Algemene Onzin Topic - Pagina 26



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 38 ... 50  Volgende
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimevr 2 feb 2018 - 13:23

met mij is 't goed :33


Also, ik heb zin om weer 'ns van de Warrior Cats TCG dingen te maken, iemand suggesties voor welke karakters van dit forum ik kan tekenen? nevermind, heb toch niet zoveel zin als dat ik dacht xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimevr 2 feb 2018 - 13:49

Sukkel hehe ^^

Hooray! Amare heeft nu minder het karakter van een OC van een 12-jarige.

Heeft iemand zin in een topicje/verhaallijn/wat dan ook? Ik heb echt veel te weinig te doen.


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimeza 3 feb 2018 - 8:59

goedemorgen c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cosmo
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 DPKsfdL
Arrow of Lucy
67
Actief
One of the greatest victories you can gain over someone is to beat him at politeness.

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cosmo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimeza 3 feb 2018 - 10:48

Goodmorning!



Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Oie_3d10

Terug naar boven Ga naar beneden
Firespirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 J4HLYIo
»Quinty«
241
Actief
"I often feel like a failure and a success withing the same hour"

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Firespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimeza 3 feb 2018 - 11:02

Goeiemorgenn c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 IRHE0xw
"Oh, why are we so sad? Are we feeling hurt by their evil lies. And all those empty words?
We are thirsty for payback? What would we like to do with the town? Would we like to make it dance?
With the Animal? Would we? WOULD WE? Tell us what we would like to do. Burn it, burn it all"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnkit**
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 DPKsfdL
Arrow
8
Actief
- I was made to fly -

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnkit**
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimeza 3 feb 2018 - 11:19

Iemand een topic met Dawn? Verveel me


Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 7m6uwl
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimeza 3 feb 2018 - 17:10

om een of andere reden geeft WC niet altijd aan wanneer er nieuwe berichten zijn. Er staat merendeel van de tijd 't "geen nieuwe berichten" icoontje bij de boards, zelfs wanneer er wel nieuwe berichten zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat 't weer een Actieforum ding is (of 't ligt aan mijn laptop lol)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimeza 3 feb 2018 - 20:44

Marieke> Ik heb er zelf geen last van gehad.


Oh my god. Dit maakt me zo blij


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 4 feb 2018 - 9:00

morning


Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firespirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 J4HLYIo
»Quinty«
241
Actief
"I often feel like a failure and a success withing the same hour"

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Firespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 4 feb 2018 - 9:21

Goeiemorgen c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 IRHE0xw
"Oh, why are we so sad? Are we feeling hurt by their evil lies. And all those empty words?
We are thirsty for payback? What would we like to do with the town? Would we like to make it dance?
With the Animal? Would we? WOULD WE? Tell us what we would like to do. Burn it, burn it all"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinglebells
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Giphy10
Jacqueline
517
Actief
what is done is done
now that i'm the only one

CAT'S PROFILE
Age: Nineteen moons young ☼
Gender: She-cat ♀
Rank:
Jinglebells
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 4 feb 2018 - 9:55

inspiration where art thou


pretty things don't last
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 4 feb 2018 - 15:03

Amare schreef:
Marieke> Ik heb er zelf geen last van gehad.


Oh my god. Dit maakt me zo blij
dodie <33

also hi allemaal! Ik heb een auto oO oké ik moet m delen met mijn broer maar ik moet m al niet betalen soo XD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 4 feb 2018 - 15:05

Awesome, Bunny! Very Happy Wat voor auto is het?

Ik moet nog steeds lachen om de TC ceremonie van deze maand :'D Where you ThunderClanners at?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 4 feb 2018 - 15:35

Thank you femke <3
Het is een renault twingo, felblauw, 12 jaar oud maar nog in zeer goede staat ^^
Volgende week gaan m'n ouders hem gaan ophalen, eerst beslissen op wie zijn naam de verzekering etc gaat staan (op mijn naam of op naam van mn ouders, kwestie van dat het heel duur is als het op mijn naam staat etc xD)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 4 feb 2018 - 15:39

Ooh, nice! Lijkt me ook wel een mooie kleur van auto c: Alvast veel plezier ermee!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 4 feb 2018 - 16:55

Windclanners er zijn nog mentoren nodig. Graag opgeven omdat ik anders creatief moet worden.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 26 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 26 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 26 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 26 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 26 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Cosmo
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 DPKsfdL
Arrow of Lucy
67
Actief
One of the greatest victories you can gain over someone is to beat him at politeness.

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cosmo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 4 feb 2018 - 16:56

Oceanbreeze schreef:
Windclanners er zijn nog mentoren nodig. Graag opgeven omdat ik anders creatief moet worden.
'K heb op het moment geen Windclanners, maar ik hoop dat er nog wel een paar zich opgeven. Is er bij alle clans z'n mentoren te kort?



Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Oie_3d10

Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 4 feb 2018 - 17:01

Cosmo schreef:
Oceanbreeze schreef:
Windclanners er zijn nog mentoren nodig. Graag opgeven omdat ik anders creatief moet worden.
'K heb op het moment geen Windclanners, maar ik hoop dat er nog wel een paar zich opgeven. Is er bij alle clans z'n mentoren te kort?
Bij Shadowclan ook geloof ik.. Bij Riverclan en Thunderclan weet ik het niet. De afgelopen ceremonies leken ze nog aardig rond te komen. Er zijn veel nestjes en Apprentice's geweest in Windclan en veel Warriors inactief..


Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 26 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 26 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 26 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 26 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 26 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Homebird
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 DPKsfdL
Floriske
174
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Homebird
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 4 feb 2018 - 17:28

Ik kan Crowcall opgeven als je wilt. Ik weet alleen niet of Ocean haar een geschikte mentor vindt? Ze weet hoe Crow over de clans denkt...


Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Homeos12
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 4 feb 2018 - 18:07

Oceanbreeze schreef:
Cosmo schreef:
Oceanbreeze schreef:
Windclanners er zijn nog mentoren nodig. Graag opgeven omdat ik anders creatief moet worden.
'K heb op het moment geen Windclanners, maar ik hoop dat er nog wel een paar zich opgeven. Is er bij alle clans z'n mentoren te kort?
Bij Shadowclan ook geloof ik.. Bij Riverclan en Thunderclan weet ik het niet. De afgelopen ceremonies leken ze nog aardig rond te komen. Er zijn veel nestjes en Apprentice's geweest in Windclan en veel Warriors inactief..
Bij ThunderClan valt het inderdaad nog goed mee, vaak zijn er meer beschikbare mentoren dan apprentices.

Ik vrees dat ik niet kan helpen wat WindClan mentoren betreft, Hawkkit is mijn enige WindClanner atm


Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 26 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 38 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: