Algemene Onzin Topic - Pagina 27



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50  Volgende
Firespirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 J4HLYIo
»Quinty«
241
Actief
"I often feel like a failure and a success withing the same hour"

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Firespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 4 feb 2018 - 18:45

Thornface schreef:
Oceanbreeze schreef:
Cosmo schreef:
Oceanbreeze schreef:
Windclanners er zijn nog mentoren nodig. Graag opgeven omdat ik anders creatief moet worden.
'K heb op het moment geen Windclanners, maar ik hoop dat er nog wel een paar zich opgeven. Is er bij alle clans z'n mentoren te kort?
Bij Shadowclan ook geloof ik.. Bij Riverclan en Thunderclan weet ik het niet. De afgelopen ceremonies leken ze nog aardig rond te komen. Er zijn veel nestjes en Apprentice's geweest in Windclan en veel Warriors inactief..
Bij ThunderClan valt het inderdaad nog goed mee, vaak zijn er meer beschikbare mentoren dan apprentices.

Ik vrees dat ik niet kan helpen wat WindClan mentoren betreft, Hawkkit is mijn enige WindClanner atm
Ik heb helaas geen Windclanners, behalve Wishkit dus dat gaat het niet worden :””)



Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 IRHE0xw
"Oh, why are we so sad? Are we feeling hurt by their evil lies. And all those empty words?
We are thirsty for payback? What would we like to do with the town? Would we like to make it dance?
With the Animal? Would we? WOULD WE? Tell us what we would like to do. Burn it, burn it all"
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 4 feb 2018 - 22:03

Homekit schreef:
Ik kan Crowcall opgeven als je wilt. Ik weet alleen niet of Ocean haar een geschikte mentor vindt? Ze weet hoe Crow over de clans denkt...
Heb nu Amberstorm gezien en moet nu nog een mentor voor Faithpaw (App doe van raptorecho was). Dus zoi fijn zijn als Crowcall er ook bij kan en Ocean is er niet geheel mee eens maar zal daarom Crowcall niet buiten sluiten.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Brookstrike
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 DPKsfdL
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brookstrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 4 feb 2018 - 23:08

Meh zo moe. Totaal geen zin in morgen :c


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Eiw65eA
x B R O O K S T R I K E x
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimezo 4 feb 2018 - 23:12

Wow ik ben al lang niet meer online geweest hier :’)
Maar even een vraagje, heeft er iemand hier Verbannen al gelezen van de wc serie? :33 zo ja, kan iemand me dan even een pm sturen, dankje ^=^
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 5 feb 2018 - 8:17

goedemorgen c:

Ik heb zin om een soort verhaallijntje te maken voor Fisheye en heb ook al een ideetje daarvoor maar weet nog niet zeker hoe dit allemaal gaat. Misschien dat ik een topicje ga maken voor dit verhaallijn-dingetje? Misschien ook niet, want ik moet het eerst een beetje uitwerken xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 5 feb 2018 - 10:25

Back from KupoCon and London


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 5 feb 2018 - 15:50

goedemiddag c:



Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Brookstrike
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 DPKsfdL
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brookstrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 5 feb 2018 - 19:06

Heyhoi! Voor honderd dagen (met school) gaan we sprookjesthema doen. :') Dus nu nog snel een outfit vinden.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Eiw65eA
x B R O O K S T R I K E x
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 5 feb 2018 - 20:33

Brookstrike schreef:
Heyhoi! Voor honderd dagen (met school) gaan we sprookjesthema doen. :') Dus nu nog snel een outfit vinden.

Dit heeft iets meer uitleg nodig en ik ben nieuwsgierig?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brookstrike
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 DPKsfdL
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brookstrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 5 feb 2018 - 20:35

Rousepaw schreef:
Brookstrike schreef:
Heyhoi! Voor honderd dagen (met school) gaan we sprookjesthema doen. :') Dus nu nog snel een outfit vinden.

Dit heeft iets meer uitleg nodig en ik ben nieuwsgierig?

100 dagen aka 100 tot we onze allerlaatste schooldag hebben c:
Het is dan een week verkleden en de thema's zijn verpleegster en hippie. Ons klasthema is sprookjes, dus elke dag van de week verkleden xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Eiw65eA
x B R O O K S T R I K E x
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 5 feb 2018 - 21:12

Brookstrike schreef:
Rousepaw schreef:
Brookstrike schreef:
Heyhoi! Voor honderd dagen (met school) gaan we sprookjesthema doen. :') Dus nu nog snel een outfit vinden.

Dit heeft iets meer uitleg nodig en ik ben nieuwsgierig?

100 dagen aka 100 tot we onze allerlaatste schooldag hebben c:
Het is dan een week verkleden en de thema's zijn verpleegster en hippie. Ons klasthema is sprookjes, dus elke dag van de week verkleden xD
Oooh dat klinkt leuk!!



Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimedi 6 feb 2018 - 7:45

Brookstrike schreef:
Rousepaw schreef:
Brookstrike schreef:
Heyhoi! Voor honderd dagen (met school) gaan we sprookjesthema doen. :') Dus nu nog snel een outfit vinden.

Dit heeft iets meer uitleg nodig en ik ben nieuwsgierig?

100 dagen aka 100 tot we onze allerlaatste schooldag hebben c:
Het is dan een week verkleden en de thema's zijn verpleegster en hippie. Ons klasthema is sprookjes, dus elke dag van de week verkleden xD

Ik wou dat wij mochten verkleden op school Sad


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimedi 6 feb 2018 - 11:28

goedemorgen c:



Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverdew
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 SelfishColdBarnowl-max-1mb
~ Moo Moo
297
Actief
“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”


CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverdew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimedi 6 feb 2018 - 16:55

Oceanbreeze schreef:
Windclanners er zijn nog mentoren nodig. Graag opgeven omdat ik anders creatief moet worden.

Oh trouwens, kan ik Silverpaw alvast verouderen (ik denk dat ze niet precies een moon voorloopt op Oceans eerste nestje?) Dan kan ze nog net in deze ceremonie, haha. En dan kan ik haar de moon erop misschien ook mentor laten zijn, als er nog steeds een tekort is xd


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 SmkxnBL

Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimedi 6 feb 2018 - 19:01

hewwo~


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimedi 6 feb 2018 - 19:45

Bronzemask schreef:
Brookstrike schreef:
Rousepaw schreef:
Brookstrike schreef:
Heyhoi! Voor honderd dagen (met school) gaan we sprookjesthema doen. :') Dus nu nog snel een outfit vinden.

Dit heeft iets meer uitleg nodig en ik ben nieuwsgierig?

100 dagen aka 100 tot we onze allerlaatste schooldag hebben c:
Het is dan een week verkleden en de thema's zijn verpleegster en hippie. Ons klasthema is sprookjes, dus elke dag van de week verkleden xD

Ik wou dat wij mochten verkleden op school Sad
nice :') wij doen maar één dag 100 dagen though haha. Ons thema word waarschijnlijk leger maar er is veel drama met beslissen enzo xD (moet voor het hele jaar hetzelfde zijn sooo)
En we gaan ook paintballen dan, dat is wel al zeker 8)
sprookje is een nice thema though, lijkt me wel leuk haha


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilise
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 AgedFlakyGalapagossealion-max-1mb
Daniëlle
58
Actief
No scorching sun or freezing cold
Will stop me on my journey
If you will promise me your heart
And love me for eternity

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lilise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimedi 6 feb 2018 - 21:08

Helloeh
(It's me, Mud)


Mudpuddle | Moraine • | Lilise | Dogpaw | Marshfire | Stonekit | Mourningchant | Watercolour | Butterflykit
So never mind the darkness
We still can find a way
'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain
:::
Heart Chart
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 7 feb 2018 - 13:05

Ik weet niet waarom, maar ik kom altijd terug naar deze site Hehe

Hallo nogmaals


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Seasight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 DPKsfdL
Amyyy
7
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seasight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 7 feb 2018 - 14:34

Amy leeft weer! :’)

Okay heb ik wat gemist? Niet echt i guess want met de rotskatten of hoe noemde ze? Heb ik mee gemaakt xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Seasig10
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 7 feb 2018 - 14:47

Seakit. schreef:
Amy leeft weer! :’)

Okay heb ik wat gemist? Niet echt i guess want met de rotskatten of hoe noemde ze? Heb ik mee gemaakt xD
Hoi Amy. Seakit is nu 5 Moons en.. wat wil je weten?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 27 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: