My hands have been so perfectly tied - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

My hands have been so perfectly tied

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Falconstrike
Member
My hands have been so perfectly tied - Pagina 3 SCwUkVM
Bo~
1222
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: My hands have been so perfectly tied   My hands have been so perfectly tied - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 jun 2020 - 2:10

De flamepoint lachte zachtjes bij zijn woorden. Ja, het was geen grapje hoor! Hij moest nog steeds jagen, nog steeds leren vechten. Routnose forceerde hem nergens in natuurlijk en streng was ze er ook niet echt in, maar hij moest er natuurlijk wel op uit. Hij snapte het ook volledig hoor, er was nog steeds een leven buiten medicine cat zijn en wie weet was er ooit een kans dat hij van zijn rang af moest stappen, hij wilde dan ook niet een hulpeloze warrior zijn die net zo goed weer terug naar apprentice gezet had kunnen worden. ”Is ze zo streng dan?” klonk er giechelend van zijn vriendin af, waarop hij even grinnikte en even zijn kopje schudde. ”Nee hoor, ze is hartstikke lief. Maar jagen en vechten zijn nog steeds onderdeel van mijn training.” sprak hij licht grinnikend. Nee, dat was nog steeds gewoon een dingetje bij hem. Haar gegiechel stopte echter al snel bij zijn volgende opmerking, waarop ze meteen wat stiller werd. ”Zo bedoelde ik het helemaal niet!” klonk er licht sputterend van haar terug, waarop hij eventjes moest lachen en haar met een brede glimlach aan keek. ”Dat weet ik toch, ik plaag je alleen maar.” sprak hij, waarna hij zijn tong even kort naar haar uit stak. ”Voor wat het waard is, ik denk dat jij ook een goede medicine cat zou kunnen worden later.” sprak hij met een zachte glimlach tegen de poes. Hij zag het Pepper nog wel doen, dat was zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
My hands have been so perfectly tied - Pagina 3 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: My hands have been so perfectly tied   My hands have been so perfectly tied - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 jun 2020 - 19:32

Pepperpaw trok geamuseerd met één van haar oortjes toen Falconpaw aangaf dat Routnose wel heel erg lief was. Zo kende ze Routnose beter. Haar staartje krulde ze om haar voetjes heen om zichzelf warm te houden. Er begon een ferme bries op te steken en het werd wel duidelijk later. Misschien moest ze spoedig maar terugkeren naar het kamp, voordat Acorndust bezorgd zou worden of, erger, zou denken dat ze er nog steeds te dichte banden met Windclan op nahield. Hij zou vast niet vergeten zijn dat ze na de oorlog eventjes gezellig op de koffie was geweest om te vragen hoe het ging. Zij was het ook niet vergeten, immers had haar vader haar een hele maan voor de elders laten zorgen. Ugh. Ze spitste haar oren wat verbaasd bij Falconpaw’s woorden. ”Ik?” vroeg ze hem, ”Nee joh, dat kan ik helemaal niet. Ik ga een warrior worden.”

Falconstrike
Member
Bo~
1222
Actief

CAT'S PROFILE
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: My hands have been so perfectly tied   My hands have been so perfectly tied - Pagina 3 Icon_minitimedi 14 jul 2020 - 22:33

Zijn vriendin trok even geamuseerd met haar rode oortje toen hij sprak dat Rout verder wel heel erg lief was. Ja, hij zou Rout voor niemand anders willen inruilen, dat was zeker. Het was alleen nog de vraag of zij hem net zo graag wilde houden als andersom, maar stiekem wist hij ook wel dat zij samen gewoon een team waren, iets waar ze niet overna hoefden te denken. "Ik?" klonk er van Pep af nadat ze haar oren had gespitst. "Nee joh, dat kan ik helemaal niet. Ik ga een warrior worden." Hij grinnikte even en draaide zijn kopje eventjes iets opzij. "Dat dacht ik ook hoor." sprak hij plagend tegen de poes. Maar goed, warrior was natuurlijk ook heel erg goed. "Maar dan ga je wel één van de beste warriors worden van ShadowClan, goed?" sprak hij met een brede glimlach tegen de shadowclanner.
Peppermint
Medicine cat
My hands have been so perfectly tied - Pagina 3 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: My hands have been so perfectly tied   My hands have been so perfectly tied - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 okt 2020 - 23:59

Pepperpaw trok één van haar voorpootjes de lucht in en begon rustig haar witte teentjes schoon te wassen. Ze raspte haar tong ritmisch over haar voetje terwijl ze één oog gericht hield op Falconpaw, naar hem luisterend. Ze grinnikte zachtjes toen hij aangaf dat hij ook dacht dat hij een warrior zou worden, maar Pepperpaw wist het zeker. Haar poten waren niet gemaakt om te helen. Ze was een veel te grote teleurstelling daarvoor. ”Dat moet zeker lukken,” miauwde ze, met een wat halfslachtige glimlach, ”Of tenminste, ik ga zeker mijn best doen.” Of het zou lukken, dat is een tweede. Maar ze wilde maar wat graag dat iedereen trots op haar was.

Falconstrike
Member
Bo~
1222
Actief

CAT'S PROFILE
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: My hands have been so perfectly tied   My hands have been so perfectly tied - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 nov 2020 - 17:29

Pepper begon rustig haar voorpoot te likken terwijl ze één van haar ogen op hem gericht hield. Het was gewoon rustig, relaxed. Hij kon oprecht zeggen dat Pepper een goede vriendin van hem was zelfs als het eigenlijk niet echt mocht met de verschillende clans. Maar dan weer, als medicine cat stond je iets neutraler over de andere clans dan een warrior. Als pepper gewond zou raken zou hij net zo hard zijn best moeten doen om haar te helpen als iemand van zijn eigen clan. Met een ander vechten mocht hij toch alleen maar in nood en hij kon zich niet indenken dat Pepper hem iets zou aandoen. ”Dat moet zeker lukken,” sprak ze met een flauwe glimlach tegen hem. ”Of tenminste, ik ga zeker mijn best doen.” Hij kon het niet laten om bemoedigend naar haar te glimlachen, voor hij zijn rug iets rechtte. ”Natuurlijk gaat het je lukken, je bent Pepperpaw. Je wordt de beste warrior die Shadowclan ooit gekend heeft.” sprak hij met een knipoogje. Beetje moed in spreken he!! Dat verdiende ze wel.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: My hands have been so perfectly tied   My hands have been so perfectly tied - Pagina 3 Icon_minitime

My hands have been so perfectly tied
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: