|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg vr 30 maa 2012 - 8:39 | |
| 'Ik zal de clan waarschuwen. Dit is ernstig. Jaytail, wil je me hiermee helpen. We zullen...' ze slikte '...naar boven moeten.' maakte ze haar zin af. Bovengronds. Onbekend, gevaarlijk terrein. Wie weet wat er bovengronds allemaal was? Er was bos en er was prooi, zo ver hadden ze het gebied nog wel verkend, maar wie wist wat voor gevaren zich er schuilhielden? 'Misschien zal de clan het er niet mee eens zijn, daarom moet je me helpen. Ik heb je steun nodig, Jaytail.' Ze liep richting de rotsen via welke ze bij de hoge richel kon komen van waar ze haar clan toesprak. Op het laatste moment draaide ze zich om. 'Sparklekit, kom ook maar mee.' zei ze. Toen sprong ze via de rotsen omhoog naar de richel. ''Ik zal je blijven steunen Crystalfly.'' knikte hij. - Thanks <3:
|
| | | Ya epic Tazmaria girl 101
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg vr 30 maa 2012 - 17:52 | |
| Sparklekit ~ kitten ~ hoofdgrot
Toen de kleine poes bij de richel was aangekomen, zag ze dat een hete zonnestraal binnen drong en het opgedroogde hout verwarmde. 'Crystalfly, we hebben geen tíjd meer! Het gaat nú gebeuren' schreeuwde het kleine poesje. Op hetzelfde moment brokkelde er een stuk steen af, waar Sparklekit met beide pootjes opstond met zijn achterpoten. Hij stond gedraaid en hij gleed uit. Hij pakte net op tijd de richel vast en krijste om hulp 'HEEEEEELP IEMAND' schreeuwde ze en toen bedacht ze dat het precies hetzelfde was als het visioen. xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
| | | Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg vr 30 maa 2012 - 17:58 | |
| Jaytail/ Deputy/ Hoofdgrot + Underground Forest
'Crystalfly, we hebben geen tíjd meer! Het gaat nú gebeuren' schreeuwde het kleine poesje. Op hetzelfde moment brokkelde er een stuk steen af, waar Sparklekit met beide pootjes opstond met zijn achterpoten. Hij stond gedraaid en hij gleed uit. Hij pakte net op tijd de richel vast en krijste om hulp 'HEEEEEELP IEMAND' schreeuwde ze. Jaytail aarzelde geen mom3ent en pakte de kit in haar nekvel en zette haar weer terug op een veiliger stuk rand. Jaytail rook het vuur dat opkwam. Voordat Crystalfly iets kon zeggen riep hij; ''Iedereen weg uit de hoofdgrot!'' zijn staart wees naar het vuur dat opkwam. ''De kittens worden meegenomen door de oudere katten!'' Hij keek naar Crystalfly. Zij zou het toch wel begrijpen? Hij hoopte het maar. Hij pakte Sparklekit in haar nekvel en rende terug, Hij rende het kamp uit. Waar was de leader en de rest? Hij keek omzich heen. ''Sparklekit, Blijf hier.'' beval hij de kit die hij tussen de wortels van een boom legde. ''Ga erin liggen.'' beval hij. Hij keek omzich heen. Sparklekit was veilig. Maar waar was Crystalfly?! - Thanks <3:
|
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg vr 30 maa 2012 - 22:19 | |
| Sparklekit ~ kitten ~ hoofdgrot + underground forest
Sparklekit werd bij haar nekvel opgetild en hier heen gebracht. ''Sparklekit, Blijf hier.'' beval de Deputy de kit die hij tussen de wortels van een boom legde. Sparklekit knikte angstig en haar ogen werden glazig. Een nieuw visioen. Hoeveel van die visioenen kun je eigenlijk hebben in een dag?? Voor ze zag ze de half doorzichtige kat weer, de leader van de Starclan. 'Er is niks aan de hand, Sparklekit. Mijn naam is trouwens Moonstar, en je bent nu op de Zilverpels.' Moonstar liep naar sparklekit toe en zei zacht: 'waarschuw de Deputy Jaytail. De leader kan doodgaan elk moment' Sparklekit kon zich niet voorstellen hoe haar leader er dood uit zou zien. 'Nee' zei het kittentje 'Laat het niet gebeuren! Jij bent de leader van iedereen en je mag dit niet laten gebeuren! Help dan en laat me met rust!' krijste ze. 'Sparklekit, word niet boos op mij. Ik ben misschien sterk, maar ik heb alleen vat op het doel van de katten. En niet over leven en dood. Dat is iemand anders die daarover regeert. GA naar Jaytail toe en zeg dat je de leader moet redden. Ondanks haar 9 levens die ze van mij heeft gekregen. Crystalfly is niet zoals je denkt. Ze is veel meer.' toen was alles over. Ze zag hoe Jaytail wegliep. 'Wacht!' zei ze 'Red eerst de leader. Ik heb Moonstar gezien en die zegt wat ik moet doen' ze glimlachte naar Jaytail. xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
| | | Miss Guidetti for you~ {But my friends call me Bo :')} 184
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg vr 30 maa 2012 - 22:47 | |
| Jaytail/Deputy/Underground Forest.
'Wacht!' zei ze 'Red eerst de leader. Ik heb Moonstar gezien en die zegt wat ik moet doen' ze glimlachte naar Jaytail. Hij keek de kitten aan en knikte. ''Natuurlijk doe ik dat.'' glimlachte hij. Hij sprintte de grot in die vol rook stond. ''Crystalfly!'' Riep hij Kuchend. ''Crystalfly!'' riep hij nog harder. ''Crystalfly waar ben je!'' riep hij kuchend. waar was ze toch? - When the face is fully snowed...:
|
| | | Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg za 31 maa 2012 - 8:50 | |
| Crystalfly ~ Leader ~ Hoofdgrot
Crystalfly was nog maar net op de richel toen alles opeens heel snel ging. Even zag ze een zonnestraal die uit een klein gat in het plafond kwam op een stuk hout vallen. 'Crystalfly, we hebben geen tíjd meer! Het gaat nú gebeuren' schreeuwde Sparklekit naar haar. De leader hoorde een stuk steen afbreken. 'HEEEEEELP IEMAND' ''Iedereen weg uit de hoofdgrot!'' zijn staart wees naar het vuur dat opkwam. ''De kittens worden meegenomen door de oudere katten!'' Crystalfly riep, toen ze zag dat een paar katten naar Underground Forest wilden gaan: 'Naar buiten, iedereen naar boven! Als we naar Underground Forest gaan kan het vuur zich daar misschien ook verspreiden!' Met een sprong landde ze op de grond voor de richel. Ze rende overal rond en sprak katten moed in. Ze hielp een elder overeind die was gevallen. Intussen werd de grot door vuur verlicht. Crystalfly rende terug richting de richel, omdat ze daar nog wat katten zag. Ze stond onder de richel terwijl ze hen de uitgang wees. Opeens, toen de katten net weg waren, hoorde ze een bulderend geluid. Even keek ze rond, toen besefte ze dat het van recht boven haar kwam. De richel stortte omlaag voor Crystalfly een stap had kunnen zetten. Een groot stuk viel bovenop haar en in één klap was ze een leven kwijt. Toen ze weer bijkwam in haar tweede leven kostte het haar veel moeite om onder het rotsblok vandaan te kruipen. Ze was er nog maar net onder vandaan toen een andere rots van de stapel puin afviel en op haar staart landde. Crystalfly slaakte een kreet. Ze trok en rukte, maar ze kreeg haar staart niet los. Dit was het dan, dacht ze, terwijl het vuur dichterbij kwam,ik heb de clan kunnen redden, maar nu is het voorbij. Ze zakte uitgeput in elkaar. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
| | | Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg za 31 maa 2012 - 9:03 | |
| Jaytail/Deputy/Hoofdgrot.
Hij zag Crystalfly haar 2 levens verliezen. Daarna viel er een Blok op haar staart. Jaytail aarzelde geen moment en begon haar te helpen. hij duwde en duwde. ''Ik krijg de steen niet!'' schreeuwde hij. Hij voelde de warmte al komen en kuchte even. - Thanks <3:
|
| | | Hoef je niet te weten! 28
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg za 31 maa 2012 - 16:41 | |
| Sparklekit ~ Kitten ~ Underground Forest
Sparklekit zat als versteend bij de wortel. Een stem vulde haar gedachten: 'sparklekit, ren! Red je leader.' Ze wachtte geen seconde en rende terug naar de hoofdgrot. Daar zag ze Crystalfly die veel pijn had, en waarschijnlijk al wat levens verloren had. De zware steen die bovenop de leaders staart zat, probeerde jaytail eraf te duwen. 'Ik krijg de steen niet' schreeuwde ze en kuchte. Sparklekit vroeg hulp aan de StarClan, en die kwam snel. Sparklekit voelde zich groter, sterker. De sterkere Sparklekit die in een veel te klein lichaam zat, hielp Jaytail mee met het wegduwen. Nu ging het gemakkelijker. De steen rolde van de staart af. Sparklekit pakte de leader op en droeg haar naar buiten. Voor de uitgang stook een vlam op. De uitgang was versperd met vuur!! |
| | | Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg za 31 maa 2012 - 17:33 | |
| Moonpelt - Warrior - Forest
Alles ging heel snel, het vuur, de steen. Moonpelt kon helemaal niet meer helder denken. Ze stond buiten het kamp te wachten tot iedereen weg was, maar ze miste er een paar. Crystalfly, Jaytail en de kleine Sparklekit. Ze rende terug naar de ingang maar ze zag dat er vuur was die de weg versperde. Toen een vlam een klein beetje daalde zag ze drie paar angstige ogen kijken. Ze zaten vast! Wat moest ze nu doen, ze was geen magische kat die zo door vuur kon springen. Voor ze het wist rende ze toch richting het vuur en bleef er vlak voor staan. "Gaat het wel met jullie? Zijn jullie daar nog? Wat kan ik doen?" Paniek raasde door haar hoofd en ze probeerde een uitweg te vinden. Zou er nog tijd zijn om water te halen, nee want er zou nooit genoeg kunnen zijn om dit te blussen. Ze smeekte stilletjes Starclan om hulp. Lolly's zijn gigantisch lekker! - Spoiler:
Thanks Mousechaser =D: Brownkit - Coalkit - Mizu - Tawnypelt - Thistleheart
|
| | | Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg za 31 maa 2012 - 17:57 | |
Crystalfly hoestte. Vaag merkte ze dat Jaytail bij haar kwam en tegen de steen duwde. ''Ik krijg de steen niet!'' hoorde ze hem gedempt in haar hoofd. 'Ga weg, Jaytail, je kunt nog.' zei ze schor. Hete lucht en rook kwamen in haar gezicht en ze hoestte weer. Opeens voelde ze hoe de druk op haar staart verminderde. Ze keek op. 'Sparklekit? Hoe...' ze hoestte weer. Ze voelde hoe ze opgetild werd. Door Sparklekit? Hoe kon dat nou? Maar tijd om erover na te denken was er niet. De uitgang werd versperd door een muur van vlammen. Crystalfly hoestte en ging een beetje wankel op haar eigen poten staan. "Gaat het wel met jullie? Zijn jullie daar nog? Wat kan ik doen?" hoorde ze iemand roepen van achter het vuur. Ze herkende Moonpelts stem. 'Haal water, als we nat zijn kunnen we misschien door het vuur! Snel!' riep ze schor. Ze bedacht iets. Sparklekit was klein en licht en de muur van vuur leek niet zo groot, misschien kon ze de kitten over de vlammen heen gooien? Dan was zij in ieder geval gered. Jaytail moest ook in leven blijven. Hij was haar opvolgenr, als hij doodging was er niemand. Aan zichzelf dacht ze niet eens. 'Sparklekit, ik kan je over het vuur heen gooien, vind je dat goed?' vroeg ze aan de kitten. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
| | | Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg za 31 maa 2012 - 20:02 | |
| Moonpelt - Warrior - Forest
'Haal water, als we nat zijn kunnen we misschien door het vuur! Snel!' Hoorde ze Crystalfly roepen. Moonpelt knikte gehoorzaam maar bedacht zich dat haar leidster dat toch niet kon zien, en rende richting een poeltje waar ze water had gezien. Ze riep wat Warriors bij zich en vroeg ze allemaal zo veel mogelijk water te verzamelen en dat naar de grot te brengen. Ze rende met een grote mosbal vol met water, een andere manier om water te vervoeren had ze namelijk niet, naar het vuur en gooide hem erdoorheen. "Misschien als jullie die boven elkaar uitknijpen is het wel genoeg." Andere warriors deden hetzelfde. Gelukkig was al het mos doorweekt, en taste de vlammen het niet aan. Geschokt bedacht ze dat er een kitten nog in de grot was. "Crystalfly? Hoe gaat het met Sparklekit? Leeft ze nog? En hoe is het met Jaytail?" Misschien konden ze door wat zand over het vuur te gooien wel verder helpen. Ze zag een vlam gevaarlijk dichtbij komen en voelde haar vacht branden van de hitte. Lolly's zijn gigantisch lekker! - Spoiler:
|
| | | Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg zo 1 apr 2012 - 10:45 | |
| Crystalfly ~ Leader ~ Forest
Crystalfly zag dat er dingen over het vuur heen werden gegooid, maar door de rook kon ze niet goed zien wat het was. Ze bekeek het beter en zag dat het mosballen waren. Ze waren doorweekt. 'Jaytail, Sparklekit, kom hier.' zei ze. Ze nam een mosbal tussen haar kaken en kneep het uit boven Sparklekit. Daarna pakte ze er nog twe en kneep die uit boven Jaytail. 'Jaytail, kun jij mij natmaken?' vroeg ze schor, maar opeens kwam er een steekvlam van achteren. Er was geen tijd meer om haar nat te maken. 'Laat maar, ren!' riep ze naar de kitten en de deputy. Zelf rende ze ook dwars door de vlammen heen. Ze had zoveel rook ingeademd dat ze waarschijnlijk toch al wel een leven kwijt geraakt zou zijn. Aan de andere kant van de vuurzee zakte ze kermend op de grond. Ze sloeg een vlam op haar staart uit op de grond. Haar witte vacht was helemaal verschroeid en ze hoestte nog een keer. Toen zakte ze in elkaar. Ze was weer een leven kwijt. Toen ze bijkwam was haar vacht weer helemaal wit, op een paar zwarte rookvlekken na. Ze schudde haar hoofd en kuchte. Daarna keek ze gauw of Sparklekit en Jaytail het gehaald hadden. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg zo 1 apr 2012 - 14:54 | |
| Sparklekit ~ Kitten ~ Hoofdgrot.
Er was veel gebeurt; sparklekit kon het niet meer volgen. Ze zag hoe Crystalfly weer inzakte en nog een leven kwijtraken. Sparklekit, die zich nog ouder voelde, bleef staan en pakte Crystalfly weer op. Met haar vachtje die erg nat was, smeerde ze haar leader in en sprong door het hete vuur. Sparklekit, je doet het geweldig. Later zul je een geweldige leader worden, jonge kitten. Crystalfly is in goede handen bij jou zei de engelachtige stem in haar hoofd. Moonstar, flitste door haar heen. Moonstar heeft me geholpen!! Ze zag hoe Moonpelt verbaasd keek toen ze door het vuur sprong, met de leader op haar rug. Ze legde Crystalfly tussen de warriors in. 'Waar is de Medicine Cat?' zei sparklekit, die een volwassen stem had. Ze schrok van haar stem, maar vermande weer. Het vuur kwam nu akelig dichtbij. 'Jaytail!!' riep een van de warriors, 'Jaytail is daar nog!' Een druk geroezemoes ontstond en Sparklekit riep orde: 'Wees stil. Ik ga terug om hem te redden!' zei ze en sprong terug het vuur in... xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 8 mei 2012 - 15:38 | |
| ---2 manen later---
Crystalfly ~ Leader ~ Hoofdgrot Crystalfly zat in voor haar den, op het kleine stukje richel dat niet naar beneden gevallen was, en keek uit over het kamp. De grot was de laatste twee manen opgeruimd en er begonnen langzaam nieuwe lichtbloemknopjes te verschijnen. Het was nog steeds donkerder in de grot dan eerst, maar de vuurvliegjes waren al weer teruggekeerd naar de grot en als binnenkort de bloemen zich zouden openen, zou de grot weer goed verlicht zijn. Haar gedachten gingen terug naar de brand. Ze was er drie levens verloren: twee toen ze werd geraakt door een vallend rotsblok en nog een door de rook. Haar deputy Jaytail had de brand gelukkig overleefd, net als de meeste andere katten van de clan. Sparklekit was haar speciale krachten die ze van StarClan had gekregen na de brand weer kwijtgeraakt, ze waren niet meer nodig*. Crystalfly wist niet of de kitten nog steeds visioenen had. Daarna gingen haar gedachten naar Moonpelt. De counsilmember had meegeholpen aan de redding van haar, Jaytail en Sparklekit door een paar warriors te verzamelen en natte mosballen naar de drie katten te brengen. Crystalfly werd opgeschrikt toen ze iemand iets tegen haar hoorde zeggen. 'Sorry, wat zei je?' vroeg ze, terwijl ze opkeek om te zien wie het was. *Anders is het misschien niet helemaal eerlijk dat jouw kat superkrachten heeft en de anderen niet. Ik hoop dat je het goed vindt. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
| | | 508
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 8 mei 2012 - 16:14 | |
| Darksmoke|Council|Hoofdgrot
Met een donker gezicht en duistere ogen sloftte Darksmoke over de Campgrond. Zijn plannen waren tot nu toe allemaal mislukt, misschien na dit alles kon het nu wel lukken? Ze waren allemaal bang, dus nu was het beter om elkaar te manipuleren, misschien kon hij katten achter zich scharen? hij trippelde naar zijn, in gedachten verzonken leider toe en grijnsde even.''Gaat het wel, Crystalfly?'' Vroeg hij met een bezorgde stem, en zijn gezicht had de bezorgdheid overgenomen. Het was niets meer dan een masker.
Ik heb nog wel ene ideetje voor verhaallijntje ^^ ▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲ I can erase you and forget you but I can't undo you You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely ▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼ { t h e m e } |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 8 mei 2012 - 16:28 | |
| Crystalfly ~ Leader ~ Hoofdgrot De kat die aan was komen lopen was Darksmoke. Crystalfly glimlachte naar hem. ''Gaat het wel, Crystalfly?'' vroeg de counsilmember bezorgd. 'Ja hoor Darksmoke, met mij is alles prima. Ik ben alleen een beetje moe,' antwoordde Crystalfly. Ze vond het aardig van Darksmoke dat hij even naar haar toe kwam. Ze was inderdaad moe na die twee drukke manen van opbouw. Hopelijk zou er nu een wat rustiger tijd aanbreken. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
| | | 508
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 8 mei 2012 - 16:30 | |
| Darksmoke|Council|Hoofdgrot
''Daar ben ik blij mee Crystalfly, wat heeft de clan nu met een uitgeputte Leader, ik help je met alles, geef maar een gil als je me nodig hebt.'' Snorde hij tevreden. Fijn. Ze had het niet door welk plan er in zijn hoofd opborrelde.''Wil je misschien met mij gaan jagen? Doet je vast goed.'' ▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲ I can erase you and forget you but I can't undo you You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely ▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼ { t h e m e } |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 8 mei 2012 - 17:14 | |
''Daar ben ik blij mee Crystalfly, wat heeft de clan nu met een uitgeputte Leader, ik help je met alles, geef maar een gil als je me nodig hebt.'' bood Darksmoke aan. Crystalfly glimlachte. 'Bedankt Darksmoke,' zei ze. Ze was blij met zo'n behulpzame counsilmember. ''Wil je misschien met mij gaan jagen? Doet je vast goed.'' stelde hij voor. De leader aarzelde even, maar knikte toen. 'Ach, zo moe ben ik nu ook weer niet en het is inderdaad goed. Er is de laatste tijd door het opruimen van de Hoofdgrot weinig tijd geweest voor jagen.' Ze stond op en liep in de richting van Underground Forest. 'Kom je, Darksmoke?' vroeg ze, terwijl ze even omkeek naar de kater. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
| | | Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 8 mei 2012 - 17:29 | |
| Moonpelt - Warrior - Hoofdgrot
Na een lange tijd hard gewerkt te hebben met haar Clan, is Moonpelt wel toe aan een beetje rust. Al is er nog veel te doen. Ze staat op en loopt naar de midden van de grot. Om zich heen kijkend om te checken of er nog iets gedaan moest worden. Alles zag er wel redelijk uit, alleen was het donkerder. Ze keek naar de katten in het kamp. Ze hadden allemaal heel hard gewerkt om de grot weer zo veel mogelijk op te ruimen. Ze zag haar leidster met Darksmoke praten. Crystalfly zag er erg moe uit, wat natuurlijk logisch was na de afgelopen 2 manen. Ze keek naar de prooistapel en zag dat die wel wat verse prooi kon gebruiken. Ze stapte er eerst op af en pakte een muisje. Ze had veel te veel honger om nu op een lege maag te gaan jagen. Ze at de muis snel op en liep richting de hoofdgrot. Ze ving een paar woorden op van het gesprek van Darksmoke en Crystalfly. ''Wil je misschien met mij gaan jagen? Doet je vast goed.'' Ze keek even hun richting op, maar besloot zich niet bij hen te voegen en ze liep door naar de grot. Lolly's zijn gigantisch lekker! - Spoiler:
|
| | | Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 8 mei 2012 - 20:16 | |
| Jaytail ~ Deputy ~ Hoofdgrot.
Met grote stappen liep hij door de grot. Hij knikte naar wat katten. 2 manen geleden had de kleine Sparklekit visioenen gekregen, maar intussen waren die verdwenen. Hij zag daar Moonpelt staan. '' Goedemorgen Moonpelt.'' zei hij. ''Hoe gaat het met je?'' zei hij. Ze hadden elkaar al lang niet gesproken. ze hadden 2 maanden vol werk in hun handen en waren meestal dan te moe om te praten. ''Ik heb je lang niet gesproken...'' zei hij. ''Weet je nog toen ik gepakt werd door een wolf?'' zei hij en ging op zitten. ''Dat waren mooie tijden.'' murmelde hij tegen de poes. Hij miste de gezelschap van de poes. Ze was zijn vriendin. zijn beste vriendin... |
| | | | Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |