|
|
Butter 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 maa 2018 - 20:26 | |
| Deze kerel word bijna apprentice <3 Morgen ga ik misschien naar Arnhem want daar is een Primark XD "All you need in life is a friend who has chocolate." |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 maa 2018 - 20:59 | |
| Waarom oh waarom moest ik nou weer zo'n geweldig irritante code willen gebruiken voor dat ene kleine deel van m'n aanmelding Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
|
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 maa 2018 - 21:01 | |
| Ja Amsterdam en Den Haag Was wel leuk tbh, eerlijk gezegd keek ik er tegen op aangezien het een buitenlandse schoolreis was, en Nederland is zo like, vlak naast de deur xD Andere klassen gingen naar Parijs of Portugal... Maaaaar, het was zeker de moeite waard. Al rook het wel nogal naar euh... plant in Amsterdam :') if u get what i mean. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Butter 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 maa 2018 - 7:47 | |
| Ik wil graag naar Londen want: West End <3 Maar ik ga deze zomer al op musicalkamp "All you need in life is a friend who has chocolate." |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 maa 2018 - 7:49 | |
| Ooh super leuk! Londen is ook leuk xD Ben r nu 4 keer geweest? Teller of the Endless Skies |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 maa 2018 - 8:06 | |
| - Skyteller schreef:
- Ooh super leuk!
Londen is ook leuk xD Ben r nu 4 keer geweest? Ik ben jaloers XD Heb je toevallig ook een musical gezien? Ik ben een musical theatre kid. Les Mis, The Phantom, Hamilton, Mamma Mia, Hairspray, Anastasia, Frozen, Wicked, Mary Poppins, Annie, Grease, Beauty and the Beast, Chicago.... the list goes on and on - :::
|
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 maa 2018 - 8:19 | |
| - Bronzemask schreef:
- Skyteller schreef:
- Ooh super leuk!
Londen is ook leuk xD Ben r nu 4 keer geweest? Ik ben jaloers XD Heb je toevallig ook een musical gezien? Ik ben een musical theatre kid. Les Mis, The Phantom, Hamilton, Mamma Mia, Hairspray, Anastasia, Frozen, Wicked, Mary Poppins, Annie, Grease, Beauty and the Beast, Chicago.... the list goes on and on Ik heb er een keer mama mia gezien en een andere onbekende. Mijn ouders enzo zijn helemaal niet van de musicals maar ik vind t op zich wel leuk Teller of the Endless Skies |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 maa 2018 - 8:28 | |
| |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| |
| |
Nyn 129 Actief And honey, you should see me in a CROWN
| CAT'S PROFILEAge: ♔ 18 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Coolest member of Bloodclan |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 maa 2018 - 9:54 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|