We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik ga een topic maken waar de Clans afscheid nemen van de Tribe met Skyteller, maar ik neem elke keer weer werk aan en dan ben k doodop erna dus komt r niks van x.x En k heb mn laptop aan Mim verkocht x’D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 feb 2018 - 9:36
Firedance schreef:
Ik ga een topic maken waar de Clans afscheid nemen van de Tribe met Skyteller, maar ik neem elke keer weer werk aan en dan ben k doodop erna dus komt r niks van x.x En k heb mn laptop aan Mim verkocht x’D
Ahh.. dat is zo begrijpelijk! Als het nodig is kan ik met Oceanbreeze anders wel dat topic maken en je het eerst door laten lezen voordat ik het post? Zodat je wat minder druk hebt?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 feb 2018 - 11:43
goedemorgen --- Ik had nooit verwacht dat een documentaire over Venloos carnaval of vastelaovend of hoe 't ook heet mij zou laten huilen, maar toch heb ik volgens mij de helft van de tijd tranen in mijn ogen gehad tijdens het kijken van "Nao 't Zuuje" want om een of andere reden maakt het me emotioneel xD --- also damn, de Clans vertrekken nu al? Om een of andere reden had ik gedacht dat dit nog wat langer uitgesteld zou worden
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 feb 2018 - 13:03
Fisheye schreef:
goedemorgen --- Ik had nooit verwacht dat een documentaire over Venloos carnaval of vastelaovend of hoe 't ook heet mij zou laten huilen, maar toch heb ik volgens mij de helft van de tijd tranen in mijn ogen gehad tijdens het kijken van "Nao 't Zuuje" want om een of andere reden maakt het me emotioneel xD --- also damn, de Clans vertrekken nu al? Om een of andere reden had ik gedacht dat dit nog wat langer uitgesteld zou worden
Ik vind eigenlijk dat ze al lang genoeg in de bergen hebben gezeten. Sinds 1 mei vorig jaar als ik de storyline zo doorkijk :'D De hele storyline is ook al meer dan een jaar geleden begonnen, dus eerlijk gezegd vind ik het fijn dat ze weer teruggaan c:
Lilise
Member
Daniëlle 58 Actief No scorching sun or freezing cold
Will stop me on my journey
If you will promise me your heart
And love me for eternity
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 feb 2018 - 13:34
Thornface schreef:
Fisheye schreef:
Ik vind eigenlijk dat ze al lang genoeg in de bergen hebben gezeten. Sinds 1 mei vorig jaar als ik de storyline zo doorkijk :'D De hele storyline is ook al meer dan een jaar geleden begonnen, dus eerlijk gezegd vind ik het fijn dat ze weer teruggaan c:
true, 't voelt gewoon nog niet zo lang voor mij dan xD
Laatst aangepast door Flight • op za 10 feb 2018 - 13:44; in totaal 1 keer bewerkt
Cosmo
Member
Arrow of Lucy 67 Actief One of the greatest victories you can gain over someone is to beat him at politeness.