|
|
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 21:37 | |
| - Lucy schreef:
- Mousefur schreef:
- Lucy schreef:
- Mousefur schreef:
- Lucy schreef:
- Mousefur schreef:
- Raad eens wat ik heb ontvangen deze morgen..
Jaja.. THE LEGEND OF ZELDA TWILIGHT PRINCESS <333
Yay, ben zo blij, heb nu al uren zitten spelen en ben nog niet eens bij de eerste tempel, geweldig xD
OMGOMGOMG <333 ik ga hem dit weekend denk stelen van mn vriendin, wil hem dit keer helemaal zelf zonder walktrough uitspelen <3 Yaayy <33 Hij is echt zoww awesome! Ö Alleen de vogels zijn eng xD Twilightzone vogels enger XD wel zo epic <33 Thehe, echt hea. Die vogels met die trompet geluiden ofzo die je drie keer moet bijten. .__. Zij hebben me al vijf keer gedood xD Maar daar ben ik nu gelukkig langs; ben nu op weg naar de eerste tempel, yeay! :3 Jeah Go you <3 onder water tempel kan ik nooit helemaal >.< te veel puzzels XD Haha, ik denk dat ik in de Forest Temple(ofzo) al ga falen, ik zag de walkthough en dacht; Omg, dit gaat hem echt niet worden geloof ik. .__. |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 21:46 | |
| - Mousefur schreef:
- Lucy schreef:
- Mousefur schreef:
- Lucy schreef:
- Mousefur schreef:
- Lucy schreef:
- Mousefur schreef:
- Raad eens wat ik heb ontvangen deze morgen..
Jaja.. THE LEGEND OF ZELDA TWILIGHT PRINCESS <333
Yay, ben zo blij, heb nu al uren zitten spelen en ben nog niet eens bij de eerste tempel, geweldig xD
OMGOMGOMG <333 ik ga hem dit weekend denk stelen van mn vriendin, wil hem dit keer helemaal zelf zonder walktrough uitspelen <3 Yaayy <33 Hij is echt zoww awesome! Ö Alleen de vogels zijn eng xD Twilightzone vogels enger XD wel zo epic <33 Thehe, echt hea. Die vogels met die trompet geluiden ofzo die je drie keer moet bijten. .__. Zij hebben me al vijf keer gedood xD Maar daar ben ik nu gelukkig langs; ben nu op weg naar de eerste tempel, yeay! :3 Jeah Go you <3 onder water tempel kan ik nooit helemaal >.< te veel puzzels XD Haha, ik denk dat ik in de Forest Temple(ofzo) al ga falen, ik zag de walkthough en dacht; Omg, dit gaat hem echt niet worden geloof ik. .__. Das met die apen hea XD t failt zo hard, maar het lukt je vast wel :3 EDIT: MAARTJE, DANKZIJ JOU KIJK IK NU HELE TWILIGHT PRINCESS WALKTROUGH XDDDDD |
|
| |
Anna/Duckface 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jan 2012 - 22:20 | |
| een halve rondje in je berichten en wtf wat een gesprek |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 7:44 | |
| ehm. Lucy..... Is deze Jaykit jou volgende prooi? |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 8:28 | |
| WHIEEEE |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 8:54 | |
| Sigh wrm moet k alles dubbel vertellen.. Jaykit dat is dit: - Code:
-
{USERNAME} is sick of school Gast is sick of school Dat heeft Silentpaw* ook en ik ook in dit onderschrift -.-" Wrm gaan mensen r altijd moeilijk over doen... |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 9:02 | |
| ik heb het ook in meerdere onderschriften staan |
|
| |
Daan 131
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 10:00 | |
| - Dreamheart schreef:
- Sigh wrm moet k alles dubbel vertellen..
Jaykit dat is dit: - Code:
-
{USERNAME} is sick of school Gast is sick of school
Dat heeft Silentpaw* ook en ik ook in dit onderschrift -.-" Wrm gaan mensen r altijd moeilijk over doen... Euh... Sorry hoor... Ik wist het gewoon niet.. |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 11:05 | |
| school zuigt again, vooral de opdracht |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 11:07 | |
| ik verveel me... Want ik zit thuis en ben de hele tijd vage pokemon warrior cats crossover fanfic dingetjes aan het lezen... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 11:16 | |
| ik zit op school tot ik weet niet hoelaat xd
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 11:52 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 12:01 | |
| ik tot kwart voor een, als ik die nl opdracht dan af heb... ik haat dat vak |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 12:04 | |
| - Coppersong schreef:
- Dreamheart schreef:
- Sigh wrm moet k alles dubbel vertellen..
Jaykit dat is dit: - Code:
-
{USERNAME} is sick of school Gast is sick of school
Dat heeft Silentpaw* ook en ik ook in dit onderschrift -.-" Wrm gaan mensen r altijd moeilijk over doen... Euh... Sorry hoor... Ik wist het gewoon niet.. Nee, niet gemeen tegen jou bedoeld Eline jij bent net nieuw, :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 12:06 | |
| pff een opdracht af nu nog een soort van verslag typen van 300 woorden over de mobiele telefoon =,='' dan kan ik lekker met tessa mee die een big hug krijgt omdat ze me redt |
|
| |
37
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 13:15 | |
| hallo hoe is het met jullie met mijn goed |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 13:31 | |
| Omg gesprek met mn mentor was best epic.. Heb een chocoladeletter gekregen en mag heel miss voor een paard van hem zorgen wat harstike goed kan springen en dressuur, wat betekend dat k niet helemaal hoef te stoppen met paardrijden, maar me kan hechten aan een paard en die helemaal verzorgen en rijden enzo, ik hoor nog van hem over dat paard zo epic <333 |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 14:02 | |
| Omg, mijn klastitularis aka mijn nederlands leraar is zoooo epic! Hij heeft dankzij mijn boekbespreking over de hongerspelen ook dat boek gelezen, door mij omdat hij het zo leuk vond klinken! ^^ + Hij doet allemaal dingen rond mythologie teksten enzo in de klas en rond AC! IK BEDOEL HOE AWESOMER KAN HIJ NOG ZIJN
EN HIJ HEEFT ZO'N GOED GEVOEL VOOR HUMOR OMG beste. leraar. ooit. 8D |
|
| |
Passievrucht x'3 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 14:03 | |
| - Snowrose schreef:
EN HIJ HEEFT ZO'N GOED GEVOEL VOOR HUMOR
ik wil ook zo'n leraar XD |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 14:13 | |
| Hhaha :'D Hij maakt de droogste grappen. Zoals we waren bezig over Twilight en videogames :'D En ik zo "OMG ZE ZOUDEN EEN SCHIETSPEL MET TWILIGHT MOETEN MAKEN, DOOD DE VAMPIERS."
hij van "Oh kijk daar glinsterd er één!" *schiet*
of we waren over geloof bezig en ik zei dat ik niet echt ergens in geloofde zei hij "nouja je kan ook in die theorie van die theepot geloven, of het vliegend spaghettie monster" beginnen we daar allemaal te lachen en grappen over te maken, BESTAAT DAT DING NOG ECHT. like wtffff xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|