kamp, halverwege had hij zich omgedraaid en ws hij rustig terug getrippelt, en kwam tot de ontdekking dat Moonlight niet dood was, en dat maakte hem razend. Zijn gezicht stond op onweer en hij trippelde weer naar de katten toe.''Fijn dat hij verjaagd is,'' sprak hij nu grimmig.
[Moonlight krijgt nu de voorspelling] |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg vr 25 mei 2012 - 15:31 | |
| Nightkit/ Kit/ Undreground forest
'Ik weet het, ik heb Darksmoke gestuurd om wat te verzamelen.' Riep de leader vanaf de rug van de wolf. Nightkit keek naar de wolf.Ze rende er even heen en beet in zijn poot. " Dit heeft dat stomme beest verdiend'' Dacht ze boos toen ze zich terug getrokken. Chrystelfly beet in de net van het dier. Jankend rende het weg. ''Fijn dat hij verjaagd is,'' Hoorde ze iemand achter haar zeggen. Het was Darksmoke, het spinnenweb was er niet. ''Darksmoke, ga dat spinnenweb halen!'' Riep ze boos uit ''Je weet toch best waar dat ligt?!" Vervolgde ze. Ze vertrouwde hem niet helemaal ,ookal was hij Consil. |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg vr 25 mei 2012 - 18:06 | |
''Fijn dat hij verjaagd is,'' hoorde Crystalfly achter zich de stem van Darksmoke. Ze draaide zich om en zag dat hij niks bij zich had. ''Darksmoke, ga dat spinnenweb halen!'' Riep Nightkit boos uit ''Je weet toch best waar dat ligt?!" Crystalfly was al moe en prikkelbaar en werd nu boos. 'Nightkit! Darksmoke is een counsilmember. Ik snap dat het belangrijk is maar je hoeft niet zo'n toon tegen hem aan te slaan.' zei ze boos tegen de kitten. Toen richtte ze zich tot de zwarte kater. 'Darksmoke, waarom heb je de spinnenwebben en poppy seeds niet gehaald?' vroeg ze rustig. Hij had vast een goede reden. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg vr 25 mei 2012 - 19:07 | |
| Darksmoke|Council|Underground forest
Darksmoke aarzelde even. Zijn donkere ogen waren duister en spraken geen enekele emotie uit.''Ik hoord het gejank, dus ik dacht dat hij jou te pakken had Crystalfly,'' Sprak hij toen. Zijn gezichtsuitdrukking was naar ongerust overgegaan. Hij draaide zich snel om.''Ik ga het meteen halen!'' Op een drafje liep hij weg. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg za 26 mei 2012 - 9:15 | |
'Nightkit! Darksmoke is een counsilmember. Ik snap dat het belangrijk is maar je hoeft niet zo'n toon tegen hem aan te slaan.' zei ze boos tegen haar. 'Sorry' Mompelde ze bijna onverstaanbaar. Ongerust keek ze naar Moonlight, ze lag nu languit op de grond. Nightkit kroop dicht tegen haar aan en begon heel zachtjes te spinnen. 'Darksmoke, waarom heb je de spinnenwebben en poppy seeds niet gehaald?' hoorde ze Chrystelfly rustig vragen. Nightkit sloot haar ogen. Even was het stil ''Ik hoorde het gejank, dus ik dacht dat hij jou te pakken had Crystalfly,'' Antwoorde Darksmoke. ''Vast, dat was al lang nadat ik jou was tegen gekomen." Dacht ze spottend, ze wist dat ze zo niet over hem mocht denken. Maar toch deed ze het, niemand kon haar horen. ''Hij verdiend het niet om Consil te zijn, hij had allang terug kunnen zijn met dat spinnenweb.'' Ze schrok van haar eigen gedachten, waarna ze weer naar Moonlight keek. Haar ogen werden troebel van verdriet. Zou ze het wel overleven?
(Moonlight, ben je er nog?) |
|
| |
Tanyaaaa 112
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg za 26 mei 2012 - 11:53 | |
| Moonlight/Med. cat/Onderground forest
Om zich heen hoorde ze gedemte stemmen. Naast haar zag ze vaag Nightkit staan. "Eet op alsjeblieft" drong ze aan. Moon herkende de geur van kattenkruid. Ze mompelde een vaag bedankje. We hebben spinnenweb nodig" zei Nightkit. Een glimlach verscheen rond haar lippen. Het kitten had zo te horen goed naar haar geluisterd. Ze wist zeker dat ze die als leerling wou. Ze zag nog net hoe de wolf wegrende. Tevreden sloot ze haar ogen.
[i] Ze zag iets heel vreemd, ze kon het gewoon niet beschrijven. Het leek alsof ze vanboven naar iets keek. Een zwart gestalte liep rond. Hij zat onder het bloed. Naast hem herkende ze zichzelf. Ze schrok de kater keek woedend. Toen vervaagde het weer, een nieuw beeld verscheen. Ze kon de kat nog steeds niet herkennen. een gemene grijns stond rond zijn lippen. Naast hem lach een dood lichaam. Maar, ze kon het lijk niet herkenen. Ze hoorde een vreemde stem die fluisterdeDarkness is rising. Watch out: there's no smoke without a fire..."
Met een schok opende ze haar ogen. Verwilderd keek ze om zich heen. Ze wou opstaan. Ze moest Cristalfly waarschuwen. Haastig krabelde overeind. Dat had ze beter niet kunnen doen, een pijnscheut schoot door haar zei. Ze zag verschillende katten. Ze ving nog net op hoe Nightkit zei: ''Darksmoke, ga dat spinnenweb halen!'' Riep ze boos uit ''Je weet toch best waar dat ligt?!" Ze kruende even. "Het licht gewoon in mijn den." Zei ze. Toen keek ze recht in de ogen van Nightkit. Haar ogen waren troebel van verdriet. "Rustig maar Nightkit het komt wel goed dankzij jou." Fluisterde ze. Ze wankelde een paar stappen vooruit. Waarna ze tegen een boom aanluende. Het was nog steeds wazig voor haar ogen. Ze mompelde iest bijna onverstaanbaars. " Breng me alstjeblieft naar mijn den." Smeekte ze.
Laatst aangepast door sealife op zo 27 mei 2012 - 21:51; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg za 26 mei 2012 - 14:08 | |
| "Rustig maar Nightkit het komt wel goed dankzij jou." Stelde Moonlight haar gerust. Weifelend keek ze haar aan. " Breng me alstjeblieft naar mijn den." Smeekte ze. Nightkit keek neet Chrystelfly, zelf kon ze haar niet dragen. 'Wil jij haar alsjeblieft naar haar den brengen?' Vroeg ze aan he leader. 'Zelf kan ik haar niet dragen.' Tot haar schrik zag ze dat ook de leader er niet al te best uitzag. Ze keek naar de portie kattenkruid die over was en bracht het naar Chrystelfly. 'Eet op alsjeblieft, je hebt het nodig.' Drong ze vriendelijk aan. Hopenlijk kwam Darksmoke snel, okal vertrouwde ze hem echt niet. Ze had hem nodig. "We kunnen hier niet blijven, stel dat het dier terug komt met versterking!" Miauwde ze onrustig. Ze probeerde Moonlight te steunen naar de kant van het camp. Even keek ze om daar Chrystelfly, zij was tenminste nog net sterk genoeg om achter hun aan te sjokken. |
|
| |
131
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg za 26 mei 2012 - 14:34 | |
| ||Darksmoke||Council||Underground Forest||
Snel kwam hij aangerend met het spinrag.''Hier is het,'' en hij legde het voor Nighkit, terwijl hij haar vriendelijk aankeek.''Dit bedoelde je toch?'' en hij wendde zich naar Moonlight. Hij liep naar haar toe en keek haar bezorgd aan.''Gaat alles wel goed Moonlight? Kan ik iets doen?'' Volle bezorgdheid stond in zijn ogen. Hij onderzocht de kat eens goed met zijn donkere ogen.
[Sealife, graag ff je post edditten, je weet neit dat het Darksmoke is, en prop ff de procephy erin (:] Redfur-Blacksoul-Silverwhisper-Tigerwing-Hoeps-Moonspell-Lavenderkit- |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg za 26 mei 2012 - 14:48 | |
| Nightkit/ kit/ Underground forest
Darksmoke kwan aangerend ''Hier is het,'' miauwde hij en legde het spinrag voor Nightkit, terwijl hij haar vriendelijk aankeek. Ze wist niet wat ze hier van moest denken, wou hij haar vertrouwen winnen? Of was hij naar het goede pad gegaan? Nightkit nam een besluit, hij kon zo snel niet veranderd zijn- hij wou haar vertrouwen winnen. Darksmoke trippelde naar Moonlight. Zijn gezicht kon ze niet zien maar ze wist dat hij wel aardig moest kijken.''Gaat alles wel goed Moonlight? Kan ik iets doen?'' Vroeg Darksmoke ongerust. Nightkit keek van Moonlight naar Chtystelfly en terug. Ze koos voor Moonlight en scheurde het spinnenweb in tweën, de andere helft was voor Chrystelfly. Ze trippelde naar Moonlight en duwde har zachtjes op de grond. Het spinnenweb liet ze op een wond vallen, en duwde er zachtjes op met haar neus. 'Doe ik het zo goed?' Vroeg ze zachtjes aan de Medicine cat. Ze keek naar Darksmoke, hij had geen papaverzaadjes bij. 'ach, kan hij ook niet dragen.' Dacht ze. ' Darksmoke, ik weet dat je hard hebt gerend. Maar wil je nog even een bol met papavenzaden halen?' Vroeg ze vriendelijk. Ze durfde het niet aan om Chrystelfly en Moonlight bij hem alleen te laten. ' Je hoeft je neit te haasten, wij kunnen wel even wachten' voegde ze eraan toe. Ze ging weer verder met het behandelen van Moonlights wonden. ' Chrystelfly, ga jij maar liggen' miauwde ze met haar rug naar de leader toe. 'Zo, zijn wij even alleen.' Dacht Nightkit opgelucht dat Darksmoke weg was. Tenslotte hadden deze katten pijn. Ze had ooit gezien dat als er katten pijn hadden, Moon ze papaverzaden gaf. |
|
| |
Lyan =3 83
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg za 26 mei 2012 - 15:32 | |
| Flowerheart || Young Warrior || Camp/Underground Forest
Rustig hield ze op met ijsberen, ze besloot om even te gaan jagen in het Underground Forest. Met kalme stappen liep Flowerheart naar een van de gangen, ze wist precies welke ze moest hebben. Ze stapte de linkergang in en kwam al snel bij het bos. Ze sloop langs een paar struiken en rook een muis, ze zag het grijze beestje al snel en sloop eropaf. Ze sprong op de muis en voordat ze het kon doden hoorde ze stemmen, ze keek op en het muisje rende weg. Had iemand een goede reden om een goede jacht te verstoren? Ze stond op en liep richting de stemmen, ze zag vogels overvliegen en ze dacht gelijk aan zichzelf. Als zij nou kon vliegen, met prachtige vleugels die bij haar vacht paste. Flowerheart merkte niet dat ze bij een groepje katten kwam, waaronder Darksmoke. Ze had die kat nooit echt vertrouwd, maar de laatste tijd legde ze het er maar bij neer, waarschijnlijk was Darksmoke gewoon een loyale kat. Toen ze de stem van hem hoorde schrok ze op van haar dagdroom, snel sprong ze achteruit een paar struiken in, hopend dat hij haar niet gezien had. Ze bleef een tijd in de struiken zitten en haar gedachten vielen alweer ergens anders naar toe. You loved me and I froze in time Hungry for that flesh of mine But I can't compete with a she wolf who has brought me to my knees What do you see in those yellow eyes Cause I'm falling to pieces |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg zo 27 mei 2012 - 8:15 | |
Crystalfly liep achter Moonlight en Nightkit aan, bezorgd naar Moonlight kijkend. Darksmoke was snel weer teruggekomen met spinnenwebben, dat was mooi. Ze hoorde hoe Nightkit hem vroeg poppy seeds te halen en ze glimlachte. Nu klonk ze tenminste wat vriendelijker tegen de kater. 'Crystalfly, ga jij maar liggen' zei Nightkit tegen haar. Crystalfly schudde haar hoofd. 'Het gaat prima met me,' zei ze geruststellend. Goed, dat was niet helemaal waar: haar staart zat in een vreemde hoek en bloedde en haar linker voor- en achterpoot deden pijn van de val van de rug van de wolf. Ze liet echter niets merken en zorgde ervoor dat ze niet hinkte en dat ze haar gezicht niet vertrok als er weer een pijnscheut door haar staart trok. Een leider kon geen zwakte tonen. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg zo 27 mei 2012 - 8:42 | |
'Het gaat prima met me,' Antwoorde de leader. Nightkit draaide zich om en keek naar Chrystelfly, "Met je oor zo te zien niet, ga toch maar liggen dat bloeden moet stoppen." Miauwde Nightkit. Haar ogen stonden vol pijn, ze moest haar op de grond kijken. Ze wou vast tonen dat ze niet zwak was- dat wilde nog niet zeggen dat ze geen behandeling mocht-. ' Darksmoke komt zo terug met de poppy seeds" Fluisterde ze tegen Moonlight voordat ze naar chrystelfly trippelde. Hopelijk deed Darksmoke er niet al te lang over, deze katten hadden de poppy seeds dringend nodig. 'Ik kan zo niet bij je oor dus wil je toch even gaan liggen?' Vroeg ze vriendelijk door het spinrag door. |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg zo 27 mei 2012 - 8:46 | |
| Darksmoke|Council|Underground forest|
Met een slome pas liep Darksmoke weer terug naar de plek, zo bespaarde hij tijd om na te denken, wat een naieve katten waren het.''Ze moesten eens horen wie er hier allemaal achter zat.'' En hij lachtte kil. Hij naderde de plek, en schudde zijn vacht wat door elkaar, en deed een nieuwe poging, vriendelijkheid in zijn ogen te krijgen. Hij rende haastig naar de plek toe.''Hier zijn de poppyseeds nightki, ik moest ze even zoeken.'' Zijn borst ging zwaarademend op en neer, alsof hij hard had gerend. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg zo 27 mei 2012 - 9:01 | |
| Nightkit/ Kit/ Underground forst
Nightkit draaide zich om toen ze poten hoorden roffelen, het was Darksmoke. ''Hier zijn de poppyseeds Nightkit, ik moest ze even zoeken.'' Miauwde de consil. Hij had gerend zag ze aan zijn snelle ademhaling 'Vast het laatste stukje." Dacht ze minachtend. 'Dankjewel.' Snorde ze- ze was vreselijk goed in nep snorren, wat nu heel goed vanpas kwam-. Ze verdeelde de poppy seeds in tweën de ene helft gaf ze aan Moonlight en de andere aan Chrystelfly. 'Dit is genoeg he?' Vroeg ze aan Moon, toen ze de poppy seeds voor haar neergooide. Ze ging zitten terwijl ze naar de katten keek die de poppy seeds oplikten. Ze liep weer naar Chrystelfly en gooide het spinnenweb op een wond in haar staart. Zachtjes begon ze erop te drukken, terwijl ze Darksmoke in haar ooghoeken in de gaten hield. Ze vertrouwde hem geen haar meer. |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg zo 27 mei 2012 - 9:31 | |
Darksmoke kwam terug met de poppy seeds. Aan zijn ademhaling te horen had hij het hele eind gerend om zo snel mogelijk terug te zijn. Ondanks haar protest, drukte Nightkit spinrag op haar wond. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Tanyaaaa 112
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg zo 27 mei 2012 - 21:54 | |
| Moonlight/Med. Cat/ Onderground forest.
Weer kreunde ze. 'Doe ik het zo goed?' Vroeg nightkit. Ze knikte. Ze voelde hoe het Spinnenrag op haar wonden werd gedrukt. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg ma 28 mei 2012 - 10:05 | |
Nightkit stapte naar de bol met poppy seeds. Een beetje onhandig pakte ze het op en trippelde ermee naar Moonlight. Ze schudde met haar hele kop waardoor er wat poppy seeds op de grond vielen. Hetzelfde deed ze met Chrystalfly. Een beetje vermoeid legde ze de poppy seeds op de grond. Ze trippelde weer naar Chrystalfly. ' Misschien is het een idee om elke warrior te leren, zichzelf te verdedigen als die tegenover een wolf staat' Even haalde ze adem ' De warriors moeten het meeste aandacht hebben, die kunnen het hun Aprentices weer leren, maar de Elders en Queens moeten ook wat meekrijgen.' Ze was verbaasd over haar woorden, die waren zo..zo volwassen! Ze keek naar Darksmoke, Moonlight en Chrystalfly. Zij leek de sterkste en betrouwbaarste hier. Éen vraag spookte door haar hoofd. Hoe kreeg ze deze katten hier weg? |
|
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg | |
| |
|
| |
|