|
|
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| |
| |
X 123 Actief What's the point in being a voice
when everyone's already sick of the noise?
| |
| |
| |
Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 nov 2017 - 18:42 | |
| Bloom heeft een heel mooi nieuw etje vanwege de warriornaam die ik vandaag bedacht heb voor der <3 Also ik heb eens geprutst met een gif want dat ziet er altijd zo cool uit xD |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 nov 2017 - 19:24 | |
| |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 nov 2017 - 19:27 | |
| @Bloompaw Nice! Bloomburrow wordt wel wennen, maar ik zie de betekenis erachter c: Dat setje is ook echt prachtig <3 Past ook mooi bij Jingle (a) Edit: I warmed up to the name already xD IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 nov 2017 - 19:39 | |
| @thornfacethanks haha ;3 En ja Jingle is ook de reden dat ik met gifjes ben begin experimenteren haha xD En ik dacht -burrow want een uniek voorvoegsel heeft ook een uniek achtervoegsel nodig en de betekenis klopt met der persoonlijkheid so (a) alle warriornamen zijn even wennen tbh c: tenzij de warriornaam al vast stond van toen ie kitten was ofc |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 nov 2017 - 23:21 | |
| Altijd een probleem, plots met de nieuwe naam schrijven x3 |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 nov 2017 - 2:12 | |
| - Bloompaw schreef:
- Bloom heeft een heel mooi nieuw etje vanwege de warriornaam die ik vandaag bedacht heb voor der <3
Also ik heb eens geprutst met een gif want dat ziet er altijd zo cool uit xD Way too pretty omg <33 En de naam ook jeez het klinkt tbh echt best wel mooi pretty things don't last
|
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 nov 2017 - 9:21 | |
| |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 nov 2017 - 9:31 | |
| Komt vast goed Julia. T is maar n prikje Ik keek de dokter heel boos aan toen. Die was zo van jij gaat mij herinneren eh xD Teller of the Endless Skies |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 nov 2017 - 9:40 | |
| Ja is ook zo, maar moederinstinct XD . In het ziekenhuis hebben ze hem ook zo ongeveer leeggeprikt en ik had steeds de neiging om die lui te slaan, oeps (a) . |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 nov 2017 - 17:11 | |
| Hellow allemaal c: Ik ben hyped voor de meeting ieh (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 nov 2017 - 17:25 | |
| Ik heb de hele middag op de bank gelegen met een jongetje tegen mij aan. Als ik zijn handje los liet kreeg ik een pruillipje. Dus ja dan maar de hele middag blijven liggen XD . Nu slaapt hij weer in zijn kinderwagen, volgens mij gaat het weer iets beter c: . Ik heb hem nog nooit zo hard horen krijsen toen hij die twee prikjes kreeg. Gelukkig ook snel weer stil, flink mannetje <3 . |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 nov 2017 - 20:37 | |
| - Claw schreef:
- Ik heb de hele middag op de bank gelegen met een jongetje tegen mij aan. Als ik zijn handje los liet kreeg ik een pruillipje. Dus ja dan maar de hele middag blijven liggen XD . Nu slaapt hij weer in zijn kinderwagen, volgens mij gaat het weer iets beter c: . Ik heb hem nog nooit zo hard horen krijsen toen hij die twee prikjes kreeg. Gelukkig ook snel weer stil, flink mannetje <3 .
Je moet het zo zien: Liam doet gewoon hardop wat wij inwendig doen als hij een prikje krijgt, hahaha. I mean.. Ik ben 21 en ik ben nog altijd doodszenuwachtig voor een prikje in de binnenkant van mijn arm lol Ik moet echt 9 euro betalen voor een uitrijmunt bij de Beekse Bergen hallo kan dat niet wat goedkoper jullie mogen blij zijn dat mijn auto daar staat *arrogant face* grapje tho |
|
| |
Bunny 174 Actief "Life is full of failures."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 nov 2017 - 5:02 | |
| Iedereen die naar de meeting gaat veel plezier gewenst <3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 nov 2017 - 9:09 | |
| Goodmorning ^^ Wat is er Waz? |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 nov 2017 - 9:55 | |
| Ik ben beetje ziek :c maar wel opweg naar meet dus hoop dat t beetje goed gaat Teller of the Endless Skies |
|
| |
A N N I - S E N S E I 111 Actief "If the elevator to success is broken, take the damn stairs."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 nov 2017 - 10:13 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|