|
| |
Katero 561 Actief
| |
| | | | Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 6 maa 2012 - 15:06 | |
| Crystalfly ~ Leader ~ Hoofdgrot
"Nou de wolven zijn dichterbij gekomen en ik wil wel kijken hoeveel het er zijn. Ik zal voorzichtig zijn" zei ze snel.Ze ging zitten en keek haar aan met grote ogen aan "Toe nou" zei ze met een overdreven stem. Crystalfly zei: 'Goed dan, het is inderdaad belangrijk om te weten met hoeveel en hoe ver weg ze zijn. Maar je gaat niet alleen. Er moet tenminste één kat mee voor het geval er iets gebeurt, maar het liefste twee, want als er ondanks jullie voorzichtigheid iemand gewond raakt en gedragen moet worden, kun je dat beter met zijn tweeën doen dan alleen.' Ze liet het aan Goldenheart over om te kiezen wie er mee zou gaan. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
| | | Hoef je niet te weten! 28
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 7 maa 2012 - 8:03 | |
| Sparklekit rekte haar donzige vachtje uit, en gaapte een keer. Haar helderblauwe oogjes sprankelde, en ze was klaar om een nieuw avontuur te beginnen. Vlak voor de Nursey zat een klein vuurvliegje. Sparklekit wilde bewijzen dat hij al sterk genoeg was, hij was al 5 manen!!! Hij rende wankelend, een beetje slaapdronken, naar het vuurvliegje toe, en probeerde hem te vangen. Hij was nog nooit echt uit de Nursey geweest, en de kat keek bewonderd om zich heen. Het vuurvliegje vloog de lucht in, en Sparklekit sprong erachter aan. Hij kon hem net niet vangen, en hij viel op de grond, omdat ie zijn evenwicht verloren had. De kat giegelde en stond weer op. Weer wankelde hij kort, maar deze keer viel hij niet. Hij ging rustig zitten, en deed zijn ogen dicht. In een oogwenk zag de kat iets wat hij nog nooit had gezien. Hij zag zichzelf, van een klif afhangend, en een vage kat probeerde hem te helpen, maar het was tevergeefs. De witte poes viel naar beneden. Sparklekits ogen schoten open. Was het echt?? Hadden alle katten dit?? Moest hij het verborgen houden?? Hij wist nog goed dat de queen iets had verteld over een kat, die een geheim had. Ze zei ook dat ie het verborgen hield, en dat ie er later spijt van zou krijgen. Sparklekit zuchtte. Zal hij het vertellen tegen Choclatpaw?? Hij was tenslotte haar broertje. Nogmaals zuchtte het poesje en hij liep terug naar de Nursey. P.s. als dat visioen niet mag, verander ik hem |
| | | Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg vr 9 maa 2012 - 20:23 | |
| Crystalfly ~ Leader ~ Hoofdgrot Nadat Crystalfly met Goldenheart had gesproken keek ze even rond in de Hoofdgrot om te zien of alles in orde was. Een eindje verderop zag ze Sparklekit. Ze zag dat ze zuchtte en liep naar haar toe. 'Hallo Sparklekit, is er iets aan de hand?' vroeg zei ze tegen de 5 manen oude kitten. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
| | | 50
| CAT'S PROFILEAge: I'm just 5 moons... It looks yesterday i was born...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 13 maa 2012 - 7:39 | |
| Sparklekit ~ Kitten ~ Hoofdgrot Sparklekit deed haar oogjes weer dicht. Een ander beeld rees op, een beeld waar de kleine kitten zou praten tegen Cristalfly. Haar leider... Sparklekits grote voorbeeld. 'Hallo Sparklekit, is er iets aan de hand?' vroeg Cristalfly tegen de 5 manen oude kitten. Sparklekit schrok uit haar kleine transje. Haar leider keek haar aan. Eeh... Ja, het gaat wel.piepte de kitten tegen zijn leider. Ze wist wel dat de leider haar geen kwaad zal doen, maar toch... Hoe vertel je zoiets?? Sparklekit raapte haar moed bij elkaar en ademde diep in. Cristalfly? Mag ik je iets vragen?? Ze had geen idee of de leider dit serieus zou nemen, maar ze waagde het erop. || Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Colorkit || Charme || Eclipsepaw || .:Everybody says leafs are green:. .:The sky blue:. .:Fire red:. .:That my fur is black, white, and orange:. .:But white, grey and black is the only thing i see....:.
- Spoiler:
|
| | | Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 14 maa 2012 - 7:22 | |
'Eeh... Ja, het gaat wel.' piepte de kitten tegen Crystalfly. 'Cristalfly? Mag ik je iets vragen??' 'Natuurlijk, wat is er?' vroeg Crystalfly aardig. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
| | | Ya epic Tazmaria girl 101
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg do 15 maa 2012 - 18:16 | |
| Sparklekit | kitten | hoofdgrot
'Natuurlijk, wat is er?' vroeg Crystalfly aardig. Sparklekit aarzelde een momentje, en knikte toen; ze kon nu niet meer terug. 'moet... Moet ik bang zijn als ik dingen zie??' zei ze 'ik bedoel, ik zag zonet mezelf, op een van die inhammen hangen daar' ze wees met haar poot naar een inham. 'Juist, en toen viel ik, maar het gebeurde niet echt want toen deed ik mijn ogen open en toen... zat ik hier ratelde de poes. xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
| | | Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg do 15 maa 2012 - 18:49 | |
| Crystalfly ~ Leader ~ Hoofdgrot 'moet... Moet ik bang zijn als ik dingen zie??' zei Sparklekit tegen Crystalfly 'ik bedoel, ik zag zonet mezelf, op een van die inhammen hangen daar' ze wees met haar poot naar een inham. 'Juist, en toen viel ik, maar het gebeurde niet echt want toen deed ik mijn ogen open en toen... zat ik hier' Crystalfly fronste. Hoe kon het nou dat een kitten dit soort dingen zag? 'Je hebt niet gewoon gedroomd?' vroeg de witte poes aan Sparklekit. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 27 maa 2012 - 20:10 | |
| Sparklekit ~ leader ~ hoofdgrot
'Je hebt niet gewoon gedroomd?' vroeg de witte poes aan Sparklekit. 'Ehh... Nee. Ik stapte mijn hol uit, rekte mij uit en toen... toen keek ik daar naartoe en toen zag ik het' hyperventileerde het kleine poesje. 'En ik zag net dat ik met jou praatte' zei hij xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
| | | Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 27 maa 2012 - 20:44 | |
| Crystalfly ~ leader ~ hoofdgrot
'Ehh... Nee. Ik stapte mijn hol uit, rekte mij uit en toen... toen keek ik daar naartoe en toen zag ik het' antwoordde Sparklekit. 'En ik zag net dat ik met jou praatte' Crystalfly twijfelde. Zou ze de kitten vertellen dat dit heel bijzonder was? Aan de ene kant had ze natuurlijk het recht om de waarheid te kennen. Aan de andere kant wilde ze haar ook niet bang maken. Ze nam haar besluit. Ze zou het wel een beetje zeggen, maar op een rustige manier. Ze glimlachte naar het kleine poesje. 'Dat is best bijzonder.' zei ze. 'Het kan natuurlijk toeval zijn, dat het nu een keertje is, maar als je het vaker hebt, wil je dat dan zeggen? Weet je, Medicine Cats krijgen soms dromen van StarClan. Heel misschien is dit net zoiets.' Ze dacht even na. Misschien werd deze kitten later wel Medicine Cat en kreeg ze daarom visioenen. Maar waarom al als kitten? En waarom lieten ze Sparklekit zien dat ze van een inham af viel? Ach, misschien was het niet eens van StarClan. Het kon ook dat het poesje misschien een verkeerde plant had gegeten, waar ze dingen van ging zien, of dat ze te weinig gegeten of gedronken had. Maar toch, ze had wel gezien dat ze met Crystalfly praatte en dat was gebeurd. Misschien moest ze het er eens met Jaytail of een Counsilmember, zoals Darksmoke, over hebben. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
| | | 50
| CAT'S PROFILEAge: I'm just 5 moons... It looks yesterday i was born...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 27 maa 2012 - 21:01 | |
| Sparklekit ~ kit ~ hoofdgrot Ze glimlachte naar het kleine poesje. 'Dat is best bijzonder.' zei ze. 'Het kan natuurlijk toeval zijn, dat het nu een keertje is, maar als je het vaker hebt, wil je dat dan zeggen? Weet je, Medicine Cats krijgen soms dromen van StarClan. Heel misschien is dit net zoiets.'
Het kleine poesje begon te stralen. Ze was dus speciaal!! Speciaal... Dat zei haar queen ook altijd. 'Iedereen is speciaal op een eigen manier' had ze gezegd. Het poesje glimlachte naar de leider. 'Dank je wel' zei ze, en knikte. 'Betekent dit dat ik Medicine Cat word? zei ze. Ze wist niet of ze het wel wilde, maar het leek haar wel leuk. Katten vermoorden vond ze toch al akelig, en de Med. vond ze zo speciaal... enig in zijn soort. Zouden haar broertjes en zusjes het ook hebben?? Ze dacht van niet, Crystalfly had er nog nooit van gehoord... Ze knipperde en daar was het weer. Haar ogen stonden reusachtig groot. Nu iets totaal anders. Ze zag hoe de Nursey in brand was gevlogen, waarna ook de rest van de grot. Kleine schreeuwende kittens en queens renden uit hun hol. Sommigen struikelend. Toen alle katten wilde vluchten, vloog er plotseling brand voor de uitgang. Het vuur doofde en alles werd weer normaal. Haar ogen stonden groot van schrik. || Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Colorkit || Charme || Eclipsepaw || .:Everybody says leafs are green:. .:The sky blue:. .:Fire red:. .:That my fur is black, white, and orange:. .:But white, grey and black is the only thing i see....:.
- Spoiler:
|
| | | Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 27 maa 2012 - 21:02 | |
| Jaytail/Deputy/ Hoofdgrot
Jaytail opende weer zijn ogen. Hij gaapte even en rekte zich uit. Hij trippelde naar Crystalfly. ''Hallo Crystalfly.'' snorde hij. ''Wat is er mis met dit kleintje hier?'' vroeg hij nieuwsgierig. Van de wolven aanval waren nog allemaal littekens te zien. het deed hem pijn om met littekens te leven.. - Thanks <3:
|
| | | Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 27 maa 2012 - 21:09 | |
'Dank je wel' zei Sparklekit, en knikte. 'Betekent dit dat ik Medicine Cat word? vroeg ze. Crystalfly glimlachte. Ze was blij dat Spaklekit het goed opnam. 'Misschien, Sparklekit, misschien, maar daar hoef je nu nog niet aan te denken. Geniet maar gewoon van het spelen als kitten.' Plotseling werden de ogen van de kleine witte kitten groot. 'Sparkle, wat is er? Sparkle?' vroeg Crystalfly bezorgd. De kitten leek een soort van wakker te worden en keek geschrokken voor zich uit. 'Sparkle, rustig maar, er is niets aan de hand.' zei ze en ze gaf Sparklekit een geruststellend likje op haar kopje. 'Wat zag je?' vroeg ze toen. Ze zag Jaytail aan komen lopen. Crystalfly zag de littekens die hij had overgehouden aan de aanval van de wolven. ''Hallo Crystalfly.'' snorde de deputy. ''Wat is er mis met dit kleintje hier?'' 'Niks ergs hoor, alleen...' de witte leader keek even naar de angstige kitten. 'Jaytail, ik moet je zometeen even apart spreken. Als ik Sparkle gerust heb gesteld.' Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
| | | Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 27 maa 2012 - 21:11 | |
| Jaytail/Deputy/Hoofdgrot
'Niks ergs hoor, alleen...' de witte leader keek even naar de angstige kitten. 'Jaytail, ik moet je zometeen even apart spreken. Als ik Sparkle gerust heb gesteld.' zei zijn leider. ''oke...... Is het iets ernstig? zijn de wolven dichterbij gekomen?'' vroeg hij. - Thanks <3:
|
| | | Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg di 27 maa 2012 - 21:14 | |
''oke...... Is het iets ernstig? zijn de wolven dichterbij gekomen?'' vroeg Jaytail. 'Nee, het heeft niet met de wolven te maken, het is... nou ja, ik vertel het je zo.' antwoordde Crystalfly met een schuine blik op Sparklekit. Ze gaf ze kitten nog een likje. 'Gaat het weer een beetje?' vroeg ze vriendelijk. Ze hoopte dat StarClan, want het moest wel StarClan zijn die hiervoor zorgde, de kitten even rust zou gunnen. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
| | | 50
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 28 maa 2012 - 17:42 | |
| Sparklekit ~ Kitten ~ hoofdgrot De leader keek de kat aan. De deputy kwam aanlopen en ze zeiden wat tegen elkaar. Dat is het enige wat de kleine Sparklekit nog kon zien. 'Gaat het weer een beetje?' vroeg Crystalfly vriendelijk. 'Ehhh.... Ja. Ik denk van wel' stamelde ze. Toen besefte ze wat ze eigenlijk gezien had. 'We móéten hier weg' zei ze en liep weg. || Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Colorkit || Charme || Eclipsepaw || .:Everybody says leafs are green:. .:The sky blue:. .:Fire red:. .:That my fur is black, white, and orange:. .:But white, grey and black is the only thing i see....:.
- Spoiler:
|
| | | Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 28 maa 2012 - 20:50 | |
'Ehhh.... Ja. Ik denk van wel' stamelde Whitekit. 'We móéten hier weg!' zei ze opeens en liep weg. 'Sparklekit, wacht! Wat heb je gezien?' vroeg ze. Zou er iets ergs gaan gebeuren? Had StarClan de kitten gewaarschuwd? Of had ze iets uit de verre toekomst gezien, iets wat nog heel lang op zich zou laten wachten?
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
| | | 50
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg wo 28 maa 2012 - 21:59 | |
| Sparklekit ~ kitten ~ hoofdgrot
'Sparklekit, wacht! Wat heb je gezien?' zei haar leader. Sparklekit stopte en keek in de ogen van haar leider. 'Verzamel Iedereen, er gaat brand uitbreken' zei ze en keek naar de leader. Het was al zonhoog en een straaltje zonlicht scheen door de gaten. De sterke straal kwam precies op het kleine witte poesje terecht en liet haar huid glinsteren. Toen werden haar oogjes weer groot. Ze was alleen, op een grasveld. Een doorzichtige kat landde voor haar; de kitten deinsde achteruit. 'Wees niet bang, Sparklekit. Ik ben het maar.' De poes zag er engelachtig uit. ' B.....bent u de leader van... Starclan?' zei ze hardop in het heden en de visioen. 'Ja. Zie het als dit; leid je Fireflyclan samen met de wijze Cristalfly. Ik zal jullie helpen, kleine Sparklekit. Je bent misschien klein, maar wel een van de wijste' zei de engelachtige poes. Sparklekit boog haar hoofdje voor de leader wat ze ook in het heden deed. || Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Colorkit || Charme || Eclipsepaw || .:Everybody says leafs are green:. .:The sky blue:. .:Fire red:. .:That my fur is black, white, and orange:. .:But white, grey and black is the only thing i see....:.
- Spoiler:
|
| | | Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg do 29 maa 2012 - 19:43 | |
'Verzamel Iedereen, er gaat brand uitbreken' zei Sparklekit. Crystalfly twijfelde. Was het echt waar wat de kleine kitten zei? Had StarClan dit kleine poesje echt uitverkoren om hun boodschappen in ontvangst te nemen? ' B.....bent u de leader van... Starclan?' zei Sparklekit opeens. Haar ogen stonden weer glazig, alsof ze naar iets keek dat niemand anders kon zien. Dit acteerde ze echt niet, zag Crystalfly. Het wás dus waar. 'Ik zal de clan waarschuwen. Dit is ernstig. Jaytail, wil je me hiermee helpen. We zullen...' ze slikte '...naar boven moeten.' maakte ze haar zin af. Bovengronds. Onbekend, gevaarlijk terrein. Wie weet wat er bovengronds allemaal was? Er was bos en er was prooi, zo ver hadden ze het gebied nog wel verkend, maar wie wist wat voor gevaren zich er schuilhielden? 'Misschien zal de clan het er niet mee eens zijn, daarom moet je me helpen. Ik heb je steun nodig, Jaytail.' Ze liep richting de rotsen via welke ze bij de hoge richel kon komen van waar ze haar clan toesprak. Op het laatste moment draaide ze zich om. 'Sparklekit, kom ook maar mee.' zei ze. Toen sprong ze via de rotsen omhoog naar de richel. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
| |
| Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg vr 30 maa 2012 - 8:23 | |
| Sparklekit ~ Kitten ~ hoofdgrot
De leader ontwaakte haar uit haar trans. Ze was weer waar ze was en Crystalfly riep haar. Ze rende afwezig naar haar toe en toen ze zag waar de leader stond, versteende Sparklekit. Dat was de rots uit haar dromen! Toch sprong ze erop en keek naar de leader. 'Crystalfly? Ik heb de leader van de StarClan gezien.'Haar stem bibberde en ze keek naar haar leader. 'Ze zei iets tegen mij' xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
| | | | Onderwerp: Re: FireflyClan - rpg | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |