|
|
Doreen 47
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jan 2012 - 17:12 | |
| Is goed hoor, wie maakt het? ^^
& liever niet, sorry :/ Heb ook al nee tegen Quinty gezegd dus het zou oneerlijk zijn als ik tegen jou wel ja zou zeggen snapje x'D |
|
| |
Vocabitch, Juul! >:} 66
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jan 2012 - 17:36 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jan 2012 - 17:49 | |
| Ik moet Fire's nieuwe kadertje nog maken. |
|
| |
10
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jan 2012 - 17:58 | |
| - Winterkit schreef:
- Is goed hoor, wie maakt het? ^^
& liever niet, sorry :/ Heb ook al nee tegen Quinty gezegd dus het zou oneerlijk zijn als ik tegen jou wel ja zou zeggen snapje x'D Maak jij maar aan :3 But eah like *winkwink* isn't it smeksie? :3 - Spoiler:
haaabelmaaasjeelgaaaa; dan zeggen we gewoon: mede dankzij Doowr :3
|
|
| |
75
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jan 2012 - 18:07 | |
| Flashcoat X Cheza word awsome <333 Alleen het ondershrift klopt niet meer. Dus ga strx een nieuwe maken ;D |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jan 2012 - 18:10 | |
| Ik zie dingen in mijn ooghoek die er niet zijn, ik hoor dingen die er niet zijn, ik geloof dat ik gek wordt, of gewoon overwerkt ben... |
|
| |
Superkat 276
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jan 2012 - 18:10 | |
| zucht... warrom kunnen sommige muziekjes/tv dingen zo irritant zijn!? |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jan 2012 - 18:14 | |
| God ik spaarde 180 euro en ik krijg nog zekers te weten 50 euro bij dus reken op ongeveer 230euro.
EN IK WIL ZO GRAAG EEN NIEUWE GAME VOOR PC KOPEN D: Maar ik weet niet welke, het moet een spannende en awesome game zijn x3x
help iemand? zeg er ook bij wrm het awesome is :p |
|
| |
Superkat 276
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jan 2012 - 18:16 | |
| ik weet een awesome game... maar ja... misschien vinden jullie het niet zo awesome... het is wel een beetje verslavend... waar ik het over heb? Skylanders |
|
| |
Passievrucht x'3 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jan 2012 - 18:26 | |
| - Snowrose schreef:
- God ik spaarde 180 euro en ik krijg nog zekers te weten 50 euro bij dus reken op ongeveer 230euro.
EN IK WIL ZO GRAAG EEN NIEUWE GAME VOOR PC KOPEN D: Maar ik weet niet welke, het moet een spannende en awesome game zijn x3x
help iemand? zeg er ook bij wrm het awesome is :p AC voor de PC, hé dat rijmt x'D |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jan 2012 - 18:41 | |
| @Blecky; voor pc :p @Diamond: Nou zie daar twijfel ik nu echt al heeel lang over, maar het zijn wel 4 games van AC en welke is dan de eerste toch x'D Want mijn leerkracht nederlands heeft die spellen ook allemaal en die zei van ja je moet ze wel in die volgorde spelen 'blablabla' want anders is het verwarrend x3 En een vriend van me zei dat hij vond dat Revelations echt een flop was ofzo. :p ------- http://warriorcats.bigforumpro.com/viewtopic.forum?t=4442 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|