|
|
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Algemene Onzin Topic di 26 sep 2017 - 13:33 | |
| @Demi; wat voor sport? c: She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 sep 2017 - 14:13 | |
| @Demi; oooh nice! c: Wat denk je dat je vooral wilt gaan doen? c: She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold |
|
| |
| |
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 sep 2017 - 14:34 | |
| @Demi; omg wat gaaf! En goed van je ook c: Bewegen is super goed en gezond én bovenal, leuk c: |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 sep 2017 - 14:43 | |
| |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| CAT'S PROFILEAge: 137 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Outpost Guard |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 sep 2017 - 14:44 | |
| aw lief <3 wat een super mama heb je Julia~ |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 sep 2017 - 14:45 | |
| |
|
| |
Demi 171 Afwezig "Well, I met God and she had nothing to say to me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 sep 2017 - 14:46 | |
| - Thora schreef:
- @Demi; omg wat gaaf! En goed van je ook c: Bewegen is super goed en gezond én bovenal, leuk c:
ik hoop dat ik het een beetje vol ga houden lol @Julia: ohh! gelukkig! mama's zijn de beste mensen B) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 sep 2017 - 14:55 | |
| - Djinn schreef:
- Thora schreef:
- @Demi; omg wat gaaf! En goed van je ook c: Bewegen is super goed en gezond én bovenal, leuk c:
ik hoop dat ik het een beetje vol ga houden lol
@Julia: ohh! gelukkig! mama's zijn de beste mensen B) Ahw vast wel c: Gewoon vaste afspraken met jezelf maken. En bijvoorbeeld beginnen met 1x in de week ofzo c: @Julia; oh wat tof! En wow, dat je koorts kan krijgen wanneer je niet kan kolven ;o didn't know that. Maar super fijn dat je ma je dat heeft kunnen helpen <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 sep 2017 - 15:35 | |
| |
|
| |
Nath 160 Actief That strong father doesn't tell hist cub, 'Son, stay weak so the wolves can get you.' He says, 'Toughen up, this is reality we are living in.'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 sep 2017 - 15:47 | |
| @Julia; oh jeetje, wat naar :/ En ik snap inderdaad dat je geen antibiotica wilt! En mooi dat het beter gaat nu <3 Have fun en succces! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 sep 2017 - 15:51 | |
| |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 sep 2017 - 15:54 | |
| Woeps heb het ineens ontzettend druk met toetsen en projecten dus posten is er een tikkeltje bij ingeschoten /: Ik ga straks in elk geval zo veel mogelijk proberen bij te posten ^^ |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 sep 2017 - 16:26 | |
| |
|
| |
Freedje 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 sep 2017 - 16:29 | |
| |
|
| |
M 59 Actief "As they croak, I see myself in the pistol smoke"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 sep 2017 - 16:43 | |
| Woe ik heb me inspiratie terug <3 |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| |
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 sep 2017 - 18:05 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |