|
|
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 nov 2017 - 11:42 | |
| Veel plezier iedereen die naar de meeting gaat. |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 nov 2017 - 13:09 | |
| Have fun iedereen op de meet! If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| |
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 nov 2017 - 19:26 | |
| |
|
| |
Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 nov 2017 - 20:38 | |
| De meeting was echt tof! Was frisjes wel haha :') Ga morgen mijn foto's uploaden en dan is het net of jullie er ook allemaal bij waren :')
|
|
| |
X 123 Actief What's the point in being a voice
when everyone's already sick of the noise?
| |
| |
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 nov 2017 - 9:54 | |
| |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 nov 2017 - 10:34 | |
| Morninnggg
Ik ga met deze is bijposten |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| |
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 nov 2017 - 14:48 | |
| Goedemorgen @Coyotepaw had trouwens een topic tussen Ocean en Coyote gestart. Heb ik die gestuurd? |
|
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 nov 2017 - 16:32 | |
| @above, begrijpend!! Oh en heb nu een wat oudere Warrior dan Ocean nodig voor een sl plannetje... Anyone? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 nov 2017 - 16:50 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- @above, begrijpend!! Oh en heb nu een wat oudere Warrior dan Ocean nodig voor een sl plannetje... Anyone?
ik heb Snakesong van shc maar voor de rest zijn mijn warriors jonger xD |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 nov 2017 - 17:17 | |
| Ik moet echt weer eens gaan posten ahhh *subtiele hint* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 nov 2017 - 18:06 | |
| - Bloompaw schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- @above, begrijpend!! Oh en heb nu een wat oudere Warrior dan Ocean nodig voor een sl plannetje... Anyone?
ik heb Snakesong van shc maar voor de rest zijn mijn warriors jonger xD Ik was van plan om Ocean met een oudere Warrior te laten trainen voor vechtten, sinds een Leader altijd voorop moet staan met een gevecht en ze laatst een jonge vos in de rpg heeft bevochten en gewond is geraakt, wil ze haar niveau wat opschroeven, vandaar dat ik een oudere Warrior of een van haar leeftijd zoek. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 nov 2017 - 19:25 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Bloompaw schreef:
- Oceanbreeze schreef:
ik heb Snakesong van shc maar voor de rest zijn mijn warriors jonger xD Ik was van plan om Ocean met een oudere Warrior te laten trainen voor vechtten, sinds een Leader altijd voorop moet staan met een gevecht en ze laatst een jonge vos in de rpg heeft bevochten en gewond is geraakt, wil ze haar niveau wat opschroeven, vandaar dat ik een oudere Warrior of een van haar leeftijd zoek. ah, daar is snake iig niet goed in xD Mijn beste vechter is amberstorm maar ik heb tbh niet het gevoel dat die vrijwillig ocean iets zou leren haha (a) |
|
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 nov 2017 - 19:57 | |
| - Bloompaw schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Bloompaw schreef:
- Oceanbreeze schreef:
ik heb Snakesong van shc maar voor de rest zijn mijn warriors jonger xD Ik was van plan om Ocean met een oudere Warrior te laten trainen voor vechtten, sinds een Leader altijd voorop moet staan met een gevecht en ze laatst een jonge vos in de rpg heeft bevochten en gewond is geraakt, wil ze haar niveau wat opschroeven, vandaar dat ik een oudere Warrior of een van haar leeftijd zoek. ah, daar is snake iig niet goed in xD Mijn beste vechter is amberstorm maar ik heb tbh niet het gevoel dat die vrijwillig ocean iets zou leren haha (a) Nee ik ook niet haha |
|
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 nov 2017 - 19:58 | |
| Ik wil meer topics met Seaweed
Seems like the whole damn world went and lost its mind And all my childhood heroes have fallen off or died |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|