|
|
Bunny 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 sep 2017 - 16:30 | |
| Yeshh nieuwe oortjes <3
hopelijk doe ik hier wat langer mee dan 2 weken oops |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 sep 2017 - 16:47 | |
| |
|
| |
Elfje 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 sep 2017 - 17:02 | |
| Hello Hello, Nu wil ik posten met Mazikeen. |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 sep 2017 - 17:03 | |
| hey hoi ) |
|
| |
Elfje 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 sep 2017 - 17:04 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 sep 2017 - 17:05 | |
| |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 sep 2017 - 17:05 | |
| |
|
| |
Elfje 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 sep 2017 - 17:07 | |
| @Zoé: ook goed, moet alleen nog een samenvatting van een film maken voor een engels presentatie die ik niet wil doen
@Esmee: TY, En Snowy is soooo pretty |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 sep 2017 - 17:09 | |
| @Mazikeen; Ik ben enkel nog wat engels aan het leren voor een klein testje morgen, maar het is leerstof van 2 jaar geleden xD |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 sep 2017 - 17:10 | |
| Dankje <3 Ik heb honger maar heb net al een bus pringles leeggegeten |
|
| |
Elfje 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 sep 2017 - 17:12 | |
| - Innerbreeze schreef:
- @Mazikeen; Ik ben enkel nog wat engels aan het leren voor een klein testje morgen, maar het is leerstof van 2 jaar geleden xD
Nja, ik zit nu dus eerste jaar mbo, en het is echt net alsof ik in de eerste van het middelbaar zit, terwijl ik gewoon goed engels kan, dus het is kinda irritant om zo'n laag niveau te moeten doen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 sep 2017 - 17:15 | |
| - Mazikeen schreef:
- Innerbreeze schreef:
- @Mazikeen; Ik ben enkel nog wat engels aan het leren voor een klein testje morgen, maar het is leerstof van 2 jaar geleden xD
Nja, ik zit nu dus eerste jaar mbo, en het is echt net alsof ik in de eerste van het middelbaar zit, terwijl ik gewoon goed engels kan, dus het is kinda irritant om zo'n laag niveau te moeten doen. haha, wat is mbo? ^^" Ik zit in de 4de van het middelbaar hehe |
|
| |
Elfje 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 sep 2017 - 17:21 | |
| - Innerbreeze schreef:
- Mazikeen schreef:
- Innerbreeze schreef:
Nja, ik zit nu dus eerste jaar mbo, en het is echt net alsof ik in de eerste van het middelbaar zit, terwijl ik gewoon goed engels kan, dus het is kinda irritant om zo'n laag niveau te moeten doen. haha, wat is mbo? ^^" Ik zit in de 4de van het middelbaar hehe Tja ik had maar vier jaar middelbaar. Maarja, we hadden dus besloten om maar Dr. Strange te pakken als film voor die presentatie. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 sep 2017 - 17:39 | |
| - Mazikeen schreef:
- Innerbreeze schreef:
- Mazikeen schreef:
- Innerbreeze schreef:
Nja, ik zit nu dus eerste jaar mbo, en het is echt net alsof ik in de eerste van het middelbaar zit, terwijl ik gewoon goed engels kan, dus het is kinda irritant om zo'n laag niveau te moeten doen. haha, wat is mbo? ^^" Ik zit in de 4de van het middelbaar hehe Tja ik had maar vier jaar middelbaar. Maarja, we hadden dus besloten om maar Dr. Strange te pakken als film voor die presentatie. ahja, al die andere systemen in Nl haha |
|
| |
Bunny 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 sep 2017 - 17:41 | |
| Vmbo'er hier~
Iemand nog een topic? ^^ |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 sep 2017 - 17:58 | |
| Ik heb zin om een sneue post te schrijven whaha Zijn de siblings van Winter eigenlijk nog actief? |
|
| |
Bunny 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 sep 2017 - 18:00 | |
| Waarom heb ik opeens zin om een van me account te vermoorden? ;;;'''')
*subtiele hint* |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 sep 2017 - 18:02 | |
| He San niet zo moordlustig ik probeer hier te genieten van een kopje thee en wil jij weer iemand vermoorden :C |
|
| |
Bunny 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 sep 2017 - 18:02 | |
| I CANT HELP IT WKJEFHEWKKRE call the police |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 sep 2017 - 18:06 | |
| "Hallo met de politie? Ja er is hier iemand die een van zijn accounts wil vermoorden. Nee het is een hele serieuze zaak stop haar pls."
Mag ik Rib doodknuffelen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|