|
|
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 nov 2017 - 19:59 | |
| - Coyotepaw. schreef:
- Muuh nu ik die leuke foto's zie vind ik het nog stommer dat ik gister te ziek was :c maar ik denk ook niet dat het voor mij en jullie leuk zou zijn als ik er als een zombie bij zou komen xD
Nee nu heb je een bewtje kunnen uitzieken. K was zelf ook nie helemaal lekker, dus t was ook best zwaar hele dag in de kou enzo. Maar gelukkig voelde k me goed genoeg dat wel beetje vol te houden. Teller of the Endless Skies |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 nov 2017 - 19:59 | |
| - Skyteller schreef:
- Coyotepaw. schreef:
- Muuh nu ik die leuke foto's zie vind ik het nog stommer dat ik gister te ziek was :c maar ik denk ook niet dat het voor mij en jullie leuk zou zijn als ik er als een zombie bij zou komen xD
Nee nu heb je een bewtje kunnen uitzieken. K was zelf ook nie helemaal lekker, dus t was ook best zwaar hele dag in de kou enzo. Maar gelukkig voelde k me goed genoeg dat wel beetje vol te houden. Waar staan de foto's eigenlijk en het was inderdaad wel wat frisjes gisteren... |
|
| |
Bunny 174 Actief "Life is full of failures."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 nov 2017 - 3:17 | |
| - Coyotepaw. schreef:
+1 ugh maar ik kan moeilijk 9000+ kilometer naar jullie reizen xD |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 nov 2017 - 15:00 | |
| even kijken of ik wat kan posten vandaag c:
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 nov 2017 - 15:53 | |
| Ik heb net in mijn wijsvinger gesneden met een kaasschaaf lmao hahaha En ik moet over een uur naar pianoles en ik kan die vinger nu niet echt gebruiken want hij doet pijn af dus dat wordt leuk Anywayss, hello all - Allemaal Kunst.:
|
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 nov 2017 - 18:27 | |
| Auwch dat lijkt me pijnlijk x.x
Ik haalde zondag mn vinger open aan zo'n plakband houder waar je t zo af kan scheuren aan van die scherpe ribbeltjes. Moest k even naar achter m pleister fixen voor ik al dat speelgoed met bloed besmeurde xD Teller of the Endless Skies |
|
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 nov 2017 - 19:26 | |
| Ik wil het nieuwe pokemon spel kopen, maar dat komt vrijdag uit, en dan zou ik zaterdag geen geld meer hebben voor bij comic con
Seems like the whole damn world went and lost its mind And all my childhood heroes have fallen off or died |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 nov 2017 - 20:25 | |
| Argh ik wil iets met Shallow doen maar ik weet niet wat |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| |
| |