Algemene Onzin Topic - Pagina 28



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende
Seasight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Amyyy
7
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seasight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimewo 7 feb 2018 - 14:54

Oceanbreeze schreef:
Seakit. schreef:
Amy leeft weer! :’)

Okay heb ik wat gemist? Niet echt i guess want met de rotskatten of hoe noemde ze? Heb ik mee gemaakt xD
Hoi Amy. Seakit is nu 5 Moons en.. wat wil je weten?
Dan pas ik dat zo even aan.
Goh gewoon de laatste kleine veranderingen eigenlijk. Maar als die er niet zijn, des te beter Smile Kan ik probleemloos weer meedoen haha xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Seasig10
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimewo 7 feb 2018 - 15:36

Seakit. schreef:
Amy leeft weer! :’)

Okay heb ik wat gemist? Niet echt i guess want met de rotskatten of hoe noemde ze? Heb ik mee gemaakt xD

Ik heb het gevoel dat ik super veel gemist heb xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kindred
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Mini_a10
Anouk
182
Actief
Beauty fades
That is why it is beautiful

119 IC

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Kindred
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 8 feb 2018 - 14:03

"Actieve leden: KINDKIT, WARKIT"
Well look what we've got here
The youngest siblings in crime are the only ones online


"The weft and weave of fate guides our people to their deaths,
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Lambs_11Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Signat10Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Wolfs_11
though arrow pierce our ancient hearts, we fear not our final breath."
Terug naar boven Ga naar beneden
Warpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 LZ9ajdK
Wolf
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 8 feb 2018 - 14:05

Kindkit schreef:
"Actieve leden: KINDKIT, WARKIT"
Well look what we've got here
The youngest siblings in crime are the only ones online

was dit het signaal om ons plan in actie te zetten om het forum over te nemen of was dat iets anders? Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Thinking-face_1f914


you want battle?
i'll give you war.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kindred
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Mini_a10
Anouk
182
Actief
Beauty fades
That is why it is beautiful

119 IC

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Kindred
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 8 feb 2018 - 14:13

Warkit schreef:
Kindkit schreef:
"Actieve leden: KINDKIT, WARKIT"
Well look what we've got here
The youngest siblings in crime are the only ones online

was dit het signaal om ons plan in actie te zetten om het forum over te nemen of was dat iets anders? Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Thinking-face_1f914

Nee dat was een ander signaal maar SHHHT HET IS EEN GEHEIM PLAN


"The weft and weave of fate guides our people to their deaths,
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Lambs_11Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Signat10Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Wolfs_11
though arrow pierce our ancient hearts, we fear not our final breath."
Terug naar boven Ga naar beneden
Warpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 LZ9ajdK
Wolf
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 8 feb 2018 - 14:15

Kindkit schreef:
Warkit schreef:
Kindkit schreef:
"Actieve leden: KINDKIT, WARKIT"
Well look what we've got here
The youngest siblings in crime are the only ones online

was dit het signaal om ons plan in actie te zetten om het forum over te nemen of was dat iets anders? Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Thinking-face_1f914

Nee dat was een ander signaal maar SHHHT HET IS EEN GEHEIM PLAN

OH JA geheim plan ja zeer geheim wie begon over een plan ik niet hoor ik ben goed in dingen geheim houden !!!!!


you want battle?
i'll give you war.

Terug naar boven Ga naar beneden
Brookstrike
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brookstrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 8 feb 2018 - 14:32

https://www.warriorcatsnl.com/t34823-we-could-have-it-all

geïnteresseerden in een open topic? c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Eiw65eA
x B R O O K S T R I K E x
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 8 feb 2018 - 14:34

pfoeee examen gehad, dat betekend vanaf maandag stage. En kan ik mij weer meer concentreren op posts overal Very Happy



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 5FZDGVo
130
Actief
I can never resist an invitation to dance.

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 8 feb 2018 - 15:00

Mijn grootste probleem met presentaties is dat ik zo ontzettend moe ben erna ;_; en ik heb morgen nog een toets waarvoor ik eigenlijk moet leren -sigh-


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 EnrD0f1
"I'm just an ordinary girl. An ordinary girl with an infinite supply of death quills claws."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cosmo
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Arrow of Lucy
67
Actief
One of the greatest victories you can gain over someone is to beat him at politeness.

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cosmo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 8 feb 2018 - 16:17

Yess! Toetsdag is voorbij en ik hoef het nog even vol te houden tot de vakantie XD. Heb voor de vakantie nog zeker vijf toetsen, but jeah....
Iemand ook net toetsdag/week gehad? Of zit iemand er net in/voor?



Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Oie_3d10

Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 8 feb 2018 - 17:17

Brookstrike schreef:
https://www.warriorcatsnl.com/t34823-we-could-have-it-all

geïnteresseerden in een open topic? c:

Ga ik nu heen ^^


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 8 feb 2018 - 17:20

Cosmo schreef:
Yess! Toetsdag is voorbij en ik hoef het nog even vol te houden tot de vakantie XD. Heb voor de vakantie nog zeker vijf toetsen, but jeah....
Iemand ook net toetsdag/week gehad? Of zit iemand er net in/voor?

Ik had dinsdag een herkansing van de toetsweek die ik een week eerder had. Dit examenjaar gaat echt lekker. Ik sta gemiddeld een 7.8 en kan makkelijk terug naar de HAVO volgend jaar.

How 'bout you? ^^


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cosmo
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Arrow of Lucy
67
Actief
One of the greatest victories you can gain over someone is to beat him at politeness.

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cosmo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 8 feb 2018 - 17:26

Amare schreef:
Cosmo schreef:
Yess! Toetsdag is voorbij en ik hoef het nog even vol te houden tot de vakantie XD. Heb voor de vakantie nog zeker vijf toetsen, but jeah....
Iemand ook net toetsdag/week gehad? Of zit iemand er net in/voor?

Ik had dinsdag een herkansing van de toetsweek die ik een week eerder had. Dit examenjaar gaat echt lekker. Ik sta gemiddeld een 7.8 en kan makkelijk terug naar de HAVO volgend jaar.

How 'bout you? ^^

Ik zit op het VWO en moet nog vier jaar en sta gemiddeld een 8.0...
Heb je je HAVO nodig voor een beroep dat je wilt studeren of is HAVO gewoon een doel dat je wilt halen? Het is trouwens hartstikke knap dat je een 7.8 kunt staan als je net een toetsweek hebt gehad. Zou ik sowieso niet volhouden/kunnen namelijk XD.



Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Oie_3d10

Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 8 feb 2018 - 17:31

Cosmo schreef:
Amare schreef:
Cosmo schreef:
Yess! Toetsdag is voorbij en ik hoef het nog even vol te houden tot de vakantie XD. Heb voor de vakantie nog zeker vijf toetsen, but jeah....
Iemand ook net toetsdag/week gehad? Of zit iemand er net in/voor?

Ik had dinsdag een herkansing van de toetsweek die ik een week eerder had. Dit examenjaar gaat echt lekker. Ik sta gemiddeld een 7.8 en kan makkelijk terug naar de HAVO volgend jaar.

How 'bout you? ^^

Ik zit op het VWO en moet nog vier jaar en sta gemiddeld een 8.0...
Heb je je HAVO nodig voor een beroep dat je wilt studeren of is HAVO gewoon een doel dat je wilt halen? Het is trouwens hartstikke knap dat je een 7.8 kunt staan als je net een toetsweek hebt gehad. Zou ik sowieso niet volhouden/kunnen namelijk XD.

Van beiden wel een beetje. Bovendien heb ik echt nog geen idee wat ik later wil gaan doen en zie ik het MBO niet echt zitten. Ik erger me nu al dood aan hoe achterlijk mijn klas is (Iemand vroeg ooit wat een "citeer" is). Heb jij al een idee van wat je wil gaan studeren?


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cosmo
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Arrow of Lucy
67
Actief
One of the greatest victories you can gain over someone is to beat him at politeness.

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cosmo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 8 feb 2018 - 18:17

Amare schreef:
Cosmo schreef:
Amare schreef:
Cosmo schreef:
Yess! Toetsdag is voorbij en ik hoef het nog even vol te houden tot de vakantie XD. Heb voor de vakantie nog zeker vijf toetsen, but jeah....
Iemand ook net toetsdag/week gehad? Of zit iemand er net in/voor?

Ik had dinsdag een herkansing van de toetsweek die ik een week eerder had. Dit examenjaar gaat echt lekker. Ik sta gemiddeld een 7.8 en kan makkelijk terug naar de HAVO volgend jaar.

How 'bout you? ^^

Ik zit op het VWO en moet nog vier jaar en sta gemiddeld een 8.0...
Heb je je HAVO nodig voor een beroep dat je wilt studeren of is HAVO gewoon een doel dat je wilt halen? Het is trouwens hartstikke knap dat je een 7.8 kunt staan als je net een toetsweek hebt gehad. Zou ik sowieso niet volhouden/kunnen namelijk XD.

Van beiden wel een beetje. Bovendien heb ik echt nog geen idee wat ik later wil gaan doen en zie ik het MBO niet echt zitten. Ik erger me nu al dood aan hoe achterlijk mijn klas is (Iemand vroeg ooit wat een "citeer" is). Heb jij al een idee van wat je wil gaan studeren?

Ik houd erg van tekenen/schilderen, zowel digitaal als op echt papier. Ook houd ik best wel van het technische achter dingen, doe ik aan het programmeren van site's (waar ik echt nog niet erg goed in ben, maar wat ik wel erg leuk vind) en ik ben best wel goed in biologie. Wel heb ik dan weer dat ik niet erg goed tegen tekenen met druk kan en dat ik niet alle delen van biologie leuk vind. En naast al deze dingen zou ik ook graag de wereld een beetje beter willen maken. Weet je hier allemaal toevallig een beroep bij? Dan weet ik het namelijk Razz .
Maar even serieus, ik weet echt niet wat ik wil doen. Met tekenen moet je echt goed zijn, als je je brood wilt verdienen en het is erg zwaar en brengt veel risico met zich mee. Gelukkig heb ik nog vier jaar VWO voor de boeg XD.



Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Oie_3d10

Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 8 feb 2018 - 20:16

Hai all :3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 85A0ca8T_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 V4s23EcO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 PF71KdU0_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 JeyKDma8_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 GPr1M0jZ_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 COxUkZt
Judge me
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 8 feb 2018 - 20:45

Cosmo schreef:
Amare schreef:
Cosmo schreef:
Amare schreef:
Cosmo schreef:
Yess! Toetsdag is voorbij en ik hoef het nog even vol te houden tot de vakantie XD. Heb voor de vakantie nog zeker vijf toetsen, but jeah....
Iemand ook net toetsdag/week gehad? Of zit iemand er net in/voor?

Ik had dinsdag een herkansing van de toetsweek die ik een week eerder had. Dit examenjaar gaat echt lekker. Ik sta gemiddeld een 7.8 en kan makkelijk terug naar de HAVO volgend jaar.

How 'bout you? ^^

Ik zit op het VWO en moet nog vier jaar en sta gemiddeld een 8.0...
Heb je je HAVO nodig voor een beroep dat je wilt studeren of is HAVO gewoon een doel dat je wilt halen? Het is trouwens hartstikke knap dat je een 7.8 kunt staan als je net een toetsweek hebt gehad. Zou ik sowieso niet volhouden/kunnen namelijk XD.

Van beiden wel een beetje. Bovendien heb ik echt nog geen idee wat ik later wil gaan doen en zie ik het MBO niet echt zitten. Ik erger me nu al dood aan hoe achterlijk mijn klas is (Iemand vroeg ooit wat een "citeer" is). Heb jij al een idee van wat je wil gaan studeren?

Ik houd erg van tekenen/schilderen, zowel digitaal als op echt papier. Ook houd ik best wel van het technische achter dingen, doe ik aan het programmeren van site's (waar ik echt nog niet erg goed in ben, maar wat ik wel erg leuk vind) en ik ben best wel goed in biologie. Wel heb ik dan weer dat ik niet erg goed tegen tekenen met druk kan en dat ik niet alle delen van biologie leuk vind. En naast al deze dingen zou ik ook graag de wereld een beetje beter willen maken. Weet je hier allemaal toevallig een beroep bij? Dan weet ik het namelijk :P .
Maar even serieus, ik weet echt niet wat ik wil doen. Met tekenen moet je echt goed zijn, als je je brood wilt verdienen en het is erg zwaar en brengt veel risico met zich mee. Gelukkig heb ik nog vier jaar VWO voor de boeg XD.

Lijkt een baan in een ziekenhuis jou wat? Anders zou ik het ook niet weten. Met de wereld beter maken verdien je vaak niet/geen geld, maar weet dat je daar in principe nu al mee kan starten ^^.

Pff. In principe lijkt journalist of docent in geschiedenis/aardrijkskunde/Nederlands me wel tof.


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 9 feb 2018 - 7:19

@ Lucy, als het je wat lijkt om de professionele kant op te gaan wat tekenen betreft zou je animatiefilm kunnen proberen. Eerst heel veel oefenen, natuurlijk, dat stopt nooit Wink Webdesign zou je ook kunnen overwegen als je graag websites programmeert.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Firespirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 J4HLYIo
»Quinty«
241
Actief
"I often feel like a failure and a success withing the same hour"

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Firespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 9 feb 2018 - 7:37

Goeiemorgenn


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 IRHE0xw
"Oh, why are we so sad? Are we feeling hurt by their evil lies. And all those empty words?
We are thirsty for payback? What would we like to do with the town? Would we like to make it dance?
With the Animal? Would we? WOULD WE? Tell us what we would like to do. Burn it, burn it all"
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 9 feb 2018 - 7:59

Ik heb besloten dat ik MBO Media Vormgeving niveau 4 wil doen. Alleen dan moet ik eerst even aangenomen worden want er is beperkte plek en ik moet mijn portfolio laten zien (wat ik allemaal al gemaakt heb in mijn leven). Deze opleiding houd in: video's monteren, foto's maken en bewerken, websites ontwerpen (en een beetje coderen), huisstijlen maken, logo's maken, tekenen en lessen in alle adobe programma's zoals Illustrator, Photoshop, Muse en After Effects.

Als tweede optie heb ik de opleiding onderwijsassistent en daarna wil ik door naar het HBO om Geschiedenis, Engels, Biologie of Maatschappijleer docent te worden op het vmbo.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 28 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: