FireflyClan - rpg - Pagina 9

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

FireflyClan - rpg

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Brownkit
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 9 DPKsfdL
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 9 Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 22:26

Moonpelt - Warrior - Hoofdgrot

Toen ze bijna bij de uitgang was, hoorde ze een bekende stem. '' Goedemorgen Moonpelt.'' Zei Jaytail. Ze draaide zich om. "Goedemorgen Jaytail" Zei ze vrolijk. ''Hoe gaat het met je?'' Vraagt hij. "Goed hoor, en met jou?" Ze was wel een beetje moe, maar ze was te vrolijk om daar op te letten. En met het kamp ging het ook zo goed. ''Ik heb je lang niet gesproken...'' Zei hij toen. Ze bedacht dat dat waar was. Ze waren zo druk geweest. De brand had bijna alles vernield, dus ze hadden de afgelopen tijd veel werk. Ze knikte. ''Weet je nog toen ik gepakt werd door een wolf?'' Zei hij toen en hij ging zitten. Ze knikte weer, ging ook zitten en zei; "Ja dat weet ik nog..." ''Dat waren mooie tijden.'' Murmelde hij. Dat was het inderdaad, maar het was wel vreselijk om te bedenken dat hij wel dood had kunnen zijn. Ze was blij dat dat niet zo was. Ze kon zich niet bedenken dat een van haar allerbeste vrienden, ook al hadden ze elkaar zo lang niet gesproken, niet meer zou leven. Ze rilde bij het idee. Ze glimlachte toen weer naar hem.

Lolly's zijn gigantisch lekker! Very Happy

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparklepaw
Member
Ya epic Tazmaria girl
101

CAT'S PROFILE
Sparklepaw
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 9 Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 22:59

Sparklekit // Kit // Nursey/camp

Sparklekit sprong op uit haar nestje. Ze wist heel goed was voor dag het vandaag was! Vandaag was het precies 2 manen geleden dat het vuur was geweest. Ze had de leader nog kunnen redden. na de brand, slapend in de afgebrande Nursey, had ze dé droom gehad. Zo noemde ze het; dé droom. ze had Moonstar weer gezien. "Goed gedaan, jonge krijger. Je hebt het geweldig gedaan. Je hebt je krachten nu niet meer nodig." toen raakte de StarClan kat het neusje aan. Een felle vlam schoot door Sparklekit heen. Ze voelde zich weer klein, maar nog steeds dapper. Ze glimlachte naar de kater, en Moonstar begon de vacht van Sparklekit te likken, die onder het roet zat. Toen werd ze wakker. Sparklekit glimlachte nog eens en schudde de as uit haar witte vacht. Haar blauwe ogen fonkelden, als de sterren aan de hemel. Ze liep het nog een beetje zwarte kamp op. Haar pootjes zaten nu al onder het as, en ze keek nog eens het kamp door. Het meeste was al weer aardig hersteld. Een vuurvliegje danste voor Sparklekits neus. Ze volgde het beestje nauwkeurig. Met een slag sloeg ze het op de grond. Een wolkje as en roet maakte sparklekits vachtje gruizig. Dat haatte ze echt. Ze begon haar vacht zorgvuldig te likken, maar toen herinnerde ze zich weer dat het niet goed was. Ze was al een keer bijna in het as gestikt. Net te laat dacht ze dit, en ze begon al te hoesten. Wankelend liep ze naar de Medicine cat, die aan het praten was met de Deputy, en ze kuchte verder. "As... Keel... Au... Help!" zei ze tegen de medicine cat. Ze kuchte nog eens, het hoesten bleef maar doorgaan. "Help... Me... Dan" zei ze tussen het hevige hoesten door.

FireflyClan - rpg - Pagina 9 29d7502
xXI'm only answering your call tonightXx
xXI'm only answering your lust for lifeXx
xXBelieve me, you're the only oneXx
xXSparkle in my mindxX
stamps:

Tailstorm
Member
641
Actief

CAT'S PROFILE
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 9 Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 9:40

Hillfur || Old Warrior || Camp

Met gesloten ogen zat de oude kater voor de kampingang, hij was niet meer zo actief als hij vroeger was, hij werd oud en het werd tijd dat hij zich bij de elders ging voegen. Maar dat zou Crystalfly moeten bepalen. Als zij vond dat hij nog een warrior moest blijven, was dat zo.

Flowerheart || Young warrior || Forest

Met lichte stappen sprong en liep de jonge poes vrolijk door het bos. Het beviel haar wel, het was een prachtig bestaan in de FireflyClan. Even stopte Flowerheart om te kijken of er iemand in de buurt was.

Hillfur is nu nog een warrior..

FireflyClan - rpg - Pagina 9 2hnur6f

Blacksoul
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 9 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 9 Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 13:56

Darksmoke|Council|Forest

''Ja ik kom eraan Crystalfly!'' Riep hij. Hij grijnsde donker naar de Deputy en Moonpelt. Snel zouden ze voor hem vallen. Hij trippelde snel achter Crystalfly aan.''Het bos is al weer aardig op gang gekomen, dus de prooi is nu in overvloed, als we ons nou even splitsen, jij links, ik rechts?'' Sprak hij vragend. Alleen aardigheid was nog te lezen in zijn ogen, maar van binnen begonnen de radertjes van een moord te werken.

FireflyClan - rpg - Pagina 9 Blacksoul1
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 9 Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 14:10

Nightkid stapte de nursey uit. Ze schudde de as uit haar vacht, er was een brand geweest had iemand haar verteld toen ze net binnen was. Ze zat pas sins gister bij de Fireflyclan. Ze keek rond, wat was het hier toch mooi.''Ja ik kom eraan Crystalfly!'' Hoorde de kitten ineens. Vragend keek ze rond, eens even kijken wie dat waren. Ze vond dat ze maar eens iemand moest leren kennen. Ze trippelde naar de plek waar de stem vandaan kwan. Een doorgang naar een bos zag ze. Toen ze voor de ingang van het bos stond zag ze 2 katten. Een zwarte en de andere kon ze niet zien. "Hallo" piepte ze opgewonden.

FireflyClan - rpg - Pagina 9 X4hvs5
FireflyClan - rpg - Pagina 9 Bit5xs
Crowcall
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 9 Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 9 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 16:16

Crystalfly ~ Leader ~ Underground Forest

Darksmoke riep dat hij eraan kwam en Crystalfly liep verder richting het bos. Ze ging de tunnel er naar toe in. Aan het eind van de gang kwam Underground Forest tevoorschijn. het was hier lichter dan in de Hoofdgrot, want de lichtbloemen waren veilig gebleven voor het vuur. Darksmoke voegde zich bij haar. ''Het bos is al weer aardig op gang gekomen, dus de prooi is nu in overvloed, als we ons nou even splitsen, jij links, ik rechts?'' hoorde ze zijn stem. Ze keek hem even aan en knikte. "Hallo" hoorde ze opeens iemand piepen. Ze herkende de stem van Nightkit. Ze draaide zich om. 'Nightkit, je weet toch dat je hier nog niet mag komen? Je bent nog geen apprentice, dus je moet in het kamp blijven. Het kan gevaarlijk zijn voor een kitten, zelfs al is het zo'n sterke stoere kitten als jij.' zei ze vriendelijk en ze gaf Nightkit een likje over haar kop. 'Ga terug naar de Hoofdgrot, misschien heeft een elder nog een leuk verhaal om te vertellen.' Ze dacht dat ze de kitten nu wel genoeg overgehaald had. Ze draaide zich weer om en liep naar de bomen. Ze ging linksaf, zoals ze met Darksmoke had afgesproken en de witte poes verdween tussen de bladeren.

Al gauw pikte ze de geur van een eekhoorn op. Ze volgde de geur en zag al gauw de rode pluistaart van het dier. Geruisloos besloop ze het wezentje. Hij merkte haar niet op. Toen ze dichtbij genoeg was sprong ze. het was te laat voor de eekhoorn om te vluchten en de FireflyClan leider doodde het beestje met één beet. Het bloed stroomde in haar mond. Opeens hoorde ze geritsel. Het was vast nog een prooi, dacht ze, eerst deze eekhoorn begraven. Ze keerde haar rug naar het geluid en legde de eekhoorn neer om er wat aarde overheen te gooien, zodat ze hem later op kon halen.

And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me

Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 9 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 16:27

Nightkit draaide zich om toen ze Crystalfly hoorde'Nightkit, je weet toch dat je hier nog niet mag komen? Je bent nog geen apprentice, dus je moet in het kamp blijven. Het kan gevaarlijk zijn voor een kitten, zelfs al is het zo'n sterke stoere kitten als jij.' Ze zei het vriendelijk dus gaf ze maar toe. Ze kreeg een lik over haar kop. 'Ga terug naar de Hoofdgrot, misschien heeft een elder nog een leuk verhaal om te vertellen.' Crystalfly draaide zich om en liep een tunnel in. Nightkit keek haar nog weifelend na maar besloot toch om te draaien. 'Ik zal het wel een andere keer proberen' dacht ze vastbesloten toen de naar de hoofdgrot liep.

Laatst aangepast door .Nightkit op do 17 mei 2012 - 10:27; in totaal 1 keer bewerkt
Sealife
Member
Tanyaaaa
112

CAT'S PROFILE
Sealife
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 9 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 20:05

Moonlight/Med. cat/ Gewoon kamp.

Rustig staarde de poes voor zich uit. Het leek alsof ze naar niets keek. Maar eigenlijk keek ze naar alles. De aprentice's kits warior's. Ze zuchtte even. Eigenlijk verveelde ze zich een beetje. Ze had niemand om mee te praten. Tja ze had nou eenmaal een belangrijke taak. Daar was ze voor opgeleid. Ze vond het jammer dat zij geen leerling had. Nogmaals zuchtte ze. Plotseling kwam er een kat op haar af. "Hallo!" riep ze. Perongeluk iets te hard. Maar ze was gewoon blij. Een glimlach verscheen op haar gezicht.
Iciclea
Member
Ya epic Tazmaria girl
115

CAT'S PROFILE
Iciclea
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 9 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 23:56

Sparklekit // Kit // camp

Sparklekit kuchte en zuchtte nog een paar keer. "Hallo!" zei de medicine cat.. Hij kuchte nog eens luid, de Undergrownd forest leek het nog wel te kunnen horen! Hij had zojuist zijn vacht afgelikt die onder het as zat, terwijl dat eigenlijk niet mocht. Ze stikte er vaak in en de Medicine Cat moest haar vaak helpen. "As... Keel...Help!" kreunde ze tegen Moonlight. Als er iets was dat Sparkle haatte, was het vies zijn. Ze kreunde nog een paar keer en keek naar de Medicine Cat.

FireflyClan - rpg - Pagina 9 Icil
..:Gast, moonlight shines on my black and white fur, and shall blind you, like the sun shining into your eyes:..
..:Find the perfect in the moonlight:..

Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 9 Icon_minitimedo 17 mei 2012 - 10:35

Nightkit/Kit/Camp

Nightkit keek rond door het kamp, wat kon ze doen?! Haar blik bleef hangen op 2 katten, Moonlight en Sparklekit zag ze. Sparklekit zat onder de as, bij haar viel dat gelukkig amper op. Ze trippelde er heen. Toen ze uiteindelijk in de buurt van de twee katten. "Hallo!" riep de medicine cat. Ze schrik er van en sprong in de lucht, maar ze snapte haar wel. Het zou een eenzaam leven zijn als Medicine cat. Sparklekit kuchte nogal hard waarna ze hulpeloos piepte "As... Keel...Help!". Nightkit zette grote ogen op, ze was vergeten dat ze eigenlijk niet mocht laten weten dat ze er was. " Snel, help haar Moonlight!!" schreewde ze hulpeloos in het rond kijkend, alsof ze er iets kon ontdekken om haar te helpen.

Petalcloud
Member
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 9 Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 10:48

Crystalfly ~ Leader ~ Underground Forest

Crystalfly ving nog een muis en besloot toen terug te gaan naar het kamp. 'Darksmoke,' riep ze naar de counsilmember 'ik ga terug, kom je ook?' Ze liep in de richting van de Hoofdgrot-Underground Foresttunnel aangekomen in het kamp bracht ze de twee prooien naar de prooistapel en maakte even een rondje door het kamp om te kijken of alles overal goed ging. "Snel, help haar Moonlight!!" hoorde ze opeens iemand roepen. Crystalfly rende naar de katten toe en zag Sparklekit die kuchte. Crystalfly begreep dat de kitten weer as had opgelikt. Moonlight zou haar wel kunnen helpen, dat had ze de laatste tijd vaker gedaan. Toch keek de leuder van FireflyClan ongerust toe.

FireflyClan - rpg - Pagina 9 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
***Nightpaw
StarClan
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 9 Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 11:21

Moonlight/Med. cat/camp.

Ze schrok toen ze zag wie haar met een bezoekje vereerde. De vacht van het kitten zat onder het as. Het kitten kuchte luid. "As... Keel...Help!" kreunde ze. Meteen voelde ze medelijden. Ze kon uit de situatie opmaken wat er was gebeurd. Waarschijnlijk had het kleine poesje zijn viese vacht afgelikt. Vroeger had ze dat ook wel eens gedaan, nog steeds had ze daar spijt van. Plottseling kwam een ander kit aangelopen. " Snel, help haar Moonlight!!" schreeuwde het. Ze herkende Nightkit. "Ik zal mijn best doen nightkit." Beloofde ze hem. Snel liep ze haar hol in. Ze baalde ervan dat haar kruiden bijna op waren. Toch pakte ze het laatste beetje van wat ze nodig had. Met de kruiden in haar mond liep ze weer naar buiten. Daar aangekomen legde ze het voor Sparklekit neer. "Hier eet maar, het smaakt een beetje vies maar het moed nou eenmaal." Mauwde ze. Ze zag Crystalfly aankomen. De leider keek ongerust toe. Moonlight liep naar haar toe. "Rustig maar, het komt wel goed. Fluisterde tegen de leider. "Trouwens ik heb nieuwe spullen nodig, weet je iemand die mee kan?" vroeg hij.

FireflyClan - rpg - Pagina 9 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 9 Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 17:26

Nightkit/Kit/Camp

In paniek keen ze Moonlight aan "Ik zal mijn best doen Nightkit." Beloofde ze. Snel liep ze haar hol in. Even was ze weg. Met de kruiden in haar mond liep ze weer naar buiten. Ze ging voor Sparklekit staan en gooide het voor haar neer. "Hier eet maar, het smaakt een beetje vies maar het moed nou eenmaal." Mauwde ze, waarna ze naar Christerfly liep. Nightkit had haar nog niet opgemerkt. Ze luisterde naar wat Moonlight tegen haar zei. "Rustig maar, het komt wel goed. Fluisterde zachtjes. Ze kon het moeilijk verstaan maar toch lukte het. "Trouwens ik heb nieuwe spullen nodig, weet je iemand die mee kan?" vroeg hij daarna. Nightkit dacht na, zou zij gaan? Als ze de kans nu niet greep kon ze zich dadelijk een potje gaan vervelen. 'Ik wil wel meegaan' vroeg ze, blij dat ze iets te doen had.

***Nightpaw
StarClan
446

CAT'S PROFILE
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 9 Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 17:59

Moonlight/Med. cat/camp.

ZE schrok toen Nightkit iets zei. 'Ik wil wel meegaan' formuleerde het kit. ZE knikte bedachtzaam. Wat ze ging doen kon gevaarlijk zijn, maar aan de andere kant... Het kleine kitten zal er veel van leren. Bovendien mischien zou ze hem zelfs als een apprentice kunnen behandelen. Ze moest even nadenken. Toen nam ze een besluit. "Okee je mag mee, maar blijf bij me in de buurt. En luister naar me. Bovendien moet Cristalfly het ook goed vinden. Anttwoorde ze tenslotte. Ze keek vragend naar hun leider. Mag ze mee? leken haar ogen te zeggen.

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 9 Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 18:19

Moonlight leek te schrikken van haar vraag, of het lag aan het moment. Aan haar ogen zag je dat ze aan het nadenken was. Plotseling was ze weer op de wereld. "Okee je mag mee, maar blijf bij me in de buurt. En luister naar me. Bovendien moet Cristalfly het ook goed vinden." Antwoorde ze. Nightkit keek haar blij aan. "Oke, ik zal heel dicht bij je blijven en heel goed naar je luisteren!" Antwoorde ze blij, maar Moonlight keek al naar Christelfly. Nightkit keek haar smekend aan.

***Nightpaw
StarClan
446

CAT'S PROFILE
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 9 Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 19:12

Moonlight/Med. cat/camp.

"Oke, ik zal heel dicht bij je blijven en heel goed naar je luisteren!" Ze keek het kitten aan. Aan haar ogen zag ze dat Nightkit het meende. Ze knikte even. "Dat geloof ik best. Antwoordde ze. Het viel haar op dat Nightkit smekend naar hun leider keek. Ze tikte zachtjes tegen Nightkits zijn schouder. Ze tripelde naar haar hol. Ze wenkte even met haar staart naar Nightkit. Als teken dat het kleintje mocht komen. Toen ze tegen over Moonlight zat begon ze. "Ik weet dat je het kunt, en als het dus niet mag smokel ik je wel mee naar buiten. Fluisterde ze. Met een gezicht alsof er niks gebeurd was stapte ze naar buiten. "Mag ze nou mee of niet?" vroeg Moon ongeduldig aan de leider. Ze hoopte echt dat het kleine kitten mee mocht.

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Petalcloud
Member
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 9 Icon_minitimeza 19 mei 2012 - 7:37

Crystalfly ~ Leader ~ Camp

Crystalfly dacht even kort na. Toen zei ze: 'Oké, Nightkit mag mee, maar jullie moeten bij elkaar blijven. Moonlight, als er iets gebeurt ga ik ervan uit dat jij Nightkit beschermt.'

FireflyClan - rpg - Pagina 9 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 9 Icon_minitimeza 19 mei 2012 - 10:50

Nightkit/ Kit/ Camp

Moonlight knikte even, ze had het dus wel gehoord. "Dat geloof ik best.'' Antwoordde ze. Nightkit voelde dat Moonlight op HAAR schouder tikte. ZE keen naar Moonlight die naar haar hol tripelde. Ze wenkte HAAR met haar staart. Nightkit trippelde Moonlight achterna. Toen ze tegen over Moonlight zat begon ze. "Ik weet dat je het kunt, en als het dus niet mag smokel ik je wel mee naar buiten. Fluisterde ze. Nightkit keek haar even blij aan. Met een gezicht alsof er niks gebeurd was stapte Moonlight weer naar buiten. ZE deed haar maar snel na en liep achter haar aan. "Mag ze nou mee of niet?" vroeg Moonlight ongeduldig aan de leider toen ze tegenover haar stonden. Even dacht Chrustelfly na.'Oké, Nightkit mag mee, maar jullie moeten bij elkaar blijven. Moonlight, als er iets gebeurt ga ik ervan uit dat jij Nightkit beschermt.' Antwoorde ze. Nightkit had even de behoefte om het uit te schreeuwen van geluk, maar wat als ze dan als nog niet mee mocht? In plaats daarvan sprong ze blij in het rond, waarna ze tegenover Moonlight ging staan. Met grote ogen keek ze haar aan.

***Nightpaw
StarClan
446

CAT'S PROFILE
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 9 Icon_minitimeza 19 mei 2012 - 11:17

Moonlight/Med. cat/camp

Opgelucht luisterde ze naar het antwoord van Crystalfly. "Ik beloof dat ik goed zal opletten." Zei ze. Naast haar begon Nightkit wilde sprongen te maken. "Nou laten we dan maar gaan." Zei ze tegen het kit. Ze ging even zitten. Met lange halen begon ze haar vacht te wassen. "Les een kleine Nightkit." Begon ze. "Medicine katten zien er altijd netjes uit." Ze glimlachte, ze had respect voor het kleine kit. "Dus ga je maar snel wassen. Ze ging weer door met wassen. Toen ze vond dat ze schoon genoeg was stopte ze. Ze stond op en liep naar de leider van de Fireflyclan. "Ik moet je wat vertellen. Siste ze in haar oor. " Ik vind dat Nightkit het in zich heeft, later wil ik haar graag als mijn leerling. Als zei dat ook goed vind. Ze hoopte vurig dat Nightkit het goed vond. En Cristalfly natuurlijk ook.

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 9 Icon_minitimeza 19 mei 2012 - 15:48

Nightkit zag dat Moonlight ging zitten met lange halen begon ze haar vacht te wassen. "Les een kleine Nightkit." Begon ze. "Medicine katten zien er altijd netjes uit." Ze glimlachte. "Dus ga je maar snel wassen. Ze ging weer door met wassen. Nightkit keek naar haar vacht, er zat nog as op. Ze dacht aan Sparklekit. Snel schudde ze haar vacht uit en begin haar pootjes te likken. Ze sloot haar oogjes, nu begon ze aan haar buikje. Ze keek uit dat ze geen as oplikte. Ze stond weer op en begon nu haar rug en staartje te likken. Toen ze klaar was zag ze Moonlight tegenover Chrystelfly stond en haar vragend aankeek. Ze hield haar kop schuin en probeerde te ontdekken wat ze dacht, wat er in haar hooft gebeurden.

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 9 Icon_minitime

FireflyClan - rpg
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: