We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jan 2012 - 10:15
Thunder schreef:
Zit voice te kijken niuua nu niet meer. Het staat nog wel op maar boeit niet meer want mijn favo is er dus echt net! Uitgegaan, het was alleen mijn favo omdat de nieuwe onderhand niet meer zo nieuwe! Vriend van mijn moeder hem kent. K*t waarom koos die Angela nou niet gewoon voor Niels ik bedoel en al die stemmen die hij erbij kreegik werd helemaal gek. Het liefst op het balkon staan schreeuwen maar sta kan niet. Bouma kan wel maa mag natuurlijk weer niet! Ik word gek waarom die langen slierte haar Erwin dus. In plaats van Niels. Haha aha! En nu is de rara duede pol op tv! Hij zij dat hij vlinders in zijn broek had. En. Heeft borst haar. Ze zeggen ent dat het na twaalven is. Dat word posten in het na twaalf uur topic! Whoe! Wouter is boeh! Pol moet door niet wouter! Ik denk dat jullie dit niks boeit maar het topic heet tenslotte het algemenen onzin topic! Wereld wijd stadion vol met mensen bogaarden ofzo ze gt van Velsen en nu iets over vrolijke enthousiaste spring in het veld? Auwwwwww, mijn nek heb verkeerd gelegen ca. acht n is ie stijf en zit er een knoop in en morgen moet ik bowlen en naa hockey! Ik hop maar dat het dan weg is ik kan mijn nek namelijk niet meer oed naar rechts draaien zonder pijn. Wel steeds veder. Oja we hadden het over de voice. Nouja ik. Oja de i pad verbeterd dingen die er helemaal niet moeten staan dus sorry voor de rare fouten! Dit word een langen algemenen onzin topic post zeg! Zou pol door gaan? Hmmmm, geen idee moet nog even wachten! Maar mij gaat het om Niels! Waarom mocht hij niet gewoon blijven! Neer, van Velsen geeft Wouter meer stemmen! Maar pol heeft er meer plu Loeks stemmen bij gekregen! Pol is naar de finalen! Yes. Ik ben nu een soort van voor hem! Jeeeee, nu ben ik weer blij. Hoewel ik eht nog steeds niet eens ben met dat van Niels! Ik maak zelf trouwens ook wel spelfouten en typ fouten hoor niet alleen de i Pad! Ben melig! hihihihii. Uh e n n u ....... Jeeeee hij is door ik bedoel pol en gaat nu zingen! Hoewel ij steelt meer de show door zijn gedrag dan stem. En toch heet het de VOICE of Holland! Hij is wel goed hoor ik ne van de vriend van mijn moeder. En nu zegt ie weer dat het slecht is. Weetje meschien was het enter geweest Ls pol doorging. Niuua het zal allemaal wel eigelijk maakte het me niet ech uit. Als er maar iemand wint! Hij gaat zeker niet winnen zegt mijn moede ik denk maar ETA ik ga stoppen me mijn gesprek! Dosis eis ei!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jan 2012 - 12:00
Heb het gister met een koekje opengehaald >.< ja koekjes zijn dodelijk x'D maar ik ben daar op die plek een paar jaar geleden ook geopereerd en sindsdien is het een zwakke plek. Maar nu heb ik het dus echt helemaal losgescheurd. Pijnlijk >.<