|
|
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 16:01 | |
| UG! Ik ga niet meer mee schaatsen met school. Juist mijn vriendinnen zaten niet bij mij in het groepje, En mijn groepje zelf keek alleen maar naar me alsof ik een parasiet was ;-;
|
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 16:08 | |
| raad eens wie er buikgriep heeft |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 16:10 | |
| |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 16:14 | |
| nou... ik dus |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 16:18 | |
| - Dotpaw schreef:
- UG! Ik ga niet meer mee schaatsen met school.
Juist mijn vriendinnen zaten niet bij mij in het groepje, En mijn groepje zelf keek alleen maar naar me alsof ik een parasiet was ;-;
Ik voel met je mee meis, same here, |
|
| |
juul 183
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 16:56 | |
| - Don't worry, my dear:
De vacht van Twilight is niet geweldig, en er kloppen een paar dingen niet :3 Maar verder ben ik er best tevreden over xD |
|
| |
Demi 116 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 16:59 | |
| Mooi gedaan, Quinty n_n Ik vind Softsnow nog steeds schattig :'3 |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 17:06 | |
| Awh dies echt cute Quint <3 Btw als je wil kan je topic open ButterxSoft :3 |
|
| |
Demi 116 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 17:09 | |
| Oh phuck :') Ik moet nog steeds bij Lucy posten, don't I? |
|
| |
Mrs. Ikuro 68
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 17:15 | |
| - Azra schreef:
- Don't worry, my dear:
De vacht van Twilight is niet geweldig, en er kloppen een paar dingen niet :3 Maar verder ben ik er best tevreden over xD OMG =D Die ga ik in dr ondershrift proppen <33333 |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 17:49 | |
| waarom heb jij zo´n Angry Birds dingetje in je onderschriftje |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 18:01 | |
| - Blackberry schreef:
- Suntail schreef:
- Waarom heb jij zo'n Angry Brids vogeltje in je onderschrift?
1. Ik heb een angry birds opsessie 2. Ik maak een reeks voor mn accjes hun onderschrift ^^ 3. HIJ IS FKING EPIC >=D Je valt in herhaling Suntail... |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 20:13 | |
| |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 20:21 | |
| Ik heb maar een half uurtje gekregen om zinvol 9m'n moeder zou zeggen zinloos maarja..) op internet te zitten, maar ik weet niet wat ik moet doen!!! Wil iemand topicje met Magic? maakt eigenlijk niet uit met wat voor kat als het van een andere clan is dan is ze gewoon zo slim om bij de grenslijnen uit te hangen. xx |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 20:57 | |
| Raad eens wat ik heb ontvangen deze morgen.. Jaja.. THE LEGEND OF ZELDA TWILIGHT PRINCESS <333
Yay, ben zo blij, heb nu al uren zitten spelen en ben nog niet eens bij de eerste tempel, geweldig xD |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 21:07 | |
| - Mousefur schreef:
- Raad eens wat ik heb ontvangen deze morgen..
Jaja.. THE LEGEND OF ZELDA TWILIGHT PRINCESS <333
Yay, ben zo blij, heb nu al uren zitten spelen en ben nog niet eens bij de eerste tempel, geweldig xD OMGOMGOMG <333 ik ga hem dit weekend denk stelen van mn vriendin, wil hem dit keer helemaal zelf zonder walktrough uitspelen <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 21:26 | |
| - Lucy schreef:
- Mousefur schreef:
Yay, ben zo blij, heb nu al uren zitten spelen en ben nog niet eens bij de eerste tempel, geweldig xD
OMGOMGOMG <333 ik ga hem dit weekend denk stelen van mn vriendin, wil hem dit keer helemaal zelf zonder walktrough uitspelen <3 Yaayy <33 Hij is echt zoww awesome! Ö Alleen de vogels zijn eng xD |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 21:31 | |
| - Mousefur schreef:
- Lucy schreef:
- Mousefur schreef:
Yay, ben zo blij, heb nu al uren zitten spelen en ben nog niet eens bij de eerste tempel, geweldig xD
OMGOMGOMG <333 ik ga hem dit weekend denk stelen van mn vriendin, wil hem dit keer helemaal zelf zonder walktrough uitspelen <3 Yaayy <33 Hij is echt zoww awesome! Ö Alleen de vogels zijn eng xD Twilightzone vogels enger XD wel zo epic <33 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 21:34 | |
| - Lucy schreef:
- Mousefur schreef:
- Lucy schreef:
- Mousefur schreef:
OMGOMGOMG <333 ik ga hem dit weekend denk stelen van mn vriendin, wil hem dit keer helemaal zelf zonder walktrough uitspelen <3 Yaayy <33 Hij is echt zoww awesome! Ö Alleen de vogels zijn eng xD Twilightzone vogels enger XD wel zo epic <33 Thehe, echt hea. Die vogels met die trompet geluiden ofzo die je drie keer moet bijten. .__. Zij hebben me al vijf keer gedood xD Maar daar ben ik nu gelukkig langs; ben nu op weg naar de eerste tempel, yeay! :3 |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 21:35 | |
| - Mousefur schreef:
- Lucy schreef:
- Mousefur schreef:
- Lucy schreef:
- Mousefur schreef:
OMGOMGOMG <333 ik ga hem dit weekend denk stelen van mn vriendin, wil hem dit keer helemaal zelf zonder walktrough uitspelen <3 Yaayy <33 Hij is echt zoww awesome! Ö Alleen de vogels zijn eng xD Twilightzone vogels enger XD wel zo epic <33 Thehe, echt hea. Die vogels met die trompet geluiden ofzo die je drie keer moet bijten. .__. Zij hebben me al vijf keer gedood xD Maar daar ben ik nu gelukkig langs; ben nu op weg naar de eerste tempel, yeay! :3 Jeah Go you <3 onder water tempel kan ik nooit helemaal >.< te veel puzzels XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|