|
|
Amyyy 7 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 feb 2018 - 14:54 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Seakit. schreef:
- Amy leeft weer! :’)
Okay heb ik wat gemist? Niet echt i guess want met de rotskatten of hoe noemde ze? Heb ik mee gemaakt xD Hoi Amy. Seakit is nu 5 Moons en.. wat wil je weten? Dan pas ik dat zo even aan. Goh gewoon de laatste kleine veranderingen eigenlijk. Maar als die er niet zijn, des te beter Kan ik probleemloos weer meedoen haha xD |
|
| |
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 feb 2018 - 15:36 | |
| - Seakit. schreef:
- Amy leeft weer! :’)
Okay heb ik wat gemist? Niet echt i guess want met de rotskatten of hoe noemde ze? Heb ik mee gemaakt xD Ik heb het gevoel dat ik super veel gemist heb xD |
|
| |
Anouk 182 Actief Beauty fades
That is why it is beautiful
119 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 feb 2018 - 14:03 | |
| "Actieve leden: KINDKIT, WARKIT" Well look what we've got here The youngest siblings in crime are the only ones online |
|
| |
Wolf 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 feb 2018 - 14:05 | |
| - Kindkit schreef:
- "Actieve leden: KINDKIT, WARKIT"
Well look what we've got here The youngest siblings in crime are the only ones online was dit het signaal om ons plan in actie te zetten om het forum over te nemen of was dat iets anders? |
|
| |
Anouk 182 Actief Beauty fades
That is why it is beautiful
119 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 feb 2018 - 14:13 | |
| - Warkit schreef:
- Kindkit schreef:
Well look what we've got here The youngest siblings in crime are the only ones online was dit het signaal om ons plan in actie te zetten om het forum over te nemen of was dat iets anders? Nee dat was een ander signaal maar SHHHT HET IS EEN GEHEIM PLAN |
|
| |
Wolf 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 feb 2018 - 14:15 | |
| - Kindkit schreef:
- Warkit schreef:
- Kindkit schreef:
Well look what we've got here The youngest siblings in crime are the only ones online was dit het signaal om ons plan in actie te zetten om het forum over te nemen of was dat iets anders? Nee dat was een ander signaal maar SHHHT HET IS EEN GEHEIM PLAN OH JA geheim plan ja zeer geheim wie begon over een plan ik niet hoor ik ben goed in dingen geheim houden !!!!! |
|
| |
31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 feb 2018 - 14:32 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 feb 2018 - 14:34 | |
| pfoeee examen gehad, dat betekend vanaf maandag stage. En kan ik mij weer meer concentreren op posts overal |
|
| |
130 Actief I can never resist an invitation to dance.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 feb 2018 - 15:00 | |
| Mijn grootste probleem met presentaties is dat ik zo ontzettend moe ben erna ;_; en ik heb morgen nog een toets waarvoor ik eigenlijk moet leren -sigh- |
|
| |
Arrow of Lucy 67 Actief One of the greatest victories you can gain over someone is to beat him at politeness.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 feb 2018 - 16:17 | |
| Yess! Toetsdag is voorbij en ik hoef het nog even vol te houden tot de vakantie XD. Heb voor de vakantie nog zeker vijf toetsen, but jeah.... Iemand ook net toetsdag/week gehad? Of zit iemand er net in/voor? |
|
| |
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 feb 2018 - 17:17 | |
| |
|
| |
Eline 695 Actief No use getting angry at the way that you're wired
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 feb 2018 - 17:20 | |
| - Cosmo schreef:
- Yess! Toetsdag is voorbij en ik hoef het nog even vol te houden tot de vakantie XD.
Heb voor de vakantie nog zeker vijf toetsen, but jeah.... Iemand ook net toetsdag/week gehad? Of zit iemand er net in/voor? Ik had dinsdag een herkansing van de toetsweek die ik een week eerder had. Dit examenjaar gaat echt lekker. Ik sta gemiddeld een 7.8 en kan makkelijk terug naar de HAVO volgend jaar. How 'bout you? ^^ |
|
| |
Arrow of Lucy 67 Actief One of the greatest victories you can gain over someone is to beat him at politeness.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 feb 2018 - 17:26 | |
| - Amare schreef:
- Cosmo schreef:
- Yess! Toetsdag is voorbij en ik hoef het nog even vol te houden tot de vakantie XD.
Heb voor de vakantie nog zeker vijf toetsen, but jeah.... Iemand ook net toetsdag/week gehad? Of zit iemand er net in/voor? Ik had dinsdag een herkansing van de toetsweek die ik een week eerder had. Dit examenjaar gaat echt lekker. Ik sta gemiddeld een 7.8 en kan makkelijk terug naar de HAVO volgend jaar.
How 'bout you? ^^ Ik zit op het VWO en moet nog vier jaar en sta gemiddeld een 8.0... Heb je je HAVO nodig voor een beroep dat je wilt studeren of is HAVO gewoon een doel dat je wilt halen? Het is trouwens hartstikke knap dat je een 7.8 kunt staan als je net een toetsweek hebt gehad. Zou ik sowieso niet volhouden/kunnen namelijk XD. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 feb 2018 - 17:31 | |
| - Cosmo schreef:
- Amare schreef:
- Cosmo schreef:
Heb voor de vakantie nog zeker vijf toetsen, but jeah.... Iemand ook net toetsdag/week gehad? Of zit iemand er net in/voor? Ik had dinsdag een herkansing van de toetsweek die ik een week eerder had. Dit examenjaar gaat echt lekker. Ik sta gemiddeld een 7.8 en kan makkelijk terug naar de HAVO volgend jaar.
How 'bout you? ^^ Ik zit op het VWO en moet nog vier jaar en sta gemiddeld een 8.0... Heb je je HAVO nodig voor een beroep dat je wilt studeren of is HAVO gewoon een doel dat je wilt halen? Het is trouwens hartstikke knap dat je een 7.8 kunt staan als je net een toetsweek hebt gehad. Zou ik sowieso niet volhouden/kunnen namelijk XD. Van beiden wel een beetje. Bovendien heb ik echt nog geen idee wat ik later wil gaan doen en zie ik het MBO niet echt zitten. Ik erger me nu al dood aan hoe achterlijk mijn klas is (Iemand vroeg ooit wat een "citeer" is). Heb jij al een idee van wat je wil gaan studeren? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 feb 2018 - 18:17 | |
| - Amare schreef:
- Cosmo schreef:
- Amare schreef:
- Cosmo schreef:
How 'bout you? ^^ Ik zit op het VWO en moet nog vier jaar en sta gemiddeld een 8.0... Heb je je HAVO nodig voor een beroep dat je wilt studeren of is HAVO gewoon een doel dat je wilt halen? Het is trouwens hartstikke knap dat je een 7.8 kunt staan als je net een toetsweek hebt gehad. Zou ik sowieso niet volhouden/kunnen namelijk XD. Van beiden wel een beetje. Bovendien heb ik echt nog geen idee wat ik later wil gaan doen en zie ik het MBO niet echt zitten. Ik erger me nu al dood aan hoe achterlijk mijn klas is (Iemand vroeg ooit wat een "citeer" is). Heb jij al een idee van wat je wil gaan studeren? Ik houd erg van tekenen/schilderen, zowel digitaal als op echt papier. Ook houd ik best wel van het technische achter dingen, doe ik aan het programmeren van site's (waar ik echt nog niet erg goed in ben, maar wat ik wel erg leuk vind) en ik ben best wel goed in biologie. Wel heb ik dan weer dat ik niet erg goed tegen tekenen met druk kan en dat ik niet alle delen van biologie leuk vind. En naast al deze dingen zou ik ook graag de wereld een beetje beter willen maken. Weet je hier allemaal toevallig een beroep bij? Dan weet ik het namelijk . Maar even serieus, ik weet echt niet wat ik wil doen. Met tekenen moet je echt goed zijn, als je je brood wilt verdienen en het is erg zwaar en brengt veel risico met zich mee. Gelukkig heb ik nog vier jaar VWO voor de boeg XD. |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 feb 2018 - 20:16 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 feb 2018 - 20:45 | |
| - Cosmo schreef:
- Amare schreef:
- Cosmo schreef:
- Amare schreef:
- Cosmo schreef:
How 'bout you? ^^ Ik zit op het VWO en moet nog vier jaar en sta gemiddeld een 8.0... Heb je je HAVO nodig voor een beroep dat je wilt studeren of is HAVO gewoon een doel dat je wilt halen? Het is trouwens hartstikke knap dat je een 7.8 kunt staan als je net een toetsweek hebt gehad. Zou ik sowieso niet volhouden/kunnen namelijk XD. Van beiden wel een beetje. Bovendien heb ik echt nog geen idee wat ik later wil gaan doen en zie ik het MBO niet echt zitten. Ik erger me nu al dood aan hoe achterlijk mijn klas is (Iemand vroeg ooit wat een "citeer" is). Heb jij al een idee van wat je wil gaan studeren? Ik houd erg van tekenen/schilderen, zowel digitaal als op echt papier. Ook houd ik best wel van het technische achter dingen, doe ik aan het programmeren van site's (waar ik echt nog niet erg goed in ben, maar wat ik wel erg leuk vind) en ik ben best wel goed in biologie. Wel heb ik dan weer dat ik niet erg goed tegen tekenen met druk kan en dat ik niet alle delen van biologie leuk vind. En naast al deze dingen zou ik ook graag de wereld een beetje beter willen maken. Weet je hier allemaal toevallig een beroep bij? Dan weet ik het namelijk :P . Maar even serieus, ik weet echt niet wat ik wil doen. Met tekenen moet je echt goed zijn, als je je brood wilt verdienen en het is erg zwaar en brengt veel risico met zich mee. Gelukkig heb ik nog vier jaar VWO voor de boeg XD. Lijkt een baan in een ziekenhuis jou wat? Anders zou ik het ook niet weten. Met de wereld beter maken verdien je vaak niet/geen geld, maar weet dat je daar in principe nu al mee kan starten ^^. Pff. In principe lijkt journalist of docent in geschiedenis/aardrijkskunde/Nederlands me wel tof. |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 feb 2018 - 7:19 | |
| @ Lucy, als het je wat lijkt om de professionele kant op te gaan wat tekenen betreft zou je animatiefilm kunnen proberen. Eerst heel veel oefenen, natuurlijk, dat stopt nooit Webdesign zou je ook kunnen overwegen als je graag websites programmeert. |
|
| |
»Quinty« 241 Actief "I often feel like a failure and a success withing the same hour"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 feb 2018 - 7:37 | |
| |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 feb 2018 - 7:59 | |
| Ik heb besloten dat ik MBO Media Vormgeving niveau 4 wil doen. Alleen dan moet ik eerst even aangenomen worden want er is beperkte plek en ik moet mijn portfolio laten zien (wat ik allemaal al gemaakt heb in mijn leven). Deze opleiding houd in: video's monteren, foto's maken en bewerken, websites ontwerpen (en een beetje coderen), huisstijlen maken, logo's maken, tekenen en lessen in alle adobe programma's zoals Illustrator, Photoshop, Muse en After Effects.
Als tweede optie heb ik de opleiding onderwijsassistent en daarna wil ik door naar het HBO om Geschiedenis, Engels, Biologie of Maatschappijleer docent te worden op het vmbo.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|