|
|
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg ma 21 mei 2012 - 16:03 | |
| Sparklekit // Kit // camp
Sparklekit hoestte nog een keer en deed wat Moonlight zei. Hij at de gore medicijnen -die ze de laatste tijd maar al te vaak at- en hield op met kuchen. Wat de katten zeiden hoorde hij niet, hij was te verdoofd voor zulke dingen nu. Nightkit en Moonlight liepen weg, naar het bos. Het liefst liep Sparkle hun zo achterna, maar dat mocht niet. En zoveel zin had hij err ook niet in. Hij bleef achter met Crystalfly. Sinds wanneer zat zij erbij? Sparklekit hoestte nog een keer om het restje medicijn uit zijn keel te schrapen, waarna het gehoest gelukkig ophield. "Crystalfly? Ik verveel me. Is er iets wat ik kan doen?" zei hij nieuwsgierig. Hij had zin om te spelen, maar aangezien Nightkit nu weg was had hij geen zin om met die andere te spelen. "en ik ben al 5 moons!" riep hij enthousiast uit. "Vanavond word ik 6 moons, want dan is het... precies 6 moons geleden dat ik geboren ben!" zei hij. En dan word ik apprentice en doe ik héél erg mijn best voegde hij er in zijn hoofd nog aan toe. Hij zwiepte met zijn staart van blijdschap en wachtte op een antwoord. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg ma 21 mei 2012 - 16:06 | |
| Nightkit/ Kit/ Camp
Moonlight wenkte Nightkit, verrast keek ze op. Ze trippelde snel naar de medicine cat en de leader "Nou Nightkit, eigenlijk wil ik jou als apprentice." Begon ze toen Nightkit er was. Haar ogen werden groot van verbazing. Ze respecteerde Moonlight, maar dit had ze echt niet verwacht. "Ik vind namelijk dat je het erg goed kan. Maar eerst wil ik een test met je doen. Daarvoor moet je met me mee naar het bos." Vervolgde ze. "Ik wil het wel, heel graag zelfs, maar ik ben nog niet oud genoeg om apperentice te worden" antwoorde Nightkit zich bewust dat ze nog maar 1 maan moest wachten voordat ze apperentice kon worden. Ze keek naar het bos en daarna weer naar Moonlight en Chrystelfly. Wat dacht de leader eigenlijk? En zou ze echt bijna apperentice van de medicine cat worden?! Opgewonden keek ze in de ogen van de medicine cat. Waarna ze naar het bos begon te trippelen. Toen ze een stukje had gelopen keek ze of Moonlight achter haar aan kwam, inn haar ooghoeken zag ze Sparklekit een beetje teleurgesteld naar haar kijken. Ze zou als ze terug was wel met haar gaan spelen. |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg ma 21 mei 2012 - 16:12 | |
| Jaytail ~ Deputy ~ Hoofdgrot.
"Goedemorgen Jaytail" Zei Moonpelt vrolijk. Jaytail snorde even. Het was fijn om weer met zijn vriendin te spreken. "Goed hoor, en met jou?" Vroeg de poes aan hem. Hij keek naar de poes, in haar ogen kon hij moeheid zien. ''Met mij gaat alles goed, gelukkig. Maar je ziet er moe uit. Gaat alles echt wel goed?'' vroeg hij een beetje bezorgd. "Ja dat weet ik nog..." zei de poes tegen hem. Hij besefte wel dat de poes even rilde. ''Gaat alles echt wel goed?'' vroeg hij. ''Niet iedere kat rilt opeens.'' grapte hij maar zag dat de poes alweer glimlachte. ''Heb je misschien zin om samen te jagen?'' vroeg hij aan de poes. ''Het zal ons bijde goed doen om samen tijd door te brengen. We moeten nog veel tijd inhalen'' grapte hij.
--Ik heb een idee! PM je wel Brownkit ^.^ -- |
|
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg ma 21 mei 2012 - 19:49 | |
| Moonlight/Med. cat/camp
"Ik wil het wel, heel graag zelfs, maar ik ben nog niet oud genoeg om apperentice te worden."Antwoordde het kitten. "Ja, dat weet ik. Maar als je dan oud genoeg bent bedoel ik." Met een zucht legde ze het uit. Een apprentice hebben was dan wel leuk maar soms een beetje vervelend, moest ze toegeven. Dan zou ze elke dag zulke dingen moeten beantwoorden. " En je ben wel al oud genoeg voor de test."Vervolgde ze. " Dus kom je mee?" Vroeg ze. |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 22 mei 2012 - 14:01 | |
| Crystalfly ~ Leader ~ Camp
"Crystalfly? Ik verveel me. Is er iets wat ik kan doen?" hoorde Crystalfly Sparklekit vragen. "en ik ben al 5 moons!" riep hij daarna enthousiast uit. "Vanavond word ik 6 moons, want dan is het... precies 6 moons geleden dat ik geboren ben!" 'En dan wordt je apprentice,' zei Crystalfly glimlachend, niet wetend dat dat precies was waar hij ook aan dacht. Ze dacht aan de ceremonie. Die kon ze het best maar meteen vanavond doen. 'En wat je kan doen? Hm... ik weet zo gauw geen echte klusjes, maar als je het niet erg vind zou je Hillfur een muisje kunnen brengen. Hij heeft al veel meegemaakt en kan je misschien ook nog wel een leuk verhaal vertellen.' Hillfur, die moet ik denk ik maar eens de rust van de elders den op laten zoeken. Hij is al oud en is altijd heel loyaal geweest. Hij heeft zijn rust verdiend. Ik zal het hem bij de ceremonie zeggen. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 22 mei 2012 - 16:35 | |
| Nightkit/ Kit/ Hoofdgrot
"Ja, dat weet ik. Maar als je dan oud genoeg bent bedoel ik" Antwoorde ze zuchtend. " En je ben wel al oud genoeg voor de test."Vervolgde ze. " Dus kom je mee?" Vroeg ze. "Ja! Natuurlijk!!" riep Nightkit opgewonden. Daarna keek je de Medicine cat een beetje geschrokken aan, was het niet iets te anthousiast? Ach ja, te laat. Ze had het al gezegd en kon het dus niet terug draaien. Opgewonden sprong ze naar het bos. Waarna ze bij de ingang het bos in keek en naar de geluiden luisterden. Ze draaide zich om en keek naar Moonlight. Wat zou die test toch zijn? |
|
| |
Tanyaaaa 112
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 22 mei 2012 - 19:10 | |
| Moonlight/Med. cat/Onderground forest
Enthousiast antwoordde het kit. Het poesje was in haar ogen erg opgewonden. Ach, dat was ze vroeger ook. Dacht ze. "Nou kom mee het bos in."Die worden gezegd hebbende draaide ze zich om. Kalm liep ze naar The Onderground Forest. Bij de rand aangekomen stopte ze even. Vreemd genoeg zag ze kattenkruid. "Kijk dit is een van de kruiden die ik gebruik."Even haalde ze adem waarna ze weer door ging."Het werkt tegen veel dingen." Plotseling kreeg ze een idee. "Pluk het maar eens dan weet je hoe het smaakt."Toen het kitten dat gedaan had ging ze door.(plan: wolf in actie na dat jij hent gepost, okee?) |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 23 mei 2012 - 13:51 | |
| Nightkit/ kit/ Underground forest
"Nou kom mee het bos in." Miauwde Moonlight waarna ze zich omdraaide en het bos in liep. Rustig trippelde ze er heen. Nightkit bleef staan, het zag er nu best wel eng uit.... "Niet bang zijn Nightkit! Moonlight is bij je!" sprak ze zichzelf de moed in. Ze sprinte naar Moonlight die al bijna bij de doorgang was. Moonlight stopte even zodat Nightkit in die tijd naast haar kon gaan staan. "Kijk dit is een van de kruiden die ik gebruik."Even haalde ze adem waarna ze weer door ging."Het werkt tegen veel dingen." Miauwde ze terwijl ze naar een plant keek. "Goed onthouden" dacht Nightkit. "Pluk het maar eens dan weet je hoe het smaakt." Nightkit trippelde naar de plant, eerst besnuffelde ze het. De geur zat nu in haar hooft, nog een paar keer oefenen voordat ze het kende. Voorzichtig nam ze een hapje. Erg lekker smaakte het niet moest ze toegeven. Ineens viel Nightkits oog op een struik met bessen. Ze trippelde naar de struik. "Wat is dat?" Vroeg ze wijzend met haar staart naar de struik.
(Yep) |
|
| |
Tanyaaaa 112
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 23 mei 2012 - 17:46 | |
Het kitten tripelde na een struik met bessen. "Wat is dat?" vroeg het kit wijsends met haar staart. Tot haar grote schrik herkende ze de doodsbessen. "Kom nu ommidelijk hier!" Riep ze boos. " Die zijn heel gevaarlijk." Ging ze door. "Als je het eet ga je dood."Ze haalde even adem. "Eerst lijkt er niets aan de hand. aar na een tijdje krijg je een verstikkend gevoel. Daarna..." midden in haar zin hield ze op. Ze rook onraad. Niet veel later kwam een groot beest uit de bosjes gestormd. Een wolf!!! Ze had niet gemerkt dat ze zo ver waren afgedwaald. "Nightkit snel ren naar het kamp en haal versterking, ondertussen zal ik dit beest tegenhouden."Ze had nog niet besloten hoe maar toch ging ze het doen. Ondertussen kwam de wolf steeds dichterbij. |
|
| |
Superkat 276
| |
| |
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg do 24 mei 2012 - 15:36 | |
| Nightkit/ Kit/ Onderground forest + Hoofdgrot
"Kom nu ommidelijk hier!" Riep Moonlight boos, ze zag er een beetje geschrokken uit. " Die zijn heel gevaarlijk." Ging ze door. Een beetje geschrokken keek ze haar aan, ze kende Moonlight best wel goed en zag haar altijd rustig. "Als je het eet ga je dood." Moonlight haalde even adem. "Eerst lijkt er niets aan de hand. Maar na een tijdje krijg je een verstikkend gevoel. Daarna..." ze stopte midden in haar zin. Haar neus bewoog. Nightkit snuffelde en rook een nieuwe geur, wat was dit? Even later zag ze Moonlight geschrokken naar iets achter haar kijken. Vlug draaide Nightkit zig om en zag een reusachtig beest op hun afstormen."Nightkit snel ren naar het kamp en haal versterking, ondertussen zal ik dit beest tegenhouden!" Schreewde de Medicine cat. Even bleef Nightkit stokstijf staan, alsof ze waker werd uit een trance stormde ze terug naar het camp. "Help, een wolf!!!!" Schreewde ze zo hard ze kon. In paniek keek ze rond. Moonlights leven stond op het spel!
(phoe dat was even wild typen!)
Laatst aangepast door .Nightkit op do 24 mei 2012 - 15:39; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
109
| |
| |
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg do 24 mei 2012 - 17:58 | |
| Crystalfly ~ Leader ~ Camp en Underground Forest
Opeens hoorde Crystalfly geschreeuw "Help, een wolf!!!!". Ze draaide zich om. Nightkit en Moonlight! Oh nee, ik had ze nooit naar het bos moeten laten gaan. 'Waar is ze? Laat maar, geen tijd.' zei ze gehaast. Ze haastte zich naar Underground Forest. 'Moonlight? Moonlight!' riep ze. Waar was ze? Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg do 24 mei 2012 - 19:10 | |
Gelukkiig luisterde het kit naar haar bevelen. Ondertussen richte ze zich op de wolf. Het beest keek haar dreigend aan. Ze deinsde even achteruit. Ze was niet getraind voor dit soort dingen. In de verte hoorde ze Critsalfly's roep. " Ik ben hier!" Riep Moon uit. De wolf was een stuk dichterbij gekomen. Zijn ijsblauwe ogen waren op haar gericht. Ze concentreerde zich helemaal op het beest. Ondertussen hopend op versterking. Het beest deed een uitval. Maar ze was re op voorbereid en sprong soepel weg. Naast haar stond een bos met doodsbessen. In haar hoofd vormde zich een plan. Ze zou zorgen dat de wolf daarin beet. Ze wist niet af het ook dodelijk was voor wolven, maar ze gokte erop. Zenuwachtig keek ze naar het beest. Dat op haar afkwam gestormd. Plotseling deed het iets volkomen onverwachts. Het sprong! Dat had ze niet verwacht. Dus viel zo om toen het beest op haar afkwam. Geschrokken keek ze omhoog. Het beest torende hoog boven haar uit. Het beet in haar zij. Ze schreeuwde het uit van pijn. "Help!!!" Riep ze luid. Ondertussen ging de wolf door. Hij scheurde een groot stuk van haar zei weg. Bloed bevlekte haar vacht. Haar ogen vulde zich met tranen. Ze probeerde los te komen, maar de wolf had haar stevig vast. Het beest ging boos door. Hij pakte haar staart en begon haar mee te slepen. Ze kermde luid. Bij een boom hielden ze stil. Dat wolfen slim waren bewees het beest nu. Het drukte haar hard tegen de boom. Met moeite haalde ze adem. Pijnschueten trokken door haar heen. Toen liet het beest haar los. Versuft zakte ze naar beneden. Maar het was nog niet afgelopen. Het beest greep haar met zijn bek in haar buik. Tanden doorboorde haar vacht, om daarna pijnljk in haar buik neer te komen. Haar gezicht vertrok van de pijn. Langzaam werd het zwart voor haar ogen. Ze merkte nog net hoe de wolf ook een stuk van haar buik wegscheurde. Daar bleef nu een gapend bloedend gat over. Toen werdt alles zwart.( Nee, ze is niet dood!) |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg do 24 mei 2012 - 20:15 | |
| Crystalfly ~ Leader ~ Underground Forest Zo snel als ze kon rende Crystalfly door het bos, steeds net op tijd wegspringend voor bomen voor haar. Toen zag ze de wolven. En Moonlight. Het voelde alsof een ijskoude hand haar omklemde. Was de Medicine Cat dood? Crystalfly slaakte een luide kreet. Waarschijnlijk had nog nooit iemand zo'n angstaanjagend geluid uit een kat horen komen. Zelfs de wolf stopte waar hij mee bezig was en verstijfde. Toen draaide hij zich langzaam om. Oog in oog. De kleine witte poes, haar haren opgezet en haar staart omhoog, en de wolf, veel groter. Zijn blauwe ogen boorden zich in de hare. Toen sprong ze. Ze sprong op zijn rug en begon furieus haar klauwen in hem te slaan, waar ze maar kon. De wolf gromde en sprong in het rond in een poging haar van zijn rug af te krijgen zodat hij bij haar kon, maar als Crystalfly echt kwaad was liet ze zich niet zo makkelijk verslaan. Haar tanden zonken in zijn nek, maar hij was te groot om goed door te kunnen bijten. De wolf schudde haar van zijn rug en met een harde klap viel ze op de grond, waar ze even versuft bleef liggen. Ze hoopte dat meer warriors haar gevolgd waren. Dit kon ze niet alleen. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg do 24 mei 2012 - 20:16 | |
| Darksmoke|Underground Forest|Council|
De lach van de kater was kil en ijzig, en leek de warmte te verslinteren. Van een afstandje keek hij met donkere ogen naar de wolf, die recht op de Medcine cat Moonlight afstormde. Liet haar maar verslinden, dan was hij weer een stap opweg, geen mecine cat meer, fijn, mooi zo. Zijn lach ging akelig lang door, maar bij de gestalte van Crystalfly stond hij haastig op. Ze had zijn lach gehoord, dat wist hij zeker, maar ze wist neit van wíé hij was. Hij nam een aanloop en sprong op de wolf.''Jij Mormel!'' Krijstte hij. |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg do 24 mei 2012 - 20:21 | |
| Crystalfly ~ Leader ~ Underground Forest
Even dacht Crystalfly een lach te horen. Een lach? Ze had het zich vast verbeeld... Even later kwam Darksmoke tussen de bomen vandaan gesprongen ''Jij Mormel!'' krijste hij. Crystalfly zuchtte van opluchting. Darksmoke was net de kater die ze nu nodig hadden. Terwijl Crystalfly opstond vroeg ze zich af of er nog meer kwamen. Had haar deputy niets gemerkt? Of lette hij gewoon op het kamp terwijl zij weg was. Ze stortte zich weer op de wolf om Darksmoke te helpen. Vanuit haar ooghoek zag ze Moonlight ademen. Ze leefde! 'Darksmoke! Help Moonlight! Haal iets, spinnenwebben, poppy seeds, iets!' riep ze naar de zwarte kat. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg do 24 mei 2012 - 20:26 | |
| Darksmoke|Underground Forest-->Camp|Council
Darksmoke deed even gedwee mee, en sprong van de wolf af, waarnaar hij nog een lelijke beet in zijn poot achterliet. Hij knikte vastberaden, en stormde langs haar heen. terwijl hij langs haar rende, kon zij het woord ''Kraaienvoer'' Verstaan. Wnat dat zou ze worden. |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg do 24 mei 2012 - 20:34 | |
| Crystalfly ~ Leader ~ Underground Forest
Terwijl Darksmoke langs haar rende hoorde ze: ''Kraaienvoer'. Kraaienvoer? dacht ze, wat bedoelt hij daar nou weer mee? Even was ze afgeleid en de wolf hapte naar haar. Ze sprong weg en voelde een felle pijnscheut door haar staart gaan. Ze krijste woedend en haar ogen spoten vuur. Die ellendige wolven. Ze viel opnieuw aan en hoopte dat Darksmoke snel terug zou zijn met iets van medicijnen en misschien nog een paar warriors. Met een groep konden ze deze wolf wel aan. Het leek een eenling, dus dan hoefden ze niet bang te zijn dat de hele roedel aanviel. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg | |
| |
|
| |
|